💉 تعبیر خواب مواد مخدر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


💉 تعبیر خواب مواد مخدر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب مواد مخدر 💉 تعبیر مشاهده مواد مخدر در خواب و رویا ممکن است به منزله گرایش خواب بیننده جهت اجتناب از رکود و احساس رخوت باشد. اگر شخصی در خواب مواد مخدر ببیند به این معناست که رویابین موقعیت نابهنجاری را در زندگی تجربه...

تعبیر خواب مواد مخدر 💉

تعبیر مشاهده مواد مخدر در خواب و رویا ممکن است به منزله گرایش خواب بیننده جهت اجتناب از رکود و احساس رخوت باشد. اگر شخصی در خواب مواد مخدر ببیند به این معناست که رویابین موقعیت نابهنجاری را در زندگی تجربه می‌کند.

حال برای مشاهده تعبیر خواب تکمیلی خود با تاروت رنگی همراه شوید.

در زیر می توانید با انتخاب معبر و یا موضوع آن، تعبیر خواب آن را مشاهده کنید:

تعابیر بر اساس معبر

محمد ابن سیرین

منوچهر مطیعی تهرانی

آنلی بیتون

کتاب سرزمین رویاها

تعابیر بر اساس موضوع

خرید و فروش مواد مخدر

تریاک

هروئین

کوکائین

تنباکو

افیون

قرص های کاپتاگون

قرص های دارویی

قرص ترامادول

مواد مخدر ببو

گیاه بانجو

قاچاق مواد مخدر

داروی مخدر

پودر مخدر

شخص معتاد

مخفی نگه داشتن اعتیاد

مصرف مواد مخدر

مواد مخدر در خواب دختر مجرد

مواد مخدر در خواب خانم متاهل

مواد مخدر در خواب خانم باردار

مواد مخدر در خواب خانم مطلقه

مواد مخدر در خواب مرد

💉 تعبیر خواب مواد مخدر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

تعبیر خواب مواد مخدر بر‌ اساس نظر معبر 👴

از نظر محمد ابن سیرین

محمد ابن سیرین نقل کرده کسی که در خواب اقدام به خوردن تریاک نماید، نشان دهنده پایان یافتن گرفتاری و پریشانی بوده که امورات به نحو مطلوب و صحیح پیش رفته و گره از کارهای او گشوده می‌شود. اگر در خواب با نیتی غیر از آنچه ذکر شد مصرف شود، به معنای بروز ناراحتی، مشکل و افکار نابسامان است.

از نظر منوچهر مطیعی تهرانی

از آنجا که تریاک یک ماده مخدر محسوب شده و مشاهده آن در رویا به منزله دست کشیدن از برنامه‌ها و اقدامات اساسی است.

اگر در خواب ببینید که مقداری تریاک در اختیار داشته که نه از آن استعمال کرده و نه می خورید، به مفهوم آن است که در مقابل بحران ها و مخاطرات در امان خواهید بود. هنگامی که در رویا ببینید تریاک را به شخص دیگری دادید، به منزله خطراتی است که به همراه یکدیگر با آن مواجه می‌شوید و البته اخذ آن نیز در رویا مفهومی مشابه آنچه ذکر شد دارد.

از نظر آنلی بیتون

چنانچه در خواب نظاره کنید تریاک را به شخص دیگری دادید، به مفهوم آن است که شخصی از اطرافیان شما مبتلا به مرض یا بیماری می‌شود.

کسی که در رویا مشاهده کند نامزد او در حال خوردن تریاک بود، نشان دهنده جدایی و مفارقتی است که به دلایلی از دوستان و رفقای خود انجام می‌دهد.

از نظر کتاب سرزمین رویاها

مفاهیمی که در کتاب سرزمین رویاها برای دیدن تریاک بیان شده اشاره به سهل انگاری و سستی بسیار در انجام کارها داشته و یا بیانگر توطئه و بی‌وفایی از طرف دوستان نزدیک و برخی از اطرافیان است.

به یک نفر برای درمان تریاک می دهید:

با انجام رفتارهایی موجبات خفت و خواری شما را در میان یک جمع و یا دورهمی فراهم می‌کنند.

تریاک می کشید:

ممکن است به تیر بختی و سیه‌دوزی افتاده و دچار ذلت شوید.

به اتفاق اشخاص دیگر تریاک می کشید:

ابعاد مختلف زندگی و روزگار شما در جهت منفی سوق یافته و زیر و رو می‌شود.

برای بهتر شدن دوستانتان را تشویق به کشیدن تریاک می کنید:

آفت و بلا به زندگی شما افتاده و دچار فاجعه می‌شوید.

تعبیر خواب مواد مخدر بر‌ اساس موضوع آن 📋

خرید و فروش مواد مخدر

زمانی که در خواب خود را مشغول فروش و یا خرید مواد مخدر نظاره کنید، به این معنا است که انسان‌هایی با ویژگی‌های خیانتکار، چاپلوس، کذاب با چهره‌ای متظاهر در اطرافتان دیده می‌شود. از این رو لازم است تا بازبینی مجددی به دوستانتان انجام دهید.

شخصی که در واقعیت در حال واسطه‌گری در معامله و یا خرید و فروش بوده و در رویا مواد مخدر را مشاهده کند، بداند که حرفه و کسب و کارش توسعه یافته و دستاوردهای خوبی را از نظر اقتصادی برای او مهیا می‌کند.

خواب خرید مواد مخدر نشان دهنده تمایلات و خواسته‌هایی است که در طول زمان هیچ توجهی به آنها نشده و تحقق آنها امری محال به نظر می‌رسید. ولی در نهایت به اجابت می‌رسند.

چنانچه شخصی در رویا به هدف خرید مواد مخدر عازم مکانی ناشناخته شود، به این معناست که در آینده‌ای نزدیک بساط ازدواج و تشکیل زندگی مشترک برایش مهیا می‌شود.

هنگامی که کسی در خواب مشاهده کند در حال خرید مواد مخدر بوده تا آن را در میان مردم و سایرین توزیع کند، بداند که با اعمال و رفتار ناشایست فتنه و آشوبی را در بین مردم ایجاد می‌کند.

مفهوم دیگری که برای خرید مواد مخدر در رویا بیان شده، اشاره به سود و منفعت‌های زیادی است که در امور مالی و اقتصادی حاصل می‌شود.

کسی که در رویا نظاره کند در حال فروش مواد مخدر بوده، به این معناست که از راه‌های نادرست و غیر شرعی مبالغی پول را کسب می‌کند.

معنای دیگری که برای فروش مواد مخدر ذکر شده، اشاره به کارهایی است که رویابین در جهت توزیع مطالب یا وسایل زننده و ناپسند انجام می دهد.

در عین حال این رویا همچون زنگ خطری است که خواب بیننده را نسبت به ترک یک جرم و خطا آگاه کرده و او را از انجام آن باز می‌دارد.

تریاک

در حقیقت تریاک به ماده ای اطلاق می شود که با ایجاد خراش در اطراف کاسبرگ گل خشخاش به بیرون تراوش کرده و در مجاورت هوا خشک می شود.

در گذشته های دور زمانی که علم طب پیشرفت چندانی نداشته و اکثر مردم در ناآگاهی به سر می بردند، از تریاک و یا سایر مواد مخدر جهت درمان برخی امراض و دردها به کار می‌بردند. با این توضیح واضح است که دیدن چنین خواب‌هایی تفاوت چشمگیری با رویاهایی دارد که شخص معتاد به مواد مخدر مشاهده می‌کند.

تعبیر مشاهده تریاک در خواب و رویا و مصرف آن، هنگامی که در جهتی غیر از معالجه انجام گیرد، با هر روش و به هر شکلی به معنای ناراحتی، پریشانی، مشکل و رنج است.

یکی از معانی که برای دیدن تریاک در خواب بیان شده، نشان دهنده آن است که برخی افراد با توسل به خدعه و نیرنگ، سعی دارند تا شما را از پیشرفت و ارتقا باز داشته و به انحطاط بکشانند.

دیدن تریاک تعبیر به اندوه و ناراحتی شده و استفاده از آن تعبیر به سرکشی و عصیان می‌شود. همچنین نقل کرده‌اند حشیش و تریاک در رویا اشاره به پول نامشروع و حرامی دارد که در زندگی پایدار نیست.

مشاهده تریاک در رویا در حقیقت به منزله وجود اشخاص متعددی با ظاهر عوام فریبانه و ریاکار در زندگی خواب بیننده دارد. لذا می‌توان این خواب را همچون زنگ خطری فرض کرد که نظر رویابین را نسبت به افراد پیرامون خود جلب می‌کند.

خوردن تریاک:

چنانچه کسی در خواب مشاهده کند جهت درمان درد خود، اقدام به خوردن تریاک می‌کند تعبیر به پایان یافتن ناراحتی و پریشانی می‌شود.

خوابی که در آن نظاره‌گر خوردن تریاک توسط خودتان باشید، به منزله خطاها و اشتباهاتی است که به دفعات توسط شما تکرار می‌شود. توصیه می‌شود از صمیم قلب به درگاه خدا توبه کرده و از آن اجتناب کنید.

کوبیدن تریاک:

اگر در خواب ببینید با استفاده از سنگ در حال کوبیدن به تریاک یا حشیش بودید، تعبیر اشاره به گناه بزرگی دارد که توسط شما انجام می‌شود. این رفتار نشان دهنده شخصیت ضعیف رویابین است.

استعمال تریاک:

زمانی که در خواب ببینید در حال استعمال تریاک بوده و در واقعیت چنین گرایشی نداشتید، تعبیر به آن است که در انجام فعالیت‌ها و اقدامات خود کاهلی کرده و تعلل می‌کنید. حتی ممکن است به طور کامل از انجام امورات خود سر باز زده و شانه خالی کنید.

مصرف تریاک:

تعبیر خواب مصرف تریاک برای کسی که در زندگی دچار به مواد مخدر نمی‌باشد، اشاره به مسامحه و بیکارگی خواب بیننده داشته که در کارهایش این رویکرد او کاملاً مشهود است. لذا دوستان و اطرافیان او را به عنوان یک شخصیت نالایق و ناشایست نگریسته که در نزد دیگران مقبول نبوده و شخص موجهی نیست.

خریدن تریاک:

هنگامی که در خواب ببینید در حال خرید تریاک بودید، تعبیر بدین معناست که مسئله و بحرانی برای شما ایجاد می‌شود و اگر اقدام به فروش تریاک کردید، یعنی مشکلات شما حل و فصل خواهد شد. در صورتی که متوجه شوید با پرداخت مبالغی پول مقداری تریاک خریداری کردید، اشاره به موانعی دارد که برطرف شده و در پی آن با چالش جدیدی مواجه می شوید.

فروش تریاک:

در صورتی که نظاره کنید در قبال فروش تریاک مبالغی را اخذ کردید، مفهوم خوبی نداشته و از قرار گرفتن در رنج و پریشانی خبر می‌دهد.

خرید و فروش تریاک:

هنگامی که در خواب به طور مستمر خودتان را در حال خرید و فروش تریاک ببینید، تعبیر به معنای پول قابل توجهی است که از راه حرام به دست می‌آورید.

حمل تریاک:

خوابی که در آن ببینید در حال حمل تریاک بوده و آن را با خود از جایی به جای دیگر منتقل می‌کنید، تعبیر به آن است که کاری پرخطر را به انجام می‌رسانید.

استشمام بوی تریاک:

چنانچه در رویا بوی تریاک را استشمام کردید، نشان دهنده اخبار ناخوشایندی است که از آن مطلع شده و باعث استرس و دلنگرانی برایتان خواهد شد.

تریاک کشیدن با وافور:

زمانی که در خواب مشاهده کنید با استفاده از وافور در حال مصرف تریاک بودید، نشان دهنده نفرت و انزجار شما نسبت به این رفتار است. هرچند که ظاهر این خواب زشت و نامطلوب است، لکن مفهوم خیری با خود دارد.

تریاک گرفتن از مرده:

چنانچه در خواب مقداری تریاک را از شخصی که قبلا دار فانی را وداع گفته دریافت کنید، تعبیر بدین معناست که در شرایط نابهنجاری قرار می‌گیرید. در صورتی که خودتان تریاک را به شخص متوفی دهید، بدانید که مسائلتان ختم به خیر می‌شود. خوابی که در آن شاهد استعمال تریاک توسط یک شخص مرده باشید، مفهوم خوبی داشته و به منزله جایگاه خوبی است که در آن دنیا دارد.

هدیه گرفتن تریاک:

هنگامی که در خواب مشاهده کنید یک شخص مقداری تریاک را به شما هدیه کرد، اشاره به رنج، ناراحتی، غصه و نگرانی‌هایی دارد که در زندگی با آن درگیر می‌شوید. در صورتی که نظاره کنید خودتان تریاک را به عنوان کادو به او دادید، بدانید که موجبات ایجاد پریشانی و اندوه را در زندگی او فراهم می‌کنید.

هروئین

هنگامی که در رویا شاهد استعمال ماده مخدر هروئین توسط خودتان بوده و تاکنون هیچگاه در واقعیت با چنین چیزهایی در ارتباط نبوده‌اید، تعبیر چنین معنایی دارد که نسبت به رفتار و یا اقدامی که به تازگی انجام داده‌اید عذاب وجدان داشته و احساس ندامت می کنید.

کوکائین

دیدن کوکائین در رویا، بیانگر وجود افراد خبیث و بد سرشت در اطراف زندگی خواب بیننده می‌باشد. احتمالاً این اشخاص به میزان زیادی از او دچار انزجار و نفرت بوده و در پی آن هستند تا با انجام تمهیداتی لطمه و آسیب خود را به زندگی او وارد کنند.

مفهوم دیگری که برای مشاهده کوکائین در رویا بیان شده از حل و فصل مسائل و چاش‌های سخن می‌گوید که خواب بیننده مدت‌ها با آن درگیر بوده و اندوه و پریشانی او پایان می‌یابد.

تنباکو

خوردن تنباکو:

اگر در خواب نظاره‌گر مردی باشید که در حال خوردن تنباکو بود، این خواب معانی و تفاسیر متعددی را با خود دارد.

یکی از مفاهیمی که برای رویای فوق بیان شده، اشاره به زیاده‌روی و عدم رعایت اعتدال در زندگی دارد که رویابین در زندگی داشته و لازم است تا به اصلاح این عادت نادرست اقدام کند.‌

در عین حال این خواب به منزله هشداری است که رویابین را از اطمینان به همه افراد بر حذر داشته و معیارهای صحیح را در انتخاب دوست مدنظر قرار دهد.

مصرف تنباکو:

اگر کسی در خواب مشاهده کند در اثر مصرف تنباکو دچار سرگیجه و عدم هوشیاری گردید، تعبیر به مفهوم وجود افراد کینه توز و بدخواهی است که در زندگی او را نشانه گرفته‌اند.

احتمال می‌رود این اشخاص حتی در بین اعضای خانواده و یا دوستان نزدیک او باشند، به طوری که تصور آن نمی‌رود.

نظاره کردن این رویا برای یک زن، تعبیر به نگهداری و مراقبت از شخصی است که سالیان درازی با او دچار خصومت بوده است.

مشاهده خواب مذکور توسط دختر مجرد، به منزله احساس حسادت شدیدی است که برخی افراد نسبت به او داشته و سعی دارند او را در جایگاهی که هست به زیر درآورند.

افیون

خوابی که در آن مشغول استفاده ماده مخدر افیون باشید، به منزله تمایل برای استعمال چنین موادی نیست. بلکه بیانگر خستگی و یکنواختی است که در واقعیت به آن دچار شده و یا اینکه به دنبال محل امنی هستید که به واسطه آن از نابسامانی و اغتشاشات بسیاری را که در جریان زندگی تجربه کرده‌اید، رها شده و به آرامش برسید.

قرص های کاپتاگون

اگر کسی در رویا قرص های کاپتاگون را نظاره کند، نشان دهنده آن است که در امور اقتصادی مالی به موفقیت‌های خوبی دست پیدا می‌کند.

چنانچه شخصی در خواب مشغول استفاده از قرص‌های کاپتاگون باشد، تعبیر بدین معناست که او از راه‌های نامشروع و غیر متعارف نتایجی را برای خود کسب می کند. مفهوم دیگری که برای این خواب بیان شده اشاره به موانع و یا ابتلا به مرض و بیماری دارد که در آینده‌ای نزدیک خواب بیننده با آن مواجه می‌شود.

فروش قرص های کاپتاگون:

خوابی که در آن اقدام به فروش قرص های کاپتاگون نمایید، به منزله احساس پریشانی و ناراحتی برای رویابین بوده که در اثر انجام رفتارهای ناپسند در او شکل گرفته است.

قرص های دارویی

اگر مرد جوانی در خواب قرص های دارویی را مشاهده کند، به این معناست که در آینده‌ای نزدیک شرایط ازدواج او مهیا می‌شود.

برخی از معبرین نقل کرده‌اند خوابی که در آن خواب بیننده در حال استعمال قرص‌های دارویی باشد، به منزله موفقیتی است که از راه‌های حرام و نادرست عاید می‌شود.

قرص ترامادول

اگر در خواب مردی را مشاهده کنید که در حال استفاده از قرص‌های دارویی بود، به معنای پول زیاد و یا بحران های است که زندگی او را تهدید می‌کند.

خوابی که در آن نظاره‌گر استفاده از قرص ترامادول توسط یک زن آبستن بودید، به منزله خطراتی است که احتمال می رود در دوران بارداری با آن مواجه شود.

دیدن این رویا برای یک زن متاهل، تعبیر به شرایط سختی است که در برابر او قد علم می‌کند.

زمانی که دختر مجردی در خواب خود را در حال استفاده از قرص ترامادول ببینند، نشان دهنده ناامیدی است که از قرار گرفتن در پیچ و خم‌های زندگی در او ایجاد شده و نسبت به تلاش و کوشش اشتیاق و رغبت خود را از دست داده است.

مواد مخدر ببو

زمانی که در خواب شخصی را ببینید که مشغول خریداری مواد مخدر ببو، این رویا بیانگر آن است که او به موفقیت‌های بسیاری در زندگی دست یافته و در امور خود به پیروزی می‌رسد.

گیاه بانجو

چنانچه کسی در رویا داروی مخدر بانجو را مشاهده کند، به منزله درآمد و معاشی است که از راه حرام و ناشایست کسب می‌کند.

دیدن گیاه بانجو برای شخص مجرد تعبیر به یک ارتباط عاطفی و رمانتیک می‌شود که با یک دختر برقرار می‌کند، لکن در این ارتباط موانع و چالش‌هایی در برابر او قد علم می‌کند.

در عین حال این رویا بیانگر مشکلات پر پیچ و خمی است که در واقعیت خواب بیننده را به خود درگیر کرده و شرایط نامناسبی برای او ایجاد کرده است.

قاچاق مواد مخدر

چنانچه کسی در خواب ببیند اقدام به قاچاق مواد مخدر می‌کند، چنین مفهومی دارد که شانس زیادی در زندگی به او روی آورده و به پیشرفت زیادی را در زندگی می رسد. دیدن این رویا به معنای تحقق خواسته‌ها و آرزوها در زندگی است.

داروی مخدر

اقدام به خوردن داروی مخدر در خواب، به مفهوم سپری کردن اوقات به لهو و لعب و سرگرمی‌هایی است که تمام زمان او را به خود اختصاص داده و در زندگی برنامه مشخصی برای خود ندارد.

پودر مخدر

خوابی که در آن اقدام به بو کردن پودر مخرد نمایید، تعبیر به صحت و سلامت کامل، رونق و پول فراوان می‌شود.

فروش پودر مخدر:

اگر در خواب ببینید مشغول فروش پودر مخدر بودید، نشان دهنده آن است که شما شخصیتی تبهکار و شرور داشته و دائماً در پی آن هستید تا نابسامانی و آشفتگی را در امورات سایرات افراد ایجاد کنید.

شخص معتاد

چنانچه کسی در خواب شخص معتادی را مشاهده کند، به این معناست که رویابین در آینده‌ای نزدیک به پول و مال زیادی دست یافته و یا اینکه در یک برنامه تازه اقدام به سرمایه‌گذاری می‌نماید. این اقدام او منفعت و سود کثیری را برای او به ارمغان می‌آورد. البته احتمال می‌رود که این پول حاصل شده و سرمایه‌گذاری صورت گرفته در راه‌های حرام و نامشروع صورت بگیرد.

چنانچه کسی در خواب مشاهده کند به مواد مخدر اعتیاد دارد، به منزله شکست و ناکامی در اموراتی است که در واقعیت به آن می‌پردازد. در حقیقت این رویا اشاره به تلاش و کوشش بی ثمری دارد که خواب بیننده را از محقق شدن اهدافش باز می دارد.

در عین حال خوابی که در آن با شخصی مواجه شوید که اعتیاد به مواد مخدر داشت، تعبیر به آن است که در زندگی با بحرانی روبرو می‌شوید که برای حل و فصل آن لازم است زمان زیادی را صرف کرده و سختی‌های زیادی را پشت سر می‌گذارید.
اگر کسی در رویا شخصی از آشنایان خود را ببیند که مشغول استعمال مواد مخدر بود، به مفهوم رسیدن منفعتی چشمگیر و یا مال کثیر می‌باشد. همچنین ممکن است معنای دیگر این خواب از سود و دارایی خبر دهد که خواب بیننده از راه‌های نادرست کسب می‌کند.

زمانی که شخصی در خواب متوجه شود به مواد مخدر اعتیاد پیدا کرده است، تعبیر به آن است که در واقعیت در برخی موضوعات به نتایج مطلوبی دست نیافته و ناکام می‌ماند. لذا او در تحقق اهداف و خواسته‌های خود دچار شکست می‌شود.
اگر در خواب نظاره‌گر شخصی باشید که معتاد به مواد مخدر بود، چنین مفهومی دارد که در زندگی با بحران و یا مسئله‌ای مواجه می‌شوید که لازم است انرژی و توان بسیاری را جهت حل و فصل آن به کار گرفته و در آن استمرار داشته باشید.

مخفی نگه داشتن اعتیاد

هنگامی که در خواب متوجه شوید اعتیاد به مواد مخدر را در مقابل یکی از اشخاص مخفی نگه می‌دارید، علی الخصوص زمانی که آنها والدینتان باشند، به این معناست موضوعی که مدت‌های مدید در مقابل دیگران سرپوش گذاشته و از افشای آن خودداری کرده‌اید، اگر به همین روند ادامه دهید آسیب جدی به خودتان وارد می‌کند. توصیه می‌شود در واقعیت احتیاط و دقت زیادی در مورد یکی از اشخاص پیرامونتان لحاظ کنید. چرا که آثار مخربی بر روی وجود شما خواهد داشت.

مصرف مواد مخدر

چنانچه در خواب خودتان را مشغول مصرف مواد مخدر ببینید، بدانید که احساساتی همچون ناپایداری، تزلزل، ندامت، حسرت و امثالهم در وجود شما به شدت چیره شده است. به قدری که حتی مشوش هستید شخصیت و دیدگاه حقیقی شما در نظر دیگران مقبول واقع نشود.

مشاهده مصرف مواد مخدر در خواب، تعبیر به سرکشی و گناه از دستورهای خداوند یکتا می شود.

مصرف کردن مواد مخدر شخص دیگر:

اگر در خواب شخص دیگری را مشاهده کنید که مواد مخدری در اختیار داشته و یا در حال مصرف آن بود، تعبیر به آن است که در زندگی بسیار دمدمی مزاج بوده و در تصمیمات و راه‌هایی که برای خود در نظر می‌گیرید، ثبات نداشته و دائماً زمینه فعالیت خود را تغییر می‌دهید. بهتر است در جهت بهبود و اصلاح خودتان اقدام کنید.

مواد مخدر در خواب دختر مجرد

اگر دختر و یا خانم مجردی در خواب مواد مخدر ببیند به این معناست که رویابین موقعیت نابهنجاری را در زندگی تجربه می‌کند.

در اغلب موارد دیدن مواد مخدر در رویای دختر مجرد، به منزله وفور نعمت و درآمد قابل توجهی است که دریافت می‌کند. حتی ممکن است در یک شغل جدید فعالیت خود را آغاز کرده که مزایا و درآمد زیادی را برای او به همراه داشته و به رشد مالی می‌رسد.

خریدن مواد مخدر:

اگر در خواب ببیند که اقدام به خرید مقداری مواد مخدر نموده ولی هیچ استفاده ای از آن نکرد، تعبیر آن به این معنا است که خواب بیننده در تلاش است تا اعتقادات و باورهای دینی خود را نادیده گرفته و در برابر خدا گناهانی را انجام دهد. ولی چنانچه در خواب متوجه شود از پذیرش مواد مخدر در برابر کسی که آن را به او می دهد، خودداری کرده و تمایلی به مصرف آن نداشت، نشان دهنده پیشنهاد ازدواجی است که از سوی پسری متمول دریافت کرده و با این ازدواج رشد چشمگیری در پیشرفت خود ایجاد می‌کند.

اگر دختر مجردی در خواب مشاهده کند اقدام به خریداری مواد مخدر نموده تا از آن استعمال کند، تعبیر به آن است که شرایط نابهنجاری را در زندگی پشت سر خواهد گذاشت. بهتر است شکیبایی پیشه کرده و برای بهبود اوضاع تلاش کند.

خوابی که در آن دختر مجردی مشاهده کند مقداری مواد مخدر خریداری نمود، تعبیر به آن است که در ایام آتی ازدواج خوبی انجام خواهد داد.

خریدن مواد مخدر در خواب برای دختر مجرد، چنین مفهومی دارد که در واقعیت با برخی مسائل و چالش‌هایی مواجه می‌شود که پایدار نبوده و در اندک زمانی حل و فصل می‌شود.

داروی مخدر:

اگر دختر مجردی در خواب داروی مخدری را نظاره کند، به این معناست که او مال و یا پولی را کسب می‌کند.

معنای دیگر رویای مذکور اشاره به کسب و کار و تخصصی دارد که در واقعیت به آن مشغول بوده و در انجام آن با مخاطرات زیادی مواجه می‌شود.

مصرف مواد مخدر:

اگر دختر مجردی در خواب ببیند که در حال مصرف مواد مخدر بوده به طوری که احساس شعف و نیکبختی در رویا او را در بر گرفته بود، تعبیر به آن است که به زودی ازدواج می‌کند. معنای دیگری که برای این خواب بیان شده، اشاره به تمایل و نیاز او به شفقت و محبت اطرافیان داشته و یا دوستان نادرستی را برای خود انتخاب کرده است.

در عین حال نقل کرده‌اند خوابی که در آن یک دختر مجرد به استفاده از مواد مخدر روی آورد، به مفهوم آن است که در آینده‌ای نزدیک ازدواج می‌کند.

مواد مخدر در خواب خانم متاهل

خانم متاهلی که در خواب مواد مخدر نظاره کند، به این معناست که زندگی مشترک او دچار تزلزل و سستی شده و با اختلافات و درگیری‌های زیادی مواجه می‌شود.

استعمال مواد مخدر:

چنانچه خانم متاهل در رویا نظاره کند در کنار همسرش هر دو در حال استعمال مواد مخدر بودند، تعبیر به آن است که روابط آنها در واقعیت دچار چالش‌های متعددی شده و در نظر داشته باشد که شوهرش چالش‌ها و مسئولیت زیادی را در زندگی بر عهده داشته و با مشکلات به تنهایی مواجه می‌شود.

زمانی که زن متاهلی در رویا نظاره کند همسرش در حال استفاده از مواد مخدر بود، به این معناست که شوهرش در زندگی با مشکلات و چالش‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

مواد مخدر در خواب خانم باردار

زمانی که خانم حامله و باردار در رویا نظاره‌گر مصرف حشیش توسط خودش بود، به مفهوم آن است که وضع حمل او کاملاً در نهایت سلامت و امنیت انجام می‌شود. ولی اگر متوجه شود در کنار موضوع فوق مواد مخدر دیگری نیز استعمال می‌کرد، به منزله آن است که به زودی فرزندش متولد می‌شود و ممکن است در حین به دنیا آمدن شرایط سخت و نابهنجاری را تحمل کند.

مواد مخدر در خواب خانم مطلقه

اگر خانمی که اقدام به متارکه از همسرش نموده در خواب مواد مخدر ببیند، نشان دهنده موقعیت نابهنجاری است که در زندگی با آن مواجه شده و جنبه‌های مختلف زندگی او را در بر می‌گیرد. البته این جریانات تنها برگرفته از همسر سابق او نبوده بلکه اعضای خانواده و یا اطرافیان او نیز در آنها دخیل هستند.

خرید و فروش مواد مخدر:

زمانی که در خواب مشاهده کند در حال خرید و فروش مواد مخدر بود تعبیر به آن است که به زودی در شغل خوبی مشغول به کار شده و شرایط اقتصادی پایداری را برایش به همراه می‌آورد. چنانچه در خواب متوجه شود موضوع معامله او تریاک بوده است نشان دهنده کج خلقی، بد سیرتی و فاصله گرفتن او از خداوند منان است.

مواد مخدر در خواب مرد

استعمال مواد مخدر:

زمانی که یک مرد متاهل در رویا شاهد استعمال مواد مخدر توسط خودش بود، تعبیر به آن است که از نظر شخصیتی و ویژگی‌های اخلاقی هیچ ثباتی در او وجود نداشته و دارای نقاط ضعف بسیاری است.

مصرف مواد مخدر:

مردی که در خواب مشاهده کند در حال مصرف مواد مخدر بوده است، به منزله ضرر و زیانی است که در ابعاد مختلف به او وارد می‌شود. در عین حال احتمال می‌رود دیدن این رویا نشان دهنده عدم تعهد و شانه خالی کردن از انجام تکالیفی باشد که بر عهده خواب بیننده قرار دارد.‌

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }
💉 تعبیر خواب مواد مخدر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

💉 تعبیر خواب مواد مخدر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید. برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
💉 تعبیر خواب مواد مخدر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💉 تعبیر خواب مواد مخدر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💉 تعبیر خواب مواد مخدر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف 💉 تعبیر خواب مواد مخدر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها