فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01


فال حافظ امروز در این بخش از وبسایت تاروت رنگی، فال حافظ امروز برای متولدین ماه های سال گرفته و درج شده است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به فال تولد خود، فال خود را مشاهده نمایید. شما می توانید برای دسترسی به فال خود بر روی ماه...

فال حافظ امروز

در این بخش از وبسایت تاروت رنگی، فال حافظ امروز برای متولدین ماه های سال گرفته و درج شده است. شما می توانید به راحتی با مراجعه به فال تولد خود، فال خود را مشاهده نمایید.

شما می توانید برای دسترسی به فال خود بر روی ماه مربوطه در زیر کلیک کرده و به بخش مربوطه هدایت شوید.

فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفند

– همچنین برای گرفتن فال حافظ می توانید بر روی لینک مقابل کلیک کنید: فال حافظ

♈ متولدین متولدین فروردین

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
ساده بینی و سهل انگاری در امور زندگی مسائل را پیچیده تر و دشوارتر می کند. دیدگاهت را نسبت به اطرافت عمیق تر کن و بر آسایش امروزی تکیه مکن که گذراست. به فکر آینده باش و اگر می خواهی به مقصود خود برسی دست از خودخواهی و یکدندگی بردار و هرگز از یاد خدا غافل مشو و در تصمیم گیری های مهم با افراد با تجربه مشورت کن و به نصایح آنها عمل نما.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:۱- صبر پیشه کن، نوبت شما نیز خواهد رسید اما در این راه مشکلاتی وجود دارد که باید با صبر و شکیبایی گام برداری.
۲- نگرانی شما بی مورد است. سخن خردمندی که دیروز با شما صحبت کرد، حتما به کار گیرید و از فرصت های پیش آمده بهره مند شوید.
۳- کار را با جدیت و تلاش دنبال کن. سادگی هم اندازه ای دارد. قدری رازدار باش ولی خودکامه نباش.
۴- کاری که در نظر دارید، دشواری دارد اما غیر ممکن نمی باشد. ولی با توکل به خداوند موفق می شوید و از عیب جویی دیگران هم هراسی به دل راه ندهید، بگذار حسودان هر چه می خواهند بگویند، شما با یکی از بستگان مشورت کنید.
۵- اگر نیت عشقی دارید، او خیلی به شما عشق می ورزد اما تودار است و خجالت می کشد، پس شما قدری حوصله کنید و به او فرصت بدهید.
۶- اگر نیت شما ازدواج است، ازدواج عملی است. اگر نیت شما تحصیلیست، از نظر تحصیلی، موفقیت با شماست اما اگر نیت شما بیمار است، بیمار بدتر می شود. اگر نیت شما، سفر کرده ای است، سفر کرده فعلا نمی آید. خبر بدی در چند روز آینده خواهید شنید ولی ناراحت نشوید. پس از آن خبرهای خوشحال کننده ای دریافت می کنید.
۷- اگر منظر برگشت کسی هستید، صبر کنید. او بر می گردد. بدانید برنده، همیشه گام های متعادلی بر می دارد ولی بازنده یا خیلی کند است یا خیلی تند.
۸- شما انسانی مهربان، دلسوز از خود گذشته و با فرهنگ هستید. حیف است با افرادی جاهل، پست و نادان نشست و برخاست کنید و یا به سخنان آنان توجه کنید. شما به اصل و ریشه خانوادگی محکم خود توجه داشته باشید.
۹- ملاحت و با نمکی شما همه را خواسته و ناخواسته عاشق می کند، پس مغرور نباشید.
۱۰- چرا با سخنان نیش دار خود دیگران را آزار می دهید؟ اگر چه از صمیم قلب مهربان هستید اما زبانی نیش دار دارید. حتی در سخن گفتن توجه کنید که دیگران را نرنجانید. به پدر و مادر خود بیشتر توجه کنید و دلشان را به دست آورید.
۱۱- آنچه شما نیت کرده اید، اگر چه عین واقعیت است ولی هر واقعیتی نیاز به مقدماتی دارد، پس نگران نباشید. مقدمات این نیت فراهم می شود.

♉ متولدین متولدین اردیبهشت

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳۶۷ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
با هزاران امید و آرزو دل به کسی سپرده ای، ولی گویا عهد و پیمانش را با تو فراموش کرده است، اما این مساله نباید تو را دلتنگ کند زیرا اگر از این راه به مقصود نرسی راههای بهتری نیز وجود دارد. به دنبال معرفت اندوزی باش نه سیم و زر چرا که نعمتهای خداوند در اختیار تو قرار دارد که از هر ثروتی گرانبهاتر است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول، دوم و نهم می فرماید:
* از مرشد اجازه دارم و این رای قدیمی او می باشد که می خوردن بدون همدم و هم پیاله نارواست.
* لباس ریا را پاره پاره خواهم کرد و جز این برای من چاره ای نیست زیرا هم صحبتی روح پاک عشق با ریاکاری سازگاری ندارد. بلکه دردی عظیم می باشد.
* مروارید عرفان و کشف حقیقت را اندوخته بساز تا با خود به جهان دیگر ببری زیرا طلا و نقره و ثروت بعد از تو باقی میماند و چون به حد نصاب هم برسد، به حکم شرع باید زکات و خمس آنها را هم بدهی و به گردن داری.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- از اینکه افراد ریاکار و فریبکار را دوست نداری، کاری بسیار پسندیده می باشد اما بدان عشق باید دوطرفه باشد و یکطرفه بودن آن جز آزار روح نتیجه ای در بر ندارد. مشکلاتی در پیش روی شماست که در یک شب یا چند روز قابل حل نمی باشد. بلکه نیاز به مرور زمان دارد. توجه داشته باشید که گره مشکلات در تمام دوران با عصبانیت و پرخاشگری باز نشده. بلکه با شیرین سخنی و محبت، آسان و سهل گردیده است.
۳- هر فرد مشکل خود را می بیند. در حالی که دیگران مشکلاتی دارند که انسان تصورش را هم نمی کند و آن وقت ملاحظه می کنید شما خوشبخت ترین هستید. هر فردی زود قضاوت کند، دیر به مقصد می رسد. شما زود قضاوت نکنید. پس او را امتحان کنید چون چرب زبان و فریبکار است. بهترین امتحان آن است که از او پولی بخواید یا آنکه مشکل شما را برطرف کند. فوری از میدان خارج می شود. مسافرت برای شما نافع است. خرید و فروش فعلاً به صلاح شما نمی باشد.

♊ متولدین متولدین خرداد

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۴۶۰ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
گاهی اوقات در زندگی حوادث و اتفاقاتی روی می دهد که در زندگی انسان تحولاتی ایجاد می نماید. اکنون که به طور کاملا تصادفی تو با این اتفاق خجسته در زندگیت روبرو شده ای، آن را به فال نیک بگیر و فرصت را غنیمت شمر و نیت خود را عملی گردان که صلاح تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم، ششم و نهم می فرماید:
* عقل را در رودخانه زاینده رود اصفهان بینداز و به آواز بلبلان مانند جوانان سرزمین عراق شراب بنوش.
* آواز چنگ و کف زدن ساقی، عشق و هوس و شور و نشاط جوانی را به یادم می آورد.
* باقی مانده شراب را نیز در جام بریز و به ما بده تا با سرمستی، شور و نشاط را نثار یاران کنیم.
* یک لحظه با ما دوستان مشفق و سازگار همراه باش زیرا چنین اموری گاهی اتفاق می افتد. باید غنیمت شمرد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت بسیار برازنده و شایسته می باشد بطوری که انجام آن مسیر زندگی شما را تغییر خواهد داد ولی هر کار بزرگی مسلماً خطرات بیشماری نیز دارد که باید در رسیدن به مقصود از آن خطرات استقبال نموده و دامن همت بر کمر بسته و اقدام کرد. پس اگر اراده و همت دارید، به شما تبریک می گویم اما اگر مردد و بادی به هر جهت هستید، به صلاح شماست که از آن منصرف شوید. چون در این کار زیرکی، هوش و تلاش ویژه ای باید صرف کرد.
۳- هیچ کامیابی با بگو مگو و لجبازی بدست نیامده است. پس شما با اخلاق نیکو، صبر و شکیبایی می توانید شیر درنده را به دام خود بیندازید، چون حق با شماست. ترس نداشته باشید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: صفر و یک، خونسرد، عاشق دوست داشته شدن، مهربان، دست و دل باز، قانع و متواضع.

♋ متولدین متولدین تیر

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۲۰ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
در دام عشقی اسیری و فکر می کنی به هیچ عنوان نمی توانی از آن بگذری. گرچه این کار در ابتدا به نظرت ساده و آسان می آمد ولی حالا مشکلات از هر طرف به تو روی کرده اند. به خاطر داشته باش که هر گل خندانی قابل اعتماد نیست. قبل از آنکه بیش از این اسیر او شوی او را امتحان کن و وفاداریش را بسنج. نیتی در دل داری. هرچه زودتر آن را عملی کن زیرا تأخیر در انجام این نیت برایت پشیمانی به بار خواهد آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت دهم و آخر می فرماید:
* می بنوش و یک جرعه به یاد دوستان رفته بر خاک بریز و به زبان حال از دل خاک سرگذشت آنان را سوال کن که در سینه دلش از داستان جمشید و کیخسرو و قصه های فراوانی دارد.
* عذر طالع خود را چگونه بیان کنم. آن دلبر آشوبگر با تلخی نکته دانی خود حافظ را کشت در حالی که در دهانش قند و شکر دارد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- سخت شیفته این نیت هستی در حالی که این نیت رنج و عذاب فراوان دارد و برای اجرای آن باید دقت، تلاش و سرعت عمل را به کار اندازی و از تردید دست برداری. اگر نمی توانی بسیار بجاست که از این کار منصرف شوی.
۳- توکل بر خدا داشته باش. به زودی ملاقاتی خواهی داشت که بسیار سودمند است و تغییرات کلی حاصل می شود. کمی حوصله کن.
۴- اگر دلسرد نشوی و دوباره شروع کنی، مطمئن باش موفقیت را در آغوش خواهی گرفت.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: نرم و ظریف و شکننده، مظلوم، تمیز، مقتصد، دوست داشتنی، درس خوان، جذاب و دلربا، فرشته، خود ملاحظه کار، جدی، با وفا، قانع، صبور، واقع بین، منطقی، اهل مسافرت، دوستدار خارج، چشم هم چشمی، رقابت طلب و خواستار لذت.
۶- این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و نذر کن و سوره مبارکه القلم آیه ۱۰ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوان.
۷- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش سود آور نیست. بیمار تفاوتی نمی کند. طلاق حتمی است. ازدواج صورت نمی گیرد. برای تغییر شغل و مکان زود است. مسافر شما اوضاعش بهبود یافته و مرتب می باشد. نگران نباشید بلکه برایش دعا کنید.

♌ متولدین متولدین مرداد

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۱۰۶ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
مدتی است احساس بیماری می کنی و این تو را نگران ساخته. نگرانی تو بیهوده است. علاج بیماری تو در دستهای توانای خودت نهفته است و نیازی به طبیب و مصرف دارو ندارد. به تفریحات سالم و شاد روی بیاور و از طعنه و حرفهای بیهوده دیگران ناراحت نشو زیرا همان طور که می دانی زندگی کسان دیگری که تو را دوست دارند وابسته به سلامت توست. پس به فکر خودت باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم می فرماید:
* چون پاییز در این گلستان به تاراج روی آورد، راه او به سوی سرو افراشته بالای تو بسته باد.
* در آن پهنه که زیبایی تو به نمایش و جلوه گری پردازد، آن را که از بد سرشتی چشم زیبا پسند ندارد و خوب به دیده اش بد و بد هم خوب می نماید. فرصت عیب جویی و سرزنش مباد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- درباره این نیت خیلی فکر می کنی و به یاد او هستی و ارزو داری که همیشه سالم و تندرست باشد. به شما اطمینان می دهم که حالش حتماً بهبود می یابد و اوضاعش بسیار خوب خواهد شد. درکارهایت موفق خواهی شد، پس جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد و تردید شما کاملاً بیهوده است. حتماً بر اعصاب خود مسلط شوید.
۳- چند روزی ناراحتی و نگرانی دارید. به زودی برطرف می شود. تا یک هفته دیگر خبرهای خوشی دریافت می کنی. مسافر می آید و هدیه ای به شما اهدا خواهد شد. مقام و شغلی در پیش دارید که بهار آفرین است.
۴- به شما توصیه می کنم که به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعایی کنید. گلاب و نسترن عامل بهبودی بیمار خواهد بود.
۵- او به شما بد کرد ولی در اختیار خودش نبود. اکنون بسیار پشیمان می باشد. شما هم سخت نگیرید و باب سخن را بگشایید. به قول اسپنسر: “هدف بزرگ، تحصیل دانایی نیست بلکه عمل می باشد.”
۶- تا پانزده روز دیگر خبری دریافت می کنید که هیجان انگیز می باشد. بدانید پدر و مادر از شما توقع دارند. به آنها توجه کنید.
۷- سخت گیری بی جهت نداشته باشید، چون تردید، عامل شکست می باشد. با تسلط بر اعصاب و مشورت با یکی از آشنایان، اقدام کنید که مسائل همگی حل و آسان خواهد شد.
۸- از بگو و مگو، کارها اصلاح نشده و نمی شود. بلکه با صبر و شکیبایی امور زندگی بسیار بهتر نظم می یابد. پس شما بر اعصاب خود مسلط باشید که زمان به نفع شما خواهد شد.
۹- رنگ قرمز ملایم، طبیعت ذاتی شما را استوارتر خواهد کرد و خلاقیت شما را آشکار می کند و خوش مشربی و متکی به نفس بودن شما را تقویت خواهد کرد.

♍ متولدین متولدین شهریور

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۲۲۱ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
از این لج و لجبازیها درمانده و مستاصل شده ای و در مقابل هر عملی نتیجه ای معکوس می گیری، اما بدان که راه عشق راهی است پر فراز و نشیب و اگر تمایل رسیدن به مقصود را داری باید آهسته و پیوسته بروی و متواضع و فروتن باشی. مشکل تو خودت هستی. کمی عاقلانه تر فکر کن، راه حل مسائل پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- هرکاری بکنی او ناز و کرشمه می کند و بهانه ای دیگر می آورد. علتش توجه بی اندازه شما به او می باشد. پس قدری خوددار باش و برای مدت یک ماه از محبت خود بکاهید تا ارزش کارهای شما را بداند.
۲- طوری وانمود کنید که دیگر مایل به ملاقات نمی باشید تا او به خود بیاید. شاید اولین دفعه عکس العمل نشان دهد ولی شما جا نزنید و از میدان خارج نشوید و دست خود را رو نسازید.
۳- او آدم عاقل و خیلی باهوشی است. فقط دمدمی مزاج می باشد پس بهترین راه همانست که گفتم، یعنی مدارا کنید تا سرش به سنگ بخورد.
۴- گمشده خود را می یابید. تغییر شغل صلاح نمی باشد. تغییر مکان جایز نیست. خرید خوب است ولی فروش سودمند نمی باشد.
۵- کسی از شما رنجیده، او مستجال الدعوه است. لطفاً دل او را بدست آوریدکه سودمند است.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، خوشگذران، ناز و ملوس، دوست داشتنی، اصیل، با شخصیت، با سلیقه، منطقی، رفیق باز، گریان، باهوش، سازشکار، زیردست نواز، صلح جو و زود رنج.
۷- بیمار شفا می یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. حتماً موفق می شوید. هدیه ای دریافت می کنید، پس نذر خود را ادا کنید تا مسافر شما به سلامت باشد.
۸- گردنبند عشق و مهر و محبت، بر گردن شماست و می توانید همه را اسیر و برده خویش سازید. پس نگران نباشید و به زندگی درخشان و امید بخش خود لبخند بزنید و نگران نباشید.
۹- رنگ لیمویی علاوه بر برازندگی شما، دارای مفهوم آگاهی و خودآگاهی شماست که از دریچه عقل، سنجش و منطق به زندگی نگاه می کنید. در آینده به زندگی زیاد لبخند خواهید زد.

♎ فال حافظ متولدین مهر

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
برای رسیدن به مراد دل حاضری بزرگترین فداکاری ها و سخت ترین کارها را انجام دهی ولی بدان آنچه برای یار انجام می دهی تنها رفع نیاز خود توست و او از ابراز عشق تو بی نیاز است، پس منتظر جبران از سوی او نباش. گرچه محاسن یار تو را از خود بی خود و بی قرار کرده است اما باید حد و حدود خود را رعایت نمایی و از انگشت نما کردن خود و او بپرهیزی و تلخی سخنان او را با شیرینی عشقش بر خود هموار سازی. به نصیحت بزرگان توجه داشته باش و به جای آنکه خود را با حل معمای زندگی آزار دهی از زندگیت لذت ببر که راز حکمت را جز خدا کسی نمی داند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- آنقدر به او وابسته شده ای که آرام و قرار نداری. او سخت تو را به خود مجذوب کرده به اندازه ای که حاضری تمام هستی خود را دراختیارش بگذاری.
۲- سعی کن از چیزهایی که در اختیار داری، بهره مند شوی زیرا دنیا ارزش این همه جوش و خروش و ناراحتی را ندارد.
۳- هدف خوبی داری. پیگیری آن به سود شماست، به شرط آنکه درایت و کیاست را از دست ندهی.
۴- چه بسیار کسانی که در اندیشه او هستند ولی برنده اصلی شما هستید. اگر صبر و درایت پیشه کنی، زیرا اگر چنین نکنی چون ماجرای یوسف و زلیخا، رسوای خاص و عام می شوی.
۵- اگر او به شما بدی می کند، قصد امتحان شما را دارد، چون او نیز دلش برای شما در جوش و خروش می باشد ولی در تردید است.
۶- سوره مبارکه حمد را ۵۰ بار بخوان، موفق می شوی.
۷- اگر نیت شما سفرکرده است، سفر کرده حالش بسیار خوب است. اگر نیت شما بیمار است، بیمار شفا می یابد. خبر بدی خواهی شنید. اگر نیت شما خرید و فروش است، فروش نافع است و خرید فعلا صلاح نیست. اگر نیت شما ازدواج و یا طلاق است، ازدواج زود بوده ولی طلاق عملی می گردد. اگر نذری کرده اید، فوری آن را ادا کنید. خوابی را دیده اید یا خواهید دید (تا آخر هفته خواهید دید)، برای کسی تعریف مکن.
۸- خیلی آدم ملایم و مهربانی هستی ولی متاسفانه زود رنج و با نمک. پندی به شما می دهم: “میانه روی در زندگی از نشانه های پرهیزکاران است و کسی که اندرز را بپذیرد، از رسوایی مصون خواهد ماند.”
۹- همه تو را دوست دارند زیرا به همه کمک می کنی ولی اگر منَت می گذاری. از این کار دست بردار چون همگان به حسن نیت شما ایمان دارند.
۱۰- سفری در پیش داری که نافع است و پولی به دست می آوری و به زودی هدیه ای دوست داشتنی دریافت می کنید.
۱۱- زمان یک عامل فرضی خیالی است که وجودش وابستگی به ما دارد. پس این شما هستید که زمان را باید بسازید. حرکت کنید و نترسید تا شاهد موفقیت را در آغوش گیرید.

♏ متولدین متولدین آبان

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۲۹ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
در گذشته چیزی (کسی) را از دست داده ای که خیال آن هرگز از سرت بیرون نشده و پیوسته حسرت گذشته را می خوری، ولی وقت آن رسیده که از این خواب غفلت برخیزی، زیرا یکبار دیگر شانس به تو روی آورده پس فرصت را از دست مده و نگذار زندگیت تباه شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- شما شخصی مهربان، صمیمی، یکرنگ، علاقه مند، طناز، دلربا، مشکل پسند، زود رنج، اشکال تراش، خوش برخورد، عصبانی و با قلبی پر از محبت چون دل آهو داری ولی دیگران ارزش واقعی شما را نمی دانند و شما نیز خیال می کنید همه باید مانند شما باشند.
۲- موقعیت بسیار خوبی دارید. ضرر و زیانی متوجه شما شده که تلاش شما برای جبران آن بی فایده بوده است.
۳- سعی کنید به پند و اندرز دیگران، بویژه کسانی که به شما عشق می ورزند، توجه دقیق نمایید که بیش از این ضرر نکنید.
۴- این هفته به یکی از مشاهد متبرکه برو و زیارتی کن. دعایی بخوان و آنگاه آخر شب سوره مبارکه الانفال از آیه ۳۵ تا آخر سوره را دقیق با معنی و حضور قلب بخوان. هفته بعد مشاهده کن چقدر در موقعیت شما موثر بوده است.
۵- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:
* همین که گل لطف و پاکی عرق را بر چهره نگارین زیبای تو دید، در آتش حسد به شدت گداخت و در عرق خود که همان گلاب است، غرقه شد.
یعنی گلاب عرق گل است که از حرارت آتش حسد حاصل می شود. پس مطلب را زیاد برایت باز نمی کنم تا خود آنچه گفتم بدانی. پس بخت و اقبال همراه شماست. حتماً موفق می شوی. قدری دقت، سرعت و تلاش لازم است و به سخنان دیگران توجه نکن. بلکه از یکی از آشنایان نزدیک کمک بگیر و با او مشورت کن و هراس نداشته باش که موفقیت در چند قدمی شما قرار دارد. اجازه ورود می خواهد. پس ناامیدی و یاس، محلی از اعراب ندارند. بپا خیز و اقدام کن.

♐ متولدین متولدین آذر

📖 جواب فال شما: غزل شماره۴۸۶ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
زندگی حیات کوتاهی است و دنیا را دلبستگی نشاید چرا که به هیچ کس وفادار نمانده است. بدان که آنچه از زندگی حاصل انسان می شود محصول کشته های خود اوست، پس بذر نیکی بکار تا محصولی نیک درو کنی که تو را هم خیر دنیاست و هم ثواب آخرت.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* همانا ساقی به حافظ بیش از اندازه مقرر شراب داد چنانکه گیسوی پیشانی درهم او و عمامه مولوی اش پریشان گشت.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- دنیا ارزش این همه خود خوری و غصه خوردن را ندارد. جمشید با آن همه جلال و شکوه مرد و از او تنها نامی باقی ماند. پس به شما توصیه می کنم این اندازه به امور دنیا و مادیات فکر نکنید بلکه در امور معنوی کوشا باشید و در هر کار و هر حال یاد خدا باشید و دل و قلب خود را با سوره های قرآن و کلام وحی روشن سازید.
۳- اخیراً دغدغه خاطر پیدا کرده اید. همین هفته به یکی از مشاهد متبریکه رفته و نذری برای نیت خود کنید. پس از سه هفته نتیجه خوبی خواهید دید. از کمک و مساعدت به دیگران غافل نباشید.
۴- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس، حس ششم قوی، عاشق خانواده و همسر، مهربان و کمک رسان.
۵- قلب پر مهر و محبت شما جایی برای کینه و دشمنی ندارد. پس او را ببخشید و بیش از این آزارش ندهید. گرفتاری موجود در مورد یکی از عزیزان به زودی بر طرف می شود و تولد پسری را در خانواده شما نوید می دهم. مسافرتی مهم و سود آور در پیش دارید. پدر یا همسرتان در انتظار ارتقای مقام یا کسب ثروتی است که تا سه ماه دیگر چنین انتظاری روی خواهد داد.

♑ متولدین متولدین دی

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۳۷۷ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
با مشکلی برخورد کرده ای که تو را بسیار ناراحت و رنجور کرده است. باید بدانی که حل این مشکل کاری بس سخت و دشوار است. در حل این مشکل در اولین مرحله از خداوند کمک بگیر و به معصومین متوسل شو و در مرحله دوم با افراد عاقل شور و مشورت کن که کوچکترین اشتباه تو کار را خراب تر خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های اول و هشتم می فرماید:
* ما شبی دست بالا می بریم و دعایی می کنیم. برای اینکه غم هجران تو را بدین وسیله چاره ساز باشیم.
* دل من بسیار آشفته و پریشان گردید. پس حافظ شیرین سخن کجاست تا با شعر او وقتی خوش داشته باشیم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- به دنبال چیزی هستید که تمام فکر و اندیشه شما را تصاحب کرده و برای دستیابی به آن مرتبا دعا و نیایش می کنید. خواهش میکنم در این راه عجله نداشته باشید. از صبر و شکیبایی بهره برده و از فردی آگاه و عالم کمک بگیرید و توکلتان بر خدا باشد.
۳- توصیه می کنم برای اجرای این نیت به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و نذر خود را ادا نمایید.
۴- مدتی در کار و زندگی شما گره ای بوجود آمده. علتش وسواس و لجبازی طرفین می باشد. لازم است از ملاحت و سرمستی و عشق بهره بگیرید.
۵- مسافر شما وضعیتی نسبتاً خوب دارد. حدود یک ماه دیگر کار او طول می کشد. ملاقات مهمی و هدیه ای در پیش دارید.
۶- یافتن پیش از جستجو اتفاق نمی افتد. لحظه لحظه جستجو، یافتن است. پس از لحظات شیرین زندگی خود حداکثر بهره را ببرید زیرا عالم و دانای فردای ما، تنها خداست.
۷- رنگ آبی یا فیروزه ای را برایتان پیشنهاد میکنم که بر زیبایی، ملاحت، صلابت و اتکای به نفس شما می افزاید و چهره یتان را شاداب تر می سازد.

♒ متولدین متولدین بهمن

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۴۲۴ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
او را بیش از هرکس و هر چیز دوست می داری و ترس از دست دادن او پیوسته آزارت می دهد. شدت علاقه تو به او و بی تابی هایت به حدی است که دیگران تو را سرزنش می کنند اما برای تو اهمیت ندارد. تنها از سرزنش او دلگیری، اما بدان که مقصر کسی جز تو نیست. به خاطر داشته باش که در همه حال باید حد و حدود خود را حفظ کنی و هرگز از حد خود پا را فراتر نگذار تا برای او همیشه عزیز باشی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- او می گوید ای جانان از من جدا مشو که نور دیده ام هستی و سبب آرامش و راحت جان و مونس قلب رمیده ام. پس به تو نیاز دارم و امیدوارم از چشم زخم مردم در امان باشی.
۲- آگه باش که اضطراب و نگرانی در این کار موجب تاخیر می گردد. سعی کن با تلاش و امید شاهد مقصود را در آغوش گیری.
۳- سعی کن پا را از گلیم خود درازتر نکنی و حد و اندازه خود را در هر کاری نگه داری تا همیشه موفق شوی و کارها مطابق میل صورت گیرد.
۴- از زخم زبان تو دیگران نارحت هستند و خیال می کنند که شما به آنها توجهی ندارید. در حالی که قلباً مایل نیستی حتی موچه ای از تو آزار ببیند. پس سعی کن تغییر اخلاق بدهی.
۵- ثروت تو را به راه های بد خواهد کشانید. بدین جهت دوست داشتن جاه و مقام و ثروت موجب بدبختی است. کمی در کار خود تعدیل روا دار و از عقل و منطق کمک بگیر.
۶- با صبر و شکیبایی به مقصود خواهی رسید. عجله کار شیطان است. خداوند هیچ کس را جز در حد توان او تکلیف نمی کند. شما در فراز و نشیب های زندگی ماهر و سختکوش می باشید. به گونه ای غیر قابل تصور و غیر عادی وارد تغییرات می شوید و از قدرت تخیل و تصوری قوی برخوردارید. چنانچه هنرمند بودید به درجه عالی می رسیدید. چون قلب شما سرشار از عشق، ذوق، احساس و مهر است.
۷-به زودی خواب می بینید که شما را تعقیب می کنند. تعبیرش اینکه ذهن ناخودآگاه شما به صورت جدی می گوید که خطری شما یا خانوادیتان را تهدید می کند که باید نهایت دقت را بعمل آورید و آن را خنثی کنید. از اندیشه و قدرت خود بهره بگیرید زیرا آینده ای درخشان خواهید داشت و نگرانی رفع می شود.
۸-خرید و فروش هر دو سود دارد. مسافر به زودی می آید. تولد جدید خانواده شما را خوشحال می کند. وجود نوزاد دختر شما را از بخت و اقبال خوبی بهره مند می کند. مسافرتی زیارتی خواهید رفت. پیوندی خجسته بر قرار می شود. در امور تحصیلی موفق خواهید شد. قلب پدر و مادر برایتان می تپد. به آنها محبت کنید.

♓ متولدین متولدین اسفند

📖 جواب فال شما: غزل شماره ۴۷۷ از دیوان حافظ
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
🎵 پخش صوتی غزل با صدای موسوی گرمارودی:

✔️ تعبیر فال حافظ شما:
زندگی توام با آرامش و شادی داری و از هر نعمتی به اندازه کافی بهره مندی و این برای تو گنجی است که از تمامی گنجهای دنیوی با ارزش تر است و اگر این آرامش را به مال دنیا بفروشی، بسیار ارزان فروخته ای و آنچه از دست داده ای در مقابل آنچه بدست می آوری بسیار ناچیز است. پس از زندگی خود لذت ببر که زندگی واقعی آن چیزی است که تو از آن برخورداری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، هفتم و هشتم می فرماید:
* بیا که وسعت این کارخانه جهان به سبب زهد، چون تو رونق نمی یابد و به سبب ستم چون من از نظم خود خارج نمی شود.
* از این باد گرم مرگ آور حمله امیر تیمور که به سوی باغ و شیراز وزید، جای تعجب است که هنوز بوی گلی به مشام می رسد.
* ای دل در شکیبایی کوشش کن که خداوند نمی گذارد رنگین پربهای پادشاهی به دست دیو برسد. (تلمیح به داستان حضرت سلیمان)
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- اینکه آدمی با ایمان و شکرگزار می باشید، بسیار عالی است و خداوند به شما کمک می کند. اما توجه داشته باشید که باید به زیردستان و نیازمندان کمک کنید و صله ارحام را فراموش نکنید تا هر چه از خداوند می خواهید، بر آورده شود.
۳- برای اجرای این نیت جای نگرانی وجود ندارد. به زودی کارها بر وفق مرادتان خواهد بود و رقیبان شکست خورده و شما پیروز می شوید. مسافر شما کاملاً تندرست و خرسند از کار خود خبرها خواهد داد. پس نذر خود را ادا کنید.
۴- فرزندی شایسته و همسری مهربان و زندگی آرامی شما را خوشبخت کرده است. انتظار شما برآورده می شود. نگران نباشید.
۵- به پدر و مادر، خدمت و محبت کنید. خرید و فروش را توصیه می کنم. ازدواج عملی می گردد. قرض ادا می شود. مسافرتی سیاحتی یا زیارتی در پیش دارید که اندیشه شما را منور و دید شما را وسعت خواد بخشید.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: عزت نفس بالا، مسلط بر خود، پاک، یک رو، قانع، دوستار خانواده و احساساتی.

.chavosh-ads-block { margin-bottom: 10px; display: inline-block; width: 100%; } .chavosh-ads-content { border: 1px solid #3584e4; border-right: 3px solid #3584e4; background-color: white; display: block; border-radius: 10px; padding: 20px 20px 20px 20px; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder { max-height: 250px; max-width: 250px; padding-left: 0; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-image-holder { padding-left: 25px; } .chavosh-ads-content { padding: 3px 20px 10px 20px; } } .chavosh-ads-image-holder a { display: inline-block; position: relative; } .chavosh-ads-image-holder img { max-width: 100%; height: auto; margin: 0; border-radius: 10px; vertical-align: middle; border: 0; } .chavosh-ads-detail { flex: 3; padding-left: 25px; padding-right: 25px; position: relative; min-height: 1px; direction: rtl; } .chavosh-ads-detail a { text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title { text-align: right; margin: 0 0 7px; font-size: 17px; font-weight: 700; text-transform: none; color: #2d2d2d; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-title { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-des { padding-left: 0; margin-top: 6px; } .chavosh-ads-detail-des p { padding: auto 0; line-height: 2rem; text-align: justify; margin: 0 0 10px; margin-bottom: 17px; font-size: 1rem; } .chavosh-ads-detail-title a { color: #3584e4; text-decoration: none; } .chavosh-ads-detail-title a:hover { text-decoration: underline; } .chavosh-ads-row { display: flex; direction: rtl; margin-left: -25px; margin-right: -25px; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-row { gap: 1rem; flex-direction: column; } } .chavosh-ads-detail-button { text-align: left; } @media (max-width: 771px) { .chavosh-ads-detail-button { text-align: center; } } .chavosh-ads-detail-button a { font-size: 18px; color: #fff; background-color: #3584e4; border-bottom: 3px solid #2a0632; display: inline-block; padding: 3px 25px; margin-top: 0; border-radius: 4px; text-decoration: none; -webkit-transition: all 0.07s ease; -moz-transition: all 0.07s ease; -o-transition: all 0.07s ease; transition: all 0.07s ease; } @media only screen and (max-width: 770px) { .chavosh-ads-detail { width: unset; } .chavosh-ads-image-holder { max-width: unset; max-height: unset; width: unset; } }
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01

در افسردگی غم به لایه‌های عمیق زندگی نفوذ کرده و اختلالاتی در احساسات و رفتار شما به‌وجود می‌آورد. اگر احساس افسردگی دارید، حتما با کمک یک روانشناس متخصص مشکل را ریشه‌یابی کنید و برای حل آن راهکار بگیرید. برای ارتباط با مشاور متخصص افسردگی روی دکمه زیر کلیک کنید.

فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01

برای کسب درآمد؛ کافیه یکسری قواعدی که ثروتمندان بلد هستن رو تو هم یاد بگیری. اینکه چطوری پول دربیاری و ثروتمند بشی تو جلسه‌ی آموزشی بهت یاد داده شده. بعد ازدیدن این جلسه، زندگیت عوض میشه.

کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست. از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم. همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01 فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01 فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01 فال حافظ امروز – یکشنبه 1402/05/01
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر عروسکی الیزابت داعشی پایتخت / نیلوفر رجایی فر چه بود و چه شد ! + عکس ها