مربی تیم کاراته بانوان ایران: نگاه ما به بهترین جایگاه است


مربی تیم کاراته بانوان ایران: نگاه ما به بهترین جایگاه است

مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: اگر قرار است بهترین نتایج را کسب کنیم نباید به رقبا توجهی داشت و فقط برای کسب پیروزی به میدان برویم.

پگاه زنگنه پس از مشخص شدن رقبای کاراته کاهای کشورمان با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: در خصوص قرعه و رقبای کاراته کاهای کشورمان هیچ وقت حساسیت خاص ندارم. ما اینجا هستیم که برای کسب موفقیت مبارزه کنیم. بر همین اساس هم هر چه در توان داریم برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم. چرا که برای آن تمرین کرده و سختی کشیدیم.

وی ادامه داد: به صورت کلی قرعه کشی به نحوی هست که کاراته کاهای ما قبل از رسیدن فینال باید با بهترین رقبای خود مبارزه کنند. معتقدم اگر نگاه و هدف ما رسیدن به بهترین سکو هاست باید رقبای خود را بدون توجه به نام و عناوین در هر مرحله‌ای از پیش رو برداریم.

نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا از صبح روز ۳۰ تیر به میزبانی مالزی در شهر ملاکا آغاز می‌شود و تیم ملی بانوان از ساعت ۱۵ به وقت تهران کار خود را با حضور سارا بهمنیار، فاطمه سعادتی و آتوسا گلشادنژاد در اوزان ۵۰-،۵۵- و ۶۱- کیلوگرم آغاز می‌کند.

مبینا حیدری و مریم برجعلی در اوزان ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم شنبه ۳۱ تیرماه به روی تاتامی می‌روند و آتوسا گلشاد نژاد، لیلا برجعلی، مبینا حیدری و مبینا کاویانی هم در کومیته تیمی یکشنبه اول مردادماه به دیدار رقبای خود خواهند رفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022