اهمیت اجرای طرح «تربیت مربی بشری» از زبان مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن


اهمیت اجرای طرح «تربیت مربی بشری» از زبان مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن

نشست صمیمی جمعی از مدیران موسسات قرآنی استان همدان با ابراهیم کرمانی نژاد مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش و توسعه مشارکت‌ها و حجت‌الاسلام مهدی شجاع مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نشست صمیمی جمعی از مدیران موسسات قرآنی استان همدان با ابراهیم کرمانی نژاد مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش و توسعه مشارکت‌ها و حجت‌الاسلام مهدی شجاع مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد. در ابتدای این دیدار حجت‌الاسلام شجاع ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین(ع) در خصوص مشکلات روش‌های یادگیری و آموزش قرآن نکاتی را بیان شد.



وی در ادامه به فضای قرآنی کشور، میزان رشد، استفاده از امکانات و استعدادهای قرآنی اشاره و گفت: علیرغم تلاش‌های فراوان و حضور شخصیت‌های قرآنی در رأس دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
حجت‌الاسلام شجاع یادآور شد: طبق نظرسنجی که سال‌های گذشته در آستان قدس رضوی انجام شد، جمعی از کودکان و نوجوانان آموزش و فراگیری قرآن و زبان عربی را سخت و دشوار عنوان کردند.


مدیرکل ارتباطات و هماهنگی با تاکید بر جذب جوانان و نوجوانان در یادگیری صحیح قرآن به اجرای طرح تربیت مربی بشری که در سراسر کشور در حال اجرا ایت اشاره کرد و افزود: با اجرای این طرح می‌توان این دغدغه‌ها را پوشش داده و سختی و ترس از یادگیری را برطرف کرد، همچنین این طرح ما را در رسیدن به استاندارهای مطلوب و رفع دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب، یاری می‌کند.


در بخش دیگری از این نشست ابراهیم کرمانی‌نژاد مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش و توسعه مشارکت‌ها نکاتی را در مورد آموزش قرآن ارائه و سپس به سوالات مدیران موسسات قرآنی همدان پیرامون موضوع آموزش پاسخ داد.

پایان پیام/49

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


شیمیل ها چه افرادی هستند؟