🫂 تعبیر خواب آشتی کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🫂 تعبیر خواب آشتی کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب آشتی کردن 🫂 تعبیر مشاهده خواب آشتی کردن نشان دهنده برخورداری از عمر طولانی، توانمندی و همچنین مسلک و خلق و خوی پاک و اندیشه و پنداشت های مثبت و نیک است. حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید. در زیر می...

تعبیر خواب آشتی کردن 🫂

تعبیر مشاهده خواب آشتی کردن نشان دهنده برخورداری از عمر طولانی، توانمندی و همچنین مسلک و خلق و خوی پاک و اندیشه و پنداشت های مثبت و نیک است.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

امام جعفر صادق (ع)

منوچهر مطیعی تهرانی

آنلی بیتون

لیلا برایت

تعابیر بر اساس موضوع

آشتی کردن با دوست

آشتی کردن با دشمن

آشتی کردن با فامیل

آشتی کردن با همسر سابق

آشتی کردن با معشوق سابق

آشتی کردن زن و شوهر

آشتی کردن بعد از دعوا

احساس دلهره حین آشتی دادن

آشتی کردن در خواب تاجر

آشتی کردن در خواب دختر مجرد

آشتی کردن در خواب خانم متاهل

آشتی کردن در خواب خانم باردار

آشتی کردن در خواب مرد

🫂 تعبیر خواب آشتی کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب آشتی کردن بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین چنین آورده اگر کسی در خواب مشاهده کند که با دیگری صلح و آشتی نمود، تعبیر به این معناست که عمر و زندگانی طولانی خواهد داشت. چنانچه متوجه شد در حین انجام آشتی شخص دیگری را به انجام کار ناپسند و مخالف با شرع دین دعوت می‌کرد، تعبیر به آن است که او را نسبت به روی آوردن به کارهای نیک و صالح فرا می‌خواند.

زمانی که کسی در رویا نظاره کند در حین آشتی با ظاهری خشمگین و غضبناک با دیگری سازش می‌کرد، به مفهوم آن است که او را نسبت به انجام کارهای هرزگی و فسق و فجور ترغیب می کند.

در صورتی که در رویا نظاره‌گر آشتی کردن اشخاص دیگری بود، نشان دهنده عمر طولانی و پربرکتی است که از آن بهره‌مند می‌شود.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

امام جعفر صادق (ع) رویای آشتی کردن در خواب را بر سه قسم تعبیر می‌کند:

یکم:

به معنای داشتن عمر طولانی است.

دوم:

به منزله قدرتمندی و انرژی زیادی است که از آن برخوردار است.

سوم:

تعبیر به عادات، اخلاق و خصلت‌هایی است که خواب بیننده داشته و باورهای مثبتی است که او دارد.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

منوچهر مطیعی تهرانی معتقد است همانگونه که در واقعیت آشتی کردن از رفتارهای مطلوب و پسندیده بوده در خواب نیز تعبیر جلوه مطلوبی دارد. چنانچه در خواب مشاهده کنید اقدام به آشتی با شخصی نمودید که در زندگی با او کدورت داشته و در قهر به سر می‌برید، به این معناست که شما بدخواه او بوده و در پی تلافی هستید.

ولی چنانچه در رویا پا قدم برای آشتی در مقابل شخصی شدید که در واقعیت نیز با او در صلح و سازش بودید، معنی خوبی داشته و بیانگر آن است که اموری نیکو و مناسب در انتظارتان بوده و خیر و بهره‌ای به هم می‌رسانید.

اگر در خواب با کسی که هیچ آشنایی و شناختی از او نداشته آشتی کردید، به منزله خیر و منفعتی است که شخصی به شما می‌رساند.

از نظر آنلی بیتون

آنلی بیتون بیان کرده دیدن خواب آشتی کردن تعبیر به حضور در فضایی دوستانه و رد و بدل شدن صحبت‌های صمیمی می‌شود. زمانی که یک بازرگان رویای مذکور را نظاره کند، به این معناست که ارزش و قیمت کالاهای او در بازار رو به فزونی می‌رود.

اگر پسر جوانی خواب آشتی را مشاهده کند، به مفهوم انجام وصلت میان او و شخص دیگری بوده و به قرب یکدیگر می رسند.

هنگامی که در خواب متوجه شوید با وجود کم محلی و بی‌توجهی که انجام می دهید، شخصی تمایل به آشتی و صلح با شما دارد، به مفهوم آن است که با رفتار سهل انگارانه در قبال وظایف و مسئولیت‌هایتان، در مقابل اطرافیان دچار خجالت و شرمندگی خواهید شد.

آنلی بیتون نیز معتقد است آشتی کردن در رویای یک خانم تعبیر به ناکام شدن در انجام یک فعالیت می‌باشد.

از نظر لیلا برایت

از نظر لیلا برایت رویای آشتی کردن نشان دهنده آن است که فردی بسیار تنگ نظر و لجوج به عنوان رقیب در زندگی شما وجود دارد که رفتارهای غیر قابل گذشتی انجام می‌دهد. در صورتی که بیننده این خواب یک زن بود به این معناست که در ایام آتی احتمالاً نسبت به مسئله‌ای دچار یأس شده و از آن دلسرد می‌شود.

تعبیر خواب آشتی کردن بر‌ اساس موضوع آن 📋

آشتی کردن با دوست

منوچهر مطیعی تهرانی:

تعبیر خواب آشتی کردن با یکی از دوستان را خوش یمن دانسته و همانطور که این رفتار در بیداری پسندیده است، در خواب نیز مفاهیم خوبی با خود دارد.

آشتی کردن با دشمن

کسی که در خواب مشاهده کند نسبت به شخصی که در واقعیت از او آزرده خاطر بوده و هیچ مناسبتی بینشان برقرار نبود، اقدام به آشتی و صلح نمود، به طوری که در کنار یکدیگر به خنده و شادی مشغول بودند، تعبیر نشان دهنده آن است که در مدت اندکی به قدرت و نفوذ زیادی دست یافته و پیشرفت می‌کند. به طوری که همواره در انجام امور خیر برای اعضای خانواده و بستگان پیش قدم می‌شود.

زمانی که در خواب ببینید یکی از اطرافیان تو را با یکی از دشمنان دیرینه‌ات آشتی می‌دهد، نشان دهنده آن است که باطن و نهاد پاکی داشته و باورهای نیک شما را در زندگی یاری می کنند.

از نظر جابر مغربی:

هنگامی که کسی در خواب نظاره کند با یکی از منفورترین و نابکارتربن دشمنان خود آشتی می‌کند، به طوری که همه خاطرات تلخ و عداوت‌ها را به باد فراموشی سپرد، چنین تعبیر دارد که فرصت و اقبال بسیار خوبی او را در ابعاد مختلف زندگی یاری می‌کند. همچنین صاحب فرزندانی شایسته و نامدار شده و در مراحل سخت زندگی اشخاصی در نهایت شفقت دست یاری به او دراز کرده و مورد حمایت قرار می‌دهند. مفهوم دیگر این رویا از نظر جابر مغربی نشان دهنده آن است که در برابر پیشامدهای نابهنجار و بلایا در حصار امن الهی بوده و با بهره‌مندی از عمر طولانی زندگی روزگار دلپذیری را خواهد داشت.

از نظر خالد اصفهانی:

خالد اصفهانی معتقد است رویایی که در آن اقدام به صلح و آشتی با دشمنتان کنید به این معناست که شما در کنار همه اعضای خانواده یک کانون پر مهر، گرم و دوست داشتنی تشکیل می‌دهید. همچنین در خلق و خو و عادت‌هایتان تغییرات بسیاری ایجاد می‌شود. معنای دیگر این خواب چنین است که جریان و امورات زندگی در شرایطی انجام می‌شود که کاملاً مد نظر و باب طبع شما بوده و نسبت به اغلب پیشامدها و اتفاقات تلخ زندگی ایمن خواهید بود.

از نظر ابراهیم کرمانی:

ابراهیم کرمانی نقل کرده خوابی که در آن اقدام به آشتی با یکی از دشمنان صورت گیرد، چنانچه خواب بیننده زن و یا دختر بود، تعبیر مفهومی پر از رونق و دولت به همراه دارد و در زندگی به پیشرفت و ترقی زیادی دست می‌یابند. معنای دیگر این رویا اشاره به شفا یافتن از مرض و کسالت، حل و فصل مسائل و مشکلات، متولد شدن فرزندانی سالم و صالح دارد.

آشتی کردن با فامیل

کسی که در خواب مشاهده کند با شخصی از اقوام و بستگان خود که در گذشته به دلایلی میانشان کدورت ایجاد شده و منجر به قهر و جدایی گردیده بود آشتی می‌کرد، پس از آن باب گفتگو و صحبت میانشان باز شده و با شوخی و خنده اوقات لذت بخشی را در کنار هم سپری کردند تعبیر خیری دارد. به مفهوم آن است که در آینده مستقیماً از جانب خود آن شخص و یا اعضای خانواده‌اش سود و بهره‌ای به او می‌رسد. همچنین در نظر داشته باشد که به مشیت الهی احوال زندگی او به طرز چشمگیری بهبود یافته و پیشرفت می‌کند. در عین حال مراودات او با آن خانواده به نحو مطلوبی از سر گرفته میشود.

علامه مدنی نیز در همین باره گفته است:

رویای آشتی با تنی چند از بستگان مفاهیم خوبی در بر دارد و نشان دهنده آن است که رویابین تصمیمات مهمی را در جهت اعمال تغییر و تحولات اساسی در زندگی خواهد گرفت. این رویکرد نتیجه مطلوبی در پی داشته و احساس نیکبختی و سرور را برای او به همراه دارد.

آشتی کردن با همسر سابق

دیدن رویای صلح و آشتی با همسر سابق و یا پارتنری که در گذشته با او در ارتباط بوده‌اید، از آنجایی نشئت می‌گیرد که در روزهای پیش از مشاهده این خواب و یا حتی در شبی که خواب دیده شد، همسر سابق در اندیشه و مرور خاطرات و تجربیاتی به سر می‌برده که در گذشته آنها را با یکدیگر پشت سر گذاشته‌اید. احتمال می‌رود با شخص یا افرادی در خصوص شما صحبت‌هایی داشته و یا به برخی از رویدادهای مشترکی که در کنار یکدیگر داشته‌اید، اشاره کرده است.

حتی ممکن است نسبت به اشتباهات و خطاهایی که در قبال شما انجام داده، احساس پشیمانی و ندامت کرده است. از آنجا که احساسات همچون امواج در هستی انتشار می‌یابد، لذا روح و ذهن نیمه هوشیار شما نیز از آن مطلع شده و به شکل تصویری از اتفاقات در رویای شما متجلی می‌شود.‌ در دنیای فعلی از این رویداد به تله پاتی یاد می شود.

اگر در خواب ببینید که همسر سابق تان با ترتیب دادن مراسمی به آشتی با شما پرداخته و در جوار یکدیگر با آرامش خیال در حال صحبت و گفتگو هستید، از نظر معبران غربی مفهوم این رویا نشان دهنده دلبستگی و علاقه قلبی است که در اعماق وجود همسر سابق تان به قلیان درآمده و منعکس می‌شود. حتی اگر ظاهر او عکس این جریان را نشان دهد. او تمایل دارد به نوعی روابط و زندگی خود را در کنار شما مجدداً از سر بگیرد. چرا که موقعیت فعلی موجب اندوه و پریشانی او گردیده و اکثر اوقات را با اندیشیدن به شما سپری می کند.

آشتی کردن با معشوق سابق

هنگامی که در خواب ببینید با معشوقه و یا پارتنری که در گذشته روابط عاطفی و احساسی با او داشته اید آشتی کرده‌اید، تعبیر به منزله وقوع رویدادهای جدیدی است که در زمینه روابط احساسی و رمانتیک رخ داده و باب آشنایی با اشخاص جدیدی برایتان فراهم می‌شود. در این جریان مطالب بسیاری برای شما روشن شده و آگاهی بیشتری کسب می‌کنید.

اگر شخص مجردی چنین خوابی را ببیند، تعبیر به آن است که در یک رابطه عاطفی جدید وارد شده و عشق جدیدی را در زندگی تجربه می‌کند. ولی در صورتی که این رویا توسط اشخاص متاهل دیده شود به این معناست که با اشخاص جدیدی دیدار و ملاقات کرده، افرادی به عنوان مهمان بر او وارد شده و یا خودش جهت حضور در یک دورهمی و مراسم رهسپار می‌شود.

برخی از معبران دیدن این خواب را به مفهوم افزایش وظایف و تکالیفی است که بر عهده خواب بیننده قرار گرفته و همچنین اشاره به دید و بازدیدهایی که در بین اقوام و خویشان صورت گرفته و اختصاص اوقات بیشتری به تفریح و سرگرمی‌های مهیج دارد.

دیدن رویایی که در آن دختر یا پسر مجردی شاهد آشتی و بازگشت دوست پسر و یا دوست دختر سابق خود به نزدشان باشند، به مفهوم آن است که پس از آشنایی با یک شخص جدید رابطه عاطفی تازه ای را با او آغاز خواهد کرد.

زمانی که کسی در خواب ببیند با پارتنر سابق خود اعم از دختر و یا پسر در خواب آشتی می‌کند، تعبیر به آن است که در آینده فرصت‌های مساعد و دلپذیری در حیطه روابط احساسی و رمانتیک برای او مهیا خواهد شد و موانع و چالش‌هایی که هم اکنون با آن دست به گریبان است، به راحتی حل و فصل می‌شود.

آشتی کردن زن و شوهر

زمانی که در خواب نظاره‌گر آشتی شدن زن و شوهرانی باشید که با یکدیگر قهر بوده‌اند، تعبیر نشان دهنده قدرت تدبر و تعقل شما به عنوان خواب بیننده داشته که در بین اعضای فامیل و دوستان به عنوان انسانی صالح و خیر شناخته شده و جهت رفع مسائل به شما مراجعه می‌کنند.

یکی از مفاهیمی که برای نظاره کردن صلح و آشتی میان زن و شوهر بیان شده چنین است که شوهر در عادات و خصلت‌های خود تغییراتی را لحاظ می‌کند که در نهایت این مسائل ختم به خیر می‌شود.

در عین حال رویایی که در آن مشاهده کنید زن و شوهری که کینه‌های عمیقی از یکدیگر داشته‌اند، در اثر همت و تلاشی که شما انجام می‌دهید با یکدیگر به صلح و سازش رسیده و آشتی می‌کنند، به معنای باز شدن درهای رحمت و اجابت به زندگی تان بوده و روزی بسیاری نصیبتان می‌شود. معنای دیگر این رویا از تقرب به یکدیگر، درک متقابل و شفقت سخن می‌گوید.

کسی که در خواب ببیند زن و شوهری در حال کشمکش و جدل بوده و او بین آنها آشتی برقرار می‌کند، به این معناست که در زندگی مشکلاتی که در برابر او قد علم کرده‌اند، حل و فصل خواهد شد. چنانچه در واقعیت آن زن و شوهر از آشنایان رویابین بوده و در حقیقت اختلافاتی میانشان بروز کرده بود، بداند که با اقدامات موثر رویابین به صلح می‌رسند.

آشتی کردن بعد از دعوا

کسی که در خواب ببیند در یک نبرد و نزاعی که بین دو شخص یا دو طایفه صورت گرفته اقدام به برقراری صلح و آشتی نمود، تعبیر به جایگاه مهم و تاثیرگذاری است که او در بین اعضای خانواده و اقوام برخوردار است.

احساس دلهره حین آشتی دادن

اگر کسی در رویا مشاهده کند در زمان آشتی دادن بین سایر اشخاص احساس دلهره و نگرانی در وجود او بروز کرد، به این معناست که درآمد و روزی او افزون می‌شود. مفهوم دیگری که برای رویای فوق بیان شده به منزله نیت پاک و خداوند پسندانه‌ای است که خواب بیننده داشته و شاهد وقوع رویدادهای نیک و خوشایند در زندگی می‌شود.

آشتی کردن در خواب تاجر

لیلا برایت:

دیدن رویای آشتی کردن برای کسی که در خرید و فروش اجناس مشغول به کار بوده را بسیار نیک و خوش یمن دانسته و بیان می‌کند که این رویا خبر از افزایش یافتن بها و قیمت اجناس او می‌دهد.

آشتی کردن در خواب دختر مجرد

دختری که در خواب نظاره‌گر وقوع آشتی میان یک زن و شوهر بود، تعبیر به آن است که استرس و دلهره از وجود او رخت بربسته و موقعیت به نفع او تغییر می‌کند. حتی احتمال می‌رود در یک شغل جدید مشغول به کار شود.

معنای دیگر خواب مذکور برای دختر مجرد، خبر از آن دارد که در آینده‌ای نزدیک ازدواج کرده و تشکیل زندگی می‌دهد.

چنانچه در این رویا دختر خود را به عنوان میهمان در منزل آن زن و شوهر مشاهده کند، به این معناست که او دختری محجوب بوده که از نظر خلق و خو بسیار رفتار پسندیده‌ای دارد و اخباری مسرت بخش موجب نشاط او خواهد شد.

آشتی کردن در خواب خانم متاهل

هنگامی که خانم متاهل در خواب شاهد وقوع آشتی میان سایر زن و شوهرها بود، تعبیر به اشتغال به کار و یا حرفه جدیدی است که او در آن فعالیت خواهد کرد.

معنی دیگر این رویا برای زن متاهل چنین است که فرزندان او پله ‌های ترقی را پشت سر گذاشته و به جایگاه خوبی تکیه می‌زنند که دستاوردهای چشم گیری برایشان خواهد داشت.

در عین حال این خواب به منزله کسب مهارت و آموزش‌هایی است که در سطوح پیشرفته انجام خواهد شد.

دیدن این رویا همچون پیام بشارتی است که به خواب بیننده از دست یابی به مقاصد و اهدافی خبر می‌دهد که مدت‌ها در آرزوی آن بوده است.

خوابی که در آن زنی شاهد آشتی شدن خودش با همسرش بود احتمال می‌رود که در زندگی از یکدیگر فاصله گرفته و حتی متارکه کنند. مفهوم دیگر این رویا اشاره به مسئله‌ای دارد که احتمال وقوع آن می‌رفت، ولی ختم بخیر می شود.

شیخ طوسی در این باره گفته است:

چنانچه خانم متاهلی در رویا مشاهده کند کیس احساسی که قبل از ازدواج با او رابطه عاطفی داشته به سمت او متمایل گشته و آشتی می‌کند، به این معناست که در زندگی زناشویی با همسرش دچار بحث و مشاجرات زیادی گردیده و حتی احتمال جدایی و متارکه می‌رود. در حقیقت دیدن چنین خوابی برای مرد و یا زن متاهل مفاهیم خوبی در بر نداشته و اشاره به مشکلاتی است که در زندگی عاطفی خود با آن مواجه می‌شود.

آشتی کردن در خواب خانم باردار

اگر یک خانم حامله و باردار در خواب نظاره کند بین زن و شوهری که اختلاف داشته‌اند آشتی برقرار می‌شود، تعبیر به این معناست که زایمانی راحت انجام داده و تنها مدت اندکی به پایان دوران بارداری باقی مانده است. در عین حال فرزندان او در موقعیت مطلوب و امکانات بسیار رشد کرده و بزرگ می شوند. همچنین ممکن است شوهر او در یک کسب و کار جدید مشغول به کار شود که سود و درآمد زیادی را برای آنها به همراه خواهد داشت.

اگر خانم حامله و بارداری در خواب آشتی کردن را نظاره کند، به منزله متولد شدن فرزندی صالح در نهایت سلامت صحت و سلامت جسم بوده که به طرز نیکویی تربیت یافته و از هر شر و اندوهی در امان می‌ماند.

آشتی کردن در خواب مرد

رویای آشتی کردن برای آقایان تعبیر به افزون شدن سال‌های زندگی بوده که ایامی سرشار از رونق و نیکبختی را پشت سر می‌گذارند.

در صورتی که مردی در خواب آشتی میان زن و شوهر دیگری را ببیند، تعبیر به ازدواجی است که به یکباره برای او مهیا شده و تشکیل زندگی می‌دهد.

دیدن این رویا برای مرد، به مفهوم آن است که در شغل خود پیشرفت کرده و در مقاطع بالاتر کسب درآمد می‌کند.

اگر مرد متاهلی در خواب ببیند که سعی در برقراری آشتی میان همسرانی دارد که با یکدیگر جدل کرده و در این کار موفق می‌شود، به معنای جریان یافتن شفقت، صلح و درک متقابل میان همسران بوده و در صورتی که آن مرد دچار بیماری بود، شفا یافته و به سلامتی می‌رسد.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید. برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🫂 تعبیر خواب آشتی کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🫂 تعبیر خواب آشتی کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🫂 تعبیر خواب آشتی کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🫂 تعبیر خواب آشتی کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی