شمارش معکوس برای آغاز مهمونی 10کیلومتری غدیر/ مواکبی که با عشق آماده میزبانی می‌شوند


شمارش معکوس برای آغاز مهمونی 10کیلومتری غدیر/ مواکبی که با عشق آماده میزبانی می‌شوند

مهمونی ۱۰کیلومتری غدیر تا ساعاتی دیگر با حضور بیش از ۱۳۰۰ موکب بزرگ‌ترین جشن امامت و ولایت را رقم می‌زند و میزبان عموم علاقمندان و محبان امیرالمومنین علی(ع) می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، تهران در حدود چهار ساعت دیگر میزبان بزرگ‌ترین جشن عید بزرگ امامت و ولایت با مهمونی ۱۰کیلومتری غدیر می‌شود.

از ساعات ابتدایی امروز (جمعه، ۱۶ تیرماه) همزمان با عید سعید غدیر مساجد، هیئت‌ها، گروه های جهادی، موسسات فرهنگی قرآنی و امثال آن برای میزبانی از مهمانان این مهمونی که عموم محبان و شیعیان امیرالمومنین امام علی(ع) هستند، در تکاپو و در تدارک هستند و با برپایی مواکب مختلف آماده ارائه خدمات فرهنگی، اطعام و ... به مهمانان حاضر در این جشن می‌شوند.

با توجه به اینکه رویکرد این مهمونی کودک محور است غرفه های متعدد در حال آماده شدن برای میزبانی از مهمانان کوچک خودشان است. چنان که قرار است در مسیر بی آر تی شهربازی با وسایل مختلف بازی برای کودکان برپا و از آنان استقبال شود.

علی رغم گرمای شدید هوا بیش از ۵۰ هزار خادم در بیش از ۱۳۰۰ موکب با شور و شوق بسیار در حال آماده شدن برای مهمونی هستند که پیش بینی می شود از بزرگ ترین تجمعات مذهبی شود و بسیاری از مردم را با خود همراه کند.

شبکه های مختلف تلویزیونی این مهمونی بزرگ را در بخش های متعدد روی آنتن زنده می برند.

گفتنی است، مهمونی ۱۰کیلومتری غدیر از ساعت ۱۸ تا ۲۲ امروز (جمعه، ۱۶ تیرماه) حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی با برنامه های شاد و مفرح میزبان مردم است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی