بهترین‌های کاراته ایران برای موفقیت در قاره‌کهن تلاش می‌کنند


بهترین‌های کاراته ایران برای موفقیت در قاره‌کهن تلاش می‌کنند

رئیس فدراسیون کاراته گفت: مسابقات قهرمانی آسیا شرایط خاصی برای کاراته ایران دارد و امیدواریم ملی پوشان شایسته کشورمان بتوانند عملکرد خوبی در این دوره مسابقات به نمایش بگذارند.

سیدحسن طباطبایی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر اظهار داشت: جغرافیایی کاراته آسیا نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده است. در گذشته دو تیم ایران و ژاپن برای کسب عنوان قهرمانی رقابت نزدیکی با هم داشتند و تک چهره‌های از دیگر کشورها نیز در ثبت نتایج نهایی تأثیر گذار بودند، ولی طی سال‌های گذشته شاهد توسعه کاراته در سطح قاره کهن بودیم و کشورهای چون اردن، ازبکستان و قزاقستان به جمع مدعیان اضافه شده‌اند که همین موضوع کار معادلات مدعیات را تغییر داده است.

وی در مورد شرایط تیم ملی ایران در آستانه آغاز رقابت‌های قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی با یک برنامه مدون و با برگزاری مسابقات انتخابی، ترکیب اصلی خود را شناخت. در واقع چکیده‌ای از بهترین‌های ایران جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا را کسب کردند. پس از آن تمرینات ملی پوشان در هر دو بخش بانوان و آقایان در شرایط مطلوبی پیگیری شد و در نهایت تیم ملی با بهترین شرایط خود وارد مالزی شد. کاراته کاها انگیزه زیادی دارند با توجه به تمرینات سختی که پشت سر گذاشته‌اند، در این رقابتها با حداکثر توان خود برای کسب موفقیت تلا کنند.

رئیس فدراسیون کاراته در بخش دیگری از سخنان خود گفت: رقابت‌های مالزی اولین رویداد مهم پیش روی کاراته ایران است، پس از پایان این مسابقات با ارزیابی عملکرد کادر فنی و اعضای تیم کار را برای حضوری موفق در بازی‌های آسیایی که اهمیت فوق العاده ای برای ورزش کشور دارد آغاز می‌کنیم. بعد از بازی‌های هانگژو نیز مسابقات جهانی بوداپست را پیش رو خواهیم داشت. برنامه‌های فدراسیون برای موفقیت در هر سه رویداد طراحی شده که گام به گام پیش می‌رویم و امیدوارم بتوانیم در مقابل ملت عزیز ایران اسلامی رو سفید شویم.

وی در پایان گفت: مسابقات قهرمانی آسیا همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی به میزبانی مالزی آغاز می‌شود. ملی پوشان کشورمان در روزهای عزیزی برای اهتزاز پرچم سه رنگ و مقدس ایران اسلامی تلاش می‌کنند. از همه مردم عزیز کشورم می‌خواهم سربازان خود را فراموش نکرده و برای آنها دعا کنند.

نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا و دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته با حضور ۴۰۰ کاراته کا از ۳۰ کشور طی روزهای ۳۰ تیر الی یک مرداد به میزبانی مالزی در شهر ملاکا برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا