گلشادنژاد دختر طلایی ایران در قاره کهن


گلشادنژاد دختر طلایی ایران در قاره کهن

دختر کاراته کای ایران با برتری مقابل همه رقبای خود موفق شد دومین طلای تیم ملی کشورمان را در رقابتهای قهرمانی آسیا تصاحب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، نماینده وزن ۶۱- کیلوگرم تیم ملی کاراته بانوان ایران که امروز با کسب سه پیروزی راهی مبارزه نهایی شده بود، در مبارزه برای کسب مدال طلا در مبارزه پایانی «سارا علامر» از امارات را ۳ بر صفر شکست داد و روی سکوی نخست ایستاد و قهرمان آسیا شد.

گلشاد نژاد در وزن ۶۱- کیلوگرم کار خود را با برتری ۲ بر صفر برابر «مونا الدیری» از اردن آغاز کرد و سپس یک بر صفر «اسل کانایا» از قزاقستان را شکست داد. وی در مرحله نیمه نهایی هم در پیکار با «گونگ لی» از چین پس از تساوی صفر صفر با رأی داوران و به پیروزی رسید و راهی فینال این مسابقات شد.

برای تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا تا کنون بهنام دهقان زاده و آتوسا گلشاد نژاد دو مدال طلا، امیر مهدیزاده، فاطمه صادقی و ابوالفضل شهرجردی هم سه مدال برنز کسب کرده اند. لیلا برجعلی نیز از دور مسابقات حذف شده است.

نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا صبح امروز با حضور ۴۰۰ کاراته کا از ۳۱ کشور به میزبانی مالزی در شهر ملاکا آغاز شده و تا روز یکشنبه اول مردادماه ادامه دادر.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو