عکس/ قاب یادگاری بهرام رادان با گلاره عباسی دو روز پس از ازدواج


گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی قبل تصویری مشترک به همراه بهرام رادان یک روز پس از مراسم ازدواج او منتشر کرد. وقت صبح – بهرام رادان 44 ساله در طول روزهای اخیر با خبر ازدواج اش در صدر اخبار رسانه ها قرار داشته است. آن هم در...

گلاره عباسی بازیگر سینما و تلویزیون ساعاتی قبل تصویری مشترک به همراه بهرام رادان یک روز پس از مراسم ازدواج او منتشر کرد.

وقت صبح – بهرام رادان 44 ساله در طول روزهای اخیر با خبر ازدواج اش در صدر اخبار رسانه ها قرار داشته است. آن هم در زمانی که آرام آرام تب خبری ازدواج گلزار در حال فروکش بود.

البته بهرام رادان سال قبل خبر نامزدی اش را داد. او یک تصویر در اینستاگرام اش منتشر کرد که در آن به همراه یک دختر جوان دیده می شد.

رسانه ها همان زمان مدعی شده بودند که نامزد بهرام رادان، مینا مختاری فعال حوزه لباس و مد است.

چندی بعد بهرام رادان این مسئله را تایید کرد و حالا تصاویری از مراسم ازدواج فوق لاکچری اش منتشر کرده است.

اکنون هم گلاره عباسی دو روز پس از مراسم ازدواج بهرام رادان تصویری از همکاری مشترک شان در یک پروژه برای نابینایان نشر داده است.

عکس/ قاب یادگاری بهرام رادان با گلاره عباسی دو روز پس از ازدواج

بخوانید: عکس/ واکنش جالب سحر دولتشاهی به تصاویر عروسی بهرام رادان

بیوگرافی بهرام رادان

این بازیگر، خواننده و تهیه‌ کننده موسیقی ایرانی، متولد ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران است. او از سال ۱۳۷۸ فعالیت حرفه ای خود را آغاز نمود.

وی فارغ‌ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی است. بهرام رادان در فیلم‌ های فیلم‌سازان برجسته‌ ای همچون داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، واروژ کریم‌ مسیحی و رخشان بنی‌ اعتماد بازی کرده است. بهرام رادان، در سال ۱۳۷۸ دوره بازیگری را در آموزشگاه هیوا فیلم گذراند و در همان سال برای بازی در فیلم شور عشق ساخته نادر مقدس انتخاب شد.

رادان در فیلم‌ های سینمایی متعددی به ایفای نقش پرداخته که از میان آنها می‌ توان به عناوینی همچون ابلق، نقش نگار، شمعی در باد، بارکد، تردید، آبی، عصر یخبندان، حکایت عاشقی، زرد، چهارراه استانبول، حکم، آتش ‌بس ۲، سونامی، ایده اصلی و آشفتگی اشاره کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی