هروی: در مسابقات قهرمانی آسیا قرعه ملی‌پوشان اهمیت زیادی ندارد


هروی: در مسابقات قهرمانی آسیا قرعه ملی‌پوشان اهمیت زیادی ندارد

سرمربی تیم ملی کاراته شرایط اعضای تیم در آستانه آغاز مسابقات قهرمانی آسیا رامطلوب توصیف کرد و گفت: شرایط مهیاست تا بتوانیم با تلاش اعضای تیم افتخارات گذشته را تکرار کنیم.

سید شهرام هروی بعد از مراسم قرعه کشی مسابقات قهرمانی آسیا با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: پس از ورود به مالزی تمرینات تیم ملی را پیگیری کردیم و از فرصت باقی مانده تا شروع مسابقات بهترین استفاده را برده و تمرینات خوب و با شادابی را نیز پشت سر گذاشتیم.

وی افزود: اعضای تیم ملی انگیزه بالایی دارند و همه برای شروع مسابقات لحظه شماری می‌کنند تا روی تاتامی قهرمانی آسیا نتایج خوبی برای ورزش کشور کسب کنند.

سرمربی تیم ملی در پایان در خصوص قرعه کشی مسابقات هم گفت: قرعه‌ها اصلاً مهم نیست، برای کاراته کایی که با هدف کسب مدال طلا تمرین کرده، قرعه هیچ فرقی نمی‌کند. هدف پیروزی و کسب موفقیت است.

رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از فردا جمعه ۳۱ تیرماه در مالزی آغاز می‌شود. تیم ملی کومیته مردان ایران از ساعت ۷ صبح به وقت تهران کار خود را با بهنام دهقان زاده، پوریا اقدسی و امیر مهدیزاده در اوزان ۵۵-، ۶۰- و ۶۷- کیلوگرم آغاز می‌کند.

بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده شنبه ۳۱ تیرماه به مصاف حریفان خود می‌روند. مهدی خدابخشی، صالح اباذری، محمود نعمتی، امیرحسین فداکار، مهدی شهگل، مهدی عاشوری و سامان عدالتی هم در کومیته تیمی روز یکشنبه اول مرداد ماه به روی تاتامی می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی