🥟 تعبیر خواب خمیر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


🥟 تعبیر خواب خمیر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب خمیر 🥟 تعبیر دیدن خمیر در خواب اشاره به فارغ شدن از کار که به یکباره انجام شده، چشم انتظاری برای رها شدن شخص زندانی از بند و یا مطلبی در خصوص خانم حامله و باردار دارد. مشاهده خمیر در خواب به منزله پول می‌باشد و کسی که در منزلش...

تعبیر خواب خمیر 🥟

تعبیر دیدن خمیر در خواب اشاره به فارغ شدن از کار که به یکباره انجام شده، چشم انتظاری برای رها شدن شخص زندانی از بند و یا مطلبی در خصوص خانم حامله و باردار دارد.

مشاهده خمیر در خواب به منزله پول می‌باشد و کسی که در منزلش خمیری را ببیند، نشان دهنده آن است که در کسب و کار پول یا مالی برایش حاصل می‌شود.

برخی از معبران نقل کرده‌اند مشاهده خمیر در رویا به این معناست که به زودی به رستگاری و عافیت می‌رسد. چنانچه خواب بیننده در موقعیت سخت و ناهمواری قرار داشت، بداند که چنین چیزی برای او دوام نداشته و پایان می‌پذیرد. پس از آن به آرامش خیال و راحتی می رسد. همان گونه که تعبیر خمیر برای خانم آبستن به شرایط راحت و پایدار پس از وضع حمل تعبیر کرده و برای زندانی به آزادی از حبس ذکر کرده‌اند.

عده‌ای از حکما دیدن خمیر را در خواب سمبلی از حاصل شدن مال و ثروت دانسته‌اند.

برخی دیدن خمیر را بدون در نظر گرفتن میزان تخمیر یا به عمل آمدن آن تعبیر کرده‌اند و آن را به منزله انجام رفتاری مفسدانه و یا قرار گرفتن در مضیقه مالی دانسته‌اند. در برخی از رویاها تعبیر به امورات زندگی داشته و یا از اشتغال در یک شغل پردرآمد و یا کسب دارایی زیاد سخن می گوید.

سمبل‌های متعددی از دیدن خمیر در رویا بیان شده است. در صورتی که شخص بازرگان خمیر را در خواب نظاره کند، علامتی از وفور و وسعت رزق دارد و مشروط بر آنکه خمیر به عمل آید.

میزان انسجام و لطافتی که در خواب از خمیر مشاهده کنید، اشاره به چگونگی و کیفیتی است که در واقعیت در زندگی شما وجود دارد. اگر خمیر را بسیار لطیف و نرم ببینید، به این معناست که در واقعیت دچار مرض و یا بیماری شده و یا از بروز مسائلی دچار پریشانی می‌شوید.

از جمله مفاهیمی که از دیدن خمیر در خواب استنباط می‌شود، نشان دهنده چالش‌ها و موانع اقتصادی بوده که باعث می‌شود راه پرفراز و نشیبی در حیطه کسب و کار پشت سر بگذارید. تعدادی از معبرین نیز بیان کرده‌اند دیدن خمیر در رویا از لزوم ارتقا و ترقی در ابعاد مختلف زندگی خبر می‌دهد.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

منوچهر مطیعی تهرانی

محمد ابن سیرین

امام جعفر صادق (ع)

لیلا برایت

ابراهیم کرمانی

تعابیر بر اساس موضوع

درست کردن خمیر

آرد و خمیر

خمیر شیرینی

خمیر نان

خمیر صاف

خمیر تخمیر شده (مخمر)

خمیر سرخ شده

خمیر خشکیده

خمیر خراب شده

غلطاندن خمیر

ورز دادن خمیر

سرخ کردن خمیر

بریدن خمیر

خوردن خمیر

دستگاه خمیرساز

پوشاندن پارچه روی خمیر

حرکت کردن خمیر

خمیر در خانه

خمیر در فضای بزرگ

خمیر در خواب مسافر

خمیر در خواب بیمار

خمیر در خواب دانشجو

خمیر در خواب تاجر

خمیر در خواب دختر مجرد

خمیر در خواب خانم متاهل

خمیر در خواب خانم باردار

خمیر در خواب مرد

🥟 تعبیر خواب خمیر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب خمیر بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

در خواب، دیدن آرد و خمیر از ارزش زیادی برخوردار است ولی تاثیر آن در بیداری بسیار اندک است.

خمیر نان:

تعبیر خواب که در آن خمیر نان دیده شود، بسیار نیک بوده و مفهوم خیری با خود دارد. این رویا به منزله دستیابی به ثروت و یا دارایی است که به نوعی برای رویابین حاصل می‌شود. لازم به ذکر است هر اندازه که حجم و اندازه خمیر را در خواب مشاهده کنید، به همان نسبت در واقعیت پولی برایتان مهیا می‌شود.

ورز دادن خمیر:

چنانچه در خواب ببینید در حال ورز دادن خمیر بودید یا اشخاص دیگری این کار را انجام می‌دادند و هنوز به عمل نیامده و تبخیر در آن به طور کامل انجام نشده بود، به این معناست که مالی برایتان مهیا می‌شود که از راه شرعی و درست نبوده و در نتیجه یک فعالیت نامشروع و غیرقانونی به دست آمده است. ممکن است این پول با انجام خدعه و فریب و حتی رفتارهای متظاهرانه کسب شده و به دست شما رسیده که بسیار ناپسند و زشت است.

از نظر محمد ابن سیرین

اگر در خواب ببینید که در حال افزودن آب و موادی به آرد گندم بوده که از آن خمیری را آماده کنید، به منزله رسیدن به منفعت و سود فراوانی است که از راه خرید و فروش برایتان حاصل می‌شود. مشروط بر آنکه خمیر آن به عمل آمده و مهیای استفاده باشد.

خمیر ور نیامده:

ولی در صورتی که خمیر ور نیامده و تخمیر انجام نشده بود، اشاره به انجام رفتارهای ناشایست، شرارت، بی علتی و تبهکاری داشته و این گرایشها در جامعه رو به فزونی می رود.

از نظر امام جعفر صادق (ع)

ششمین پیشوای مسلمین جهان امام جعفر صادق (ع)، مفهوم و تعبیر دیدن خمیر در خواب را بر سه قسم دانسته‌اند:

یکم:

به منزله بالا رفتن اعتقادات دینی و مذهبی در خواب بیننده است.

دوم:

تعبیر به پول ناچیزی است که حاصل می‌شود.

سوم:

به معنای کسب درآمد و معاشی است که از راه شرعی و درست حاصل می‌شود.

از نظر لیلا برایت

آماده کردن خمیر:

از نظر لیلا برایت آماده کردن خمیر در خواب، تعبیر به دیدار و ملاقاتی است که با دوستان و رفقای دیرینه انجام می‌شود.

از نظر ابراهیم کرمانی

خریدن خمیر:

کسی که در خواب ببیند اقدام به خریداری خمیر کرده و یا شخصی آن را به او عطا کرد، در صورتی که خمیر مطلوب بوده و به طور کامل به تخمیر رسیده بود، تعبیر به آن است که به اندازه خمیر پول یا مال پاک در یک کسب و کار و تجارت به دست می‌آورد.
دیدن خمیر کاورس در رویا که شامل نوعی از غله های ریز و باریک بوده، تعبیر به سود و منفعت کمی است که حاصل می شود.

تعبیر خواب خمیر بر‌ اساس موضوع آن 📋

درست کردن خمیر

اگر ببینید در یک مکان بزرگی در حال درست کردن خمیر بودید، بدانید که به زودی ازدواج کرده و تشکیل زندگی می‌دهید و به برکت خدای مهربان روزی حلال را برای او رونق داده و راه‌های حرام را بر او بسته است. در صورتی که خمیر به عمل نیامده و تخمیر نشود، به مفهوم سختی زیادی است که در کسب مال انجام داده و یا ‌راه های نامشروعی است که در امور مالی به کار می‌برد.

کسی که در خواب ببیند در حال درست کردن خمیر از آرد جو باشد، تعبیر به آن است که در ایمان و اعتقادات دینی خود بسیار پایبند بوده و بر دشمنان و بدخواهان خود چیره می‌شود.

آرد و خمیر

هنگامی که در خواب ببینید آردی که جهت تهیه خمیر در نظر گرفته اید مطلوب نبوده و در میان آن حشرات متعددی دیده می‌شود، تعبیر خوبی نداشته و تعبیر به آن است که احتمالاً خطا و یا اشتباهی انجام می‌دهد. چنانچه خودتان را در حال الک کردن آرد ببینید، یعنی فرصت استثنایی جهت رسیدن به منفعت زیاد برایتان حاصل می‌شود.

چنانچه شخصی که در واقعیت تخصص و شغل او در حیطه کارخانه‌ها و مراکز مربوط به آرد بوده و این رویا را ببیند، خواب او انعکاسی از رویدادهایی است که روزمره با آن سر و کار دارد.

در این میان خوابی که در آن آرد را خریداری کرده و یا به فروش رسانید، اشاره به رفتارهای غیر معقول و نسنجیده در امور اقتصادی دارد.

دیدن آرد و خمیری که از آن تهیه شده در رویا، نشان دهنده کانون گرم خانواده بوده و بیانگر آن است که شما اصولاً برنامه‌ها و تصمیم‌های زندگی خود را بدون هیچ مشورتی و نظرخواهی انجام می‌دهید.

خوابی که در آن پی تهیه و تدارک خمیر بوده و متوجه شوید آرد به همه نقاط ریخته شده بود، نشان دهنده شانس و فرصت‌های خوبیست که با سهل انگاری در زندگی نادیده گرفته‌اید. احتمال می‌رود با یک پیشنهاد شغلی مواجه شوید که در وهله اول مطلوب به نظر نرسد. ولی پس از مدتی متوجه می‌شوید که برداشت نادرستی از آن داشته و بسیار مطلوب بوده است.

خمیر شیرینی

اگر در خواب ببینید خمیر به عمل آمده و پس از آن مبدل به یک شیرینی شد، تعبیر به مفهوم حاصل شدن پول و یا رویدادی نیک در زندگی است.

خمیر نان

اگر در خواب خمیر نان را نظاره کنید، تعبیر بیانگر برخورداری از طول عمر بسیار برای شما است. خوابی که در آن خمیر نان سفید را ببینید، تعبیر به آن است که در زندگی رونق و برکت زیادی جاری است. همچنین دیدن خمیری که ‌نان های قهوه‌ای از آن طبخ می‌شود به این معناست که رفته رفته به منفعت رسیده و سود خوبی برایتان مهیا می‌شود.

مشاهده خمیر نان در رویا به این معناست که به زودی اخباری مبنی بر بارداری یکی از اقوام به گوشتان رسیده و یا نسبت به ازدواج شخصی از آشنایان مطلع می‌شوید.

همچنین مفهوم دیگری که برای مشاهده خمیر نان در رویا بیان شده، تعبیر به علاقه و محبتی است که خواب بیننده نسبت به اعضای خانواده و بستگان خود داشته و همواره رفتاری محترمانه در برابر آنها انجام می دهد. او نسبت به چهارچوب و اصول زندگی و خانواده خود بسیار مقید است.

نداشتن آرد:

اگر در رویا در پی تدارک خمیر در جهت طبخ نان بوده ولی هیچ آردی در اختیارتان نبود، همچون هشداری است که به شما از لزوم پایبندی به ارزش ها و آرمان های زندگی خبر می دهد.

پختن خمیر نان:

خوابی که در آن مشاهده کنید شخصی خمیر را به شکل نان پخته و از آن میل می‌کرد، به این معناست که در آینده‌ای نزدیک ازدواج می‌کند.

خمیر صاف

هنگامی که در رویا خمیر را کاملاً صاف و یکنواخت ببینید، به مفهوم چشم انتظاری نسبت به ارتقا و پیشرفتی است که در کارتان دارید. البته به زودی این امر برایتان محقق می‌شود.

خمیر تخمیر شده (مخمر)

زمانی که در خواب مخمر خمیر را نظاره کنید، تعبیر به این معناست که سود و منفعت شما فزونی می‌یابد. در عین حال بیانگر آن است که او به طور مستمر و پیگیر در حال تلاش و کوشش بوده تا درآمد و معاش خوبی را برای خود و خانواده فراهم کند. چرا که نسبت به خانواده اش بسیار دلسوز است.

افراد مجردی که در خواب مخمر خمیر را نظاره کنند نشان دهنده آن است که به زودی دختری شایسته را به نامزدی گرفته و پس از آن به ازدواج یکدیگر در می‌آیند. حتی احتمال می‌رود برخی از آنها با دخترانی متعلق به کشورهای دیگر ازدواج کرده و به دیار آنها مهاجرت کنند.

از جمله معانی که برای دیدن مخمر خمیر در خواب بیان شده، اشاره به استحکام و پایداری خانواده داشته و روابط اعضای آن به طرز خیلی خوبی پیش می‌رود. این خانواده نسبت به حسد و کینه توزی برخی افراد بدخواه کاملاً در امان بوده و سرود و شادمانی در آنجا جریان دارد.

در صورتی که خمیر را تخمیر شده با طعم ترش و در حالی که از ظرف سرازیر شده بود مشاهده کند، یعنی در کار و حرفه خود ضرری متوجه او می‌شود.

خمیر سرخ شده

تعبیر مشاهده خمیر سرخ شده در خواب به این معناست که بر موانعی که در امور اقتصادی در مقابل تان پدیدار می شود، فائق می‌شوید. چرا که این شرایط برای مدت زمان طولانی پایدار نیست.

هنگامی که در خواب ببینید بدون آنکه خمیر را سرخ کرده و یا به نوعی طبخ کنید از آن میل کردید، اشاره به چالش‌ها و مسائلی دارد که اسباب رنجش و اندوه شما می‌شود. ولی سرانجام ختم بخیر خواهد شد.

خمیر خشکیده

در صورتی که خمیر را به شکل خشکیده نظاره کنید، تعبیر به آن است که با وجود ابتلا به بیماری و یا مواجهه با موانع متعدد همچنان با استقامت و اراده قوی به تلاش ها و برنامه‌های خود پرداخته و تحت تاثیر آنها قرار نمی‌گیرید.

زمانی که در رویا نظاره کنید خمیر شما به مرور در حال خشک شدن بود، نشان دهنده وجود افرادی در پیرامونتان بوده که قصد دارند لطمه و آسیبی به شما و زندگی‌تان وارد کنند. ولی در این راه ناکام خواهند ماند.

خمیر خراب شده

اگر در خواب نظاره‌گر خراب شدن خمیر باشید، تعبیر اشاره به موضوع مشخصی دارد که در واقعیت به آن مشغول بوده و احتمالاً نسبت به آن نظر اشتباهی داشته و یا برداشت نادرستی از آن خواهید داشت.

غلطاندن خمیر

اگر در خواب نظاره کنید که مشغول غلطاندن خمیر بودید، تعبیر به آن است که شخصی از بستگان و یا آشنایان تان طلب مقداری پول از شما خواهد داشت. و یا اینکه او با جریانی مواجه می‌شود که در اثر حمایت و یاری شما به تسکین و آرامش می‌رسد.

ورز دادن خمیر

تعبیر ورز دادن خمیر در خواب به منزله پیروزی و کسب دستاوردهای ایده‌آل در امور مالی و اقتصادی است.

خمیر نازک:

چنانچه مشاهده کنید در حال ورز دادن خمیر نازکی بودید، تعبیر به آن است که شما در یک محیط عمومی و پر رفت و آمد حضور می‌یابید و سایر اشخاص در خصوص دستاوردها و پیروزی‌هایتان به صحبت پرداخته و شما از این جریان بسیار خشنود می‌شوید.

سرخ کردن خمیر

چنانچه در خواب اقدام به سرخ کردن خمیر نمایید، تعبیر چنین مفهومی دارد که نسبت به برنامه‌ها و تصمیمات خاصی که اتخاذ کرده‌اید، عقب نشینی می کنید. با وجودی که این رویکرد شما را در موقعیت سختی قرار می‌دهد، ولی از عهده آن برآمده و همه چیز را به روال عادی برمی‌گردانید.

بریدن خمیر

اگر در خواب ببینید خمیر را در اندازه‌های کوچک و یا به شکل گرد برش بزنید، خیر بوده و خوش یمن است. چرا که از داشتن حجب و حیا، افکار سازنده و خیر خبر داده و ممکن است در زمینه امور اقتصادی و دنیایی و یا در حیطه امور شخصی، خانواده و برنامه‌های آتی شامل شود. مفهومی که ذکر شد در صورتی که خواب بیننده خانم و یا آقا باشد مصداق دارد.

خوردن خمیر

خوابی که در آن نظاره‌گر خوردن خمیری به شکل خام باشید مفهوم خوبی ندارد مگر در مواقعی که خمیر جهت پختن کیک و یا شیرینی تهیه و به کار گرفته شود و در غیر این صورت تعبیر به احساس پشیمانی است که از تعجیل در اتخاذ تصمیم به خواب بیننده دست می‌دهد.

توسط مرد:

مشاهده مردی که در رویا مشغول خوردن خمیر باشد، تعبیر به برطرف شدن مشاجرات و اختلافاتی است که در زندگی زناشویی میان او و همسرش صورت گرفته بود.

توسط مرده:

اگر در خواب ببینید شخصی که دار فانی را وداع گفته در حال خوردن خمیر بود، بدانید که نیاز دارد خیرات و مبراتی برای او بفرستید.

دستگاه خمیرساز

هنگامی که دستگاه خمیرساز را مشاهده کنید، تعبیر به معاش و درآمدی است که از راه حلال و مشروع کسب کرده و در عین حال در تخصص و حرفه خود با پشتکار بسیار عمل می‌کنید.

پوشاندن پارچه روی خمیر

اگر در خواب با استفاده از تکه‌ای پارچه روی خمیر را بپوشانید، تعبیر به مفهوم آن است که تلاش و کوشش مستمری از خود بروز می‌دهید و برنامه‌هایتان را طبق زمانبندی مشخص به نتیجه‌ای مطلوب ختم می‌کنید.

حرکت کردن خمیر

هنگامی که در خواب ببینید خمیر از جایی که در آن قرار داشته بلند شده و حرکت می‌کرد به این معناست که کسالت و بیماری که به آن ابتلا داشته و برای درمان آن تلاش می‌کنید، از وجودتان رخت بر می‌بندد.

خمیر در خانه

خواب که در آن خمیر را در منزل خود نظاره کنید، در صورتی که خمیر از آرد جو تشکیل شده بود، تعبیر یعنی در تخصص و کاری که به آن مشغول هستید به سود فراوانی دست پیدا می‌کنید. همچنین به جایگاه بلند مرتبه ای از عزت و دولت تکیه می زنید. چرا که بر رقبا و حریفان فائق می‌شوید.

خمیر در فضای بزرگ

زمانی که در خواب ببینید در یک فضایی بزرگ و گسترده حضور داشته و در آنجا خمیر را ببینید، تعبیر به مفهوم آن است که با یکی از رفقای دیرینه که مدت‌هاست از او اطلاع نداشته‌اید دیدار و ملاقات انجام داده و یا اینکه گفتگویی را از طریق تماس تلفنی انجام می‌دهید.

معنای دیگری که برای رویای مذکور بیان شده اشاره به ابعاد عاطفی و احساسی زندگی شما داشته و گویا در برابر شخصی از نزدیکان که همواره با خلوص نیت و شفقت نسبت به شما رفتار کرده، سپاسگزار نبوده‌اید.

خمیر در خواب مسافر

اگر کسی که در سفر به سر می‌برد خواب خمیر ببیند، نشان دهنده رفتار ثابت قدمی است که او در کارها به خرج داده در آینده‌ای نزدیک ماحصل تلاش و کوشش مستمر خود را دریافت می‌کند.

شخص مسافری که در خواب نظاره کند خمیری تهیه کرده بود تا از آن شیرینی طبخ کند، به این معناست که به سرزمین و دیار خود مراجعت می کند در حالی که منفعت و خیر زیادی از این سفر به دست آورده است.

خمیر در خواب بیمار

خوابی که در آن شخص بیماری را در حال ورز دادن خمیر نظاره کنید، خیر بوده و مفهوم نیکی دارد و به این معناست که به شفا رسیده و سلامت کامل بر جسم او حاصل می‌شود.

خمیر در خواب دانشجو

مشاهده خمیر در خواب برای شخص دانشجویی که به تحصیل دانش می‌پردازد، تعبیر به آن است که با پشتکار بسیار به کسب دانش مشغول بوده و در این راستا موفقیت بسیاری کسب می‌کند. محقق شدن نتیجه تلاش‌های او باعث می‌شود خستگی از وجودش زدوده شود.

خمیر در خواب تاجر

مردی که تخصص و حرفه اصلی او کسب و کار و تجارت بود خواب خمیر را ببیند، اشاره به درآمد حلالی است که برای او حاصل می‌شود.

خمیر در خواب دختر مجرد

دختر مجردی که در خواب خمیر را نظاره کند، تعبیر اشاره به شایعات و سخنانی است که دیگران در نبود او با یکدیگر صحبت کرده و بیان می‌کنند.

خانم مجردی که در زندگی فرزند و یا فرزندانی داشته و رویای خمیر را نظاره کند، نشان دهنده سعی و تلاشی است که او با پشتکار انجام داده تا زندگی مطلوبی برای خود و کودکانش مهیا کند.

خمیر ترش:

خانم و یا دختر مجردی که در خواب خمیر ترش نظاره کند، نشان دهنده آن است که او در زندگی با در نظر گرفتن اصول صحیح و الهی گام‌های خود را برداشته و همواره رضایت خدا و رسولش را در کارهایش مد نظر قرار می‌دهد. اگر در خواب ببیند که خمیری را با هدف مهیا کردن آن برای مراسم ازدواجش ورز می‌دهد، به این معناست که در آینده‌ای نزدیک با شخص محترمی ازدواج می‌کند.

خمیر نرم:

مشاهده خمیری که دارای ظاهری بسیار لطیف و صاف بود در رویای دختر مجرد، به مفهوم آن است که در واقعیت ایام زندگانی او در نهایت سرور و شکیبایی سپری شده و شادکامی را برای او در پی دارد.

ورز دادن خمیر:

اگر دختری در خواب ببیند در حال ورز دادن و آماده سازی آرد جهت تبدیل به خمیر بود، به این معناست که در ایام آتی شرایط ازدواج او فراهم می‌شود. رویای مذکور نیز او را نسبت به تشکیل زندگی و ازدواج توصیه می‌کند.

دختر مجردی که در خواب نظاره کند در حال تهیه و فراهم کردن خمیر از آرد گندم و یا آرد جو بوده و در این جریان به ورز دادن خمیر پرداخته و با اقدامات او خمی به عمل آمده و تخمیر می‌شود حتی پس از آن خمیر آماده شده را در تنور قرار داده و پس از طبخ نان خوبی از آن مهیا می‌کند، چنین مفهومی دارد که کامیابی و پیروزی در زندگی همراه او خواهد بود.

وزن دادن خمیر:

خانم مجردی که در خواب خودش را مشغول وزن دادن خمیر نظاره کند، به مفهوم احساس کسالت و یکنواختی است که در زندگی دارد. ولی پس از مدتی آسایش بر او حاکم می‌شود.

خمیر یک دست:

اگر دختر مجردی در خواب خمیری را با ساختاری که یک دست و پایدار بوده مشاهده کند بداند که مقاصد و رویاهای او در زندگی محقق شده و رونق و برکت در زندگی او حاکم می‌شود.

خمیر پخته:

هنگامی که زن مجردی در رویا خمیری را کاملاً مهیای پخت دیده، مزه آن شیرین بوده و جهت تهیه کیک و شیرینی در آن استفاده می‌شد، پیام مسرت بخشی است که از بهره مندی از نعمات دنیا و نیکبختی و سعادت خبر می‌دهد.

خمیر کیک:

خوابی که در آن مشاهده کنید دختر مجردی مشغول ورز دادن خمیر کیک بود، به منزله آن است که او در جهت دستیابی به یک زندگی مطلوب و ایده‌آل تلاش می‌کند. ورز دادن خمیر اشاره به اقداماتی دارد که او در این راستا انجام می دهد و و در این جریان پیشرفت کرده و ترقی می‌کند.

برش زدن خمیر:

اگر دختر مجردی در خواب اقدام به برش خمیر بزند، بداند که به خواسته‌ها و رویاهایی که مدت‌های مدید برای آن تلاش کرده و گام‌هایی برداشته بود دست می‌یابد.

خریدن خمیر:

دختر مجردی که در خواب ببیند در محلی که وسعت زیادی داشت در حال تهیه خمیر و انجام مقدمات آن بود، تعبیر بدین معناست که شرایط ازدواج برای او مهیا شده و با شخص مناسبی تشکیل زندگی می‌دهد.

دختر مجردی که در واقعیت در یک کسب و کار مشغول به کار بوده و در رویا متوجه شود که در حال تهیه خمیر بود، تعبیر به آن است که در ایام آتی به مقاصد و خواسته‌هایی که در حیطه کار و درآمد خود در نظر داشته است، دست می یابد.

آماده کردن خمیر:

مفهوم دیگری که برای آماده کردن خمیر در رویای دختر مجرد بیان شده به این معناست که او در فعالیت خود به کارهای مبتکرانه‌ای روی می‌آورد.

در دست داشتن خمیر:

اگر در خواب نظاره کنید دختر مجردی خمیری در دستانش گرفته بود، نشان دهنده کوشش و اقدامات زیادی است که او در جهت پیشرفت در زندگی انجام می‌دهد.

زمانی که در رویا خانم مجردی را نظاره کنید که خمیری در دست داشت، به این معناست که در ایام آتی با مرد معقول و شایسته‌ای آشنا شده و ازدواج می‌کند.

خمیر در خواب خانم متاهل

معنایی که برای تعبیر دیدن خمیر نان در خواب بیان شده، اشاره به برکتی است که ممکن است از جنبه فرزند و یا امور مالی در زندگی او جریان یابد.

تهیه خمیر شیرینی:

خوابی که در آن خانم متاهلی نظاره کند آبی را جهت تهیه خمیر مورد استفاده قرار داده تا از آن شیرینی و یا کیک تهیه کند به منزله قصد و نیت خوبی است که در کارها داشته، فرمانبرداری از سخنان و کلام پدر و مادر، تبعیت از همسر و در نظر داشتن خیر و صلاح فرزندان می‌باشد. اگر ببیند از خمیر نان می خورد و در بین اعضای خانواده و یا دوستان در یک دورهمی و جشن حضور دارد، بیانگر تکالیف و وظایف مهم و ارزشمندی است که بر عهده او بوده و در قبال آن دستاورد خوبی حاصل می‌کند.

خمیر سفید:

در بین رویاهای خمیر، خمیری که از سبوس جو یا آرد گندم تهیه شده باشد بهترین معانی را با خود داشته و خمیر به رنگ سفید یک دست زیباترین مفهوم را در بر دارد. این رویا اشاره به بخشش، جوانمندی و شخصیت والایی است که آن زن دارد.

خمیر در یخچال:

زمانی که در خواب خمیر را در داخل یخچال مشاهده کند نشان دهنده محل امن نیست که پول‌هایش در آن قرار داشته و مورد تعرض واقع نمی شود.

تعارف کردن خمیر:

خوابی که در آن خانم متاهل خمیر پخته‌ای را در برابر اعضای خانواده خود تعارف کند، نشان دهنده آن است که با سرافرازی تکالیف و وظایف خانگی را بر دوش کشیده و کاملاً نسبت به نحوه اداره کردن امورات زندگی و خانواده آگاه و کوشا است. او این مسئولیت را با پیروزی به انجام می‌رساند.

برش زدن خمیر:

خانم متاهلی که در خواب اقدام به برش زدن خمیر نماید، بیانگر آن است که همواره در کارهای خود دغدغه اعضای خانواده و منافع آنها را داشته و کوشش بسیاری جهت پیشرفت و موفقیت زندگیش انجام می‌دهد.

شکر زدن به خمیر:

چنانچه در خواب خانم متاهل پس از ورز دادن خمیر مقداری شکر به آن اضافه کند، تعبیر به آن است که او چشم انتظار شنیدن اخبار خوشی است که دستاوردهای خوبی برای او خواهد داشت و این امر انجام می‌شود.

مراقبت از خمیر:

خانمی که در خواب پس از تهیه خمیر آن را در یخچال گذاشته و از آن مراقبت کند، تعبیر به این معناست که تنگدستی و فقر مالی در زندگی او راه نداشته و در نعمت به سر می‌برد.اگر این خانم در خواب از خمیری که از سبوس آرد نان تهیه شده بود به دهان گذاشته و از آن خورد، تعبیر به آن است که در واقعیت چالش ها و پیچ و خم‌های زیادی در برابر او نمایان شده و آنها را پشت سر می‌گذارد.

ورز دادن خمیر:

همچنین مفهوم دیگری که برای ورز دادن خمیر برای خانم متاهل بیان شده، تعبیر به تحولات و پیشرفتی است که در زندگی نمایان می‌شود. چرا که ورز دادن خمیر به منزله فراهم شدن موقعیتی ایده آل بوده که دستاورد قابل توجهی در پی دارد.

مخلوط کردن آرد و خاک:

اگر در خواب مرحله اول تهیه خمیر یعنی مخلوط کردن آرد و آب را نظاره کند، به این معنا است که در حال حاضر تغییرات چشمگیر و مثبتی با نتایج خیلی عالی در زندگی انجام می‌شود که در نتیجه آن منفعت مالی بسیاری با خود دارد. همچنین احتمال می‌رود که از یک بارداری سخن گفته و فرزندی برای او متولد شود که معنای خوبی دارد.

استشمام بوی خمیر:

زمانی که در خواب خانم متاهل بوی مطبوع خمیر را استشمام کند، تعبیر به آن است که او در جامعه و میان اطرافیان از شهرت و محبوبیت بسیاری برخوردار بوده و در امور دینی بسیار ثابت قدم و درست کار است.

همچنین این رویا بیانگر آن است که او به تکالیف و مسئولیت‌های خود نسبت به خانواده و اعضای آن پرداخته و اگر زن متاهل این رؤیا را ببیند، نشان دهنده این است که وظایف خود را در قبال خانواده به طور کامل انجام می دهد.

خمیر در خواب خانم باردار

خواب که در آن خانم حامله و باردار یک خمیر و یا هر آنچه که مرتبط با آن بوده را نظاره کند، تعبیر خوبی داشته و نویدبخش است. این خواب به منزله وضع حمل است که در نهایت ایمنی و سلامت انجام شده و رونق و وفور زیادی را برای او به همراه دارد.

مفهوم دیگری که برای مشاهده خمیر در رویای خانم حامله و باردار نقل شده، اشاره به اخبار خوشایندی است که از آن مطلع شده و رویدادهای دلنشینی در شرف وقوع می‌باشد. همچنین به منزله سیرت پاک و سرشت صالح او بوده و فرزندانی شایسته پرورش خواهد داد.

ورز دادن خمیر:

اگر در خواب ببیند که مشغول ورز دادن خمیر بود، نشان دهنده آن است که او و فرزندش در نهایت سلامت به سر برده و زایمانش را به سهولت انجام می‌دهد.

خمیر ترش:

زمانی که در رویا خمیر ترش را نظاره کند، تعبیر به زایمانی است که در زمانی غیر از موعد مقرر انجام خواهد شد.

خمیر مخمر:

چنانچه خمیر را به شکل تخمیر شده در خواب ببیند، بداند که پس از وضع حملی راحت و به دنیا آمدن فرزندش کسب و کاری خواهد داشت که به راحتی اموراتش را به انجام می‌رساند.

خمیر در خواب مرد

آقایانی که در خواب خمیر را نظاره کنند، تعبیر به مفهوم مال و ثروت کثیری است که به دست آورده و کسب و کاری که تنها متعلق به خودشان بوده را راه‌اندازی می‌کنند. آنها از این تخصص و حرفه خود به سود و دارایی کثیری رسیده و دولتمند می‌شوند. همچنین در امور زندگانی و ارتباط با همسر و فرزندانشان نیز صلح و صفا حاکم است.

خمیر مخمر:

مرد جوانی که در خواب خمیر تخمیر شده را نظاره کند، نشان دهنده تشکیل زندگی زناشویی است که به زودی برایش محقق می‌شود.

ورز دادن خمیر:

زمانی که در خواب مشاهده کنید مرد متاهلی مشغول ورز دادن خمیر بود، به این معناست که او جهت کسب درآمد، برآوردن نیازهای زندگی و خواسته‌های اعضای خانواده با جدیت همت خود را به کار می‌گیرد.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

🥟 تعبیر خواب خمیر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید. برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
🥟 تعبیر خواب خمیر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥟 تعبیر خواب خمیر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥟 تعبیر خواب خمیر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 🥟 تعبیر خواب خمیر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!