بازگشت سرپرست حجاج ایرانی به کشور


بازگشت سرپرست حجاج ایرانی به کشور

حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و هیئت همراه، بعدازظهر امروز چهارشنبه۲۸ تیر به کشور بازگشت و مورد استقبال حجت الاسلام محسن قمی معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی و هیئت همراه، بعداز ظهر امروز چهارشنبه۲۸ تیر به کشور بازگشت و مورد استقبال حجت الاسلام محسن قمی معاون بین الملل دفتر مقام معظم رهبری قرار گرفت.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در مدت حضور ۵۰ روزه اش در مدینه و مکه رسیدگی به گلایه ها و مشکلات مطرح شده توسط زائران را در دستور کار داشت و هر روز ساعاتی را در کنار زائران ایرانی سپری می کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در بازدیدهای سرزده از هتل های محل اقامت زائران ایرانی علاوه بر سرکشی به محل های ارائه خدمات به زائران از جمله رستوران ها، مطب ها و درمانگاه های مرکز پزشکی و... ساعاتی را به شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات آنها اختصاص می داد.

وی در بازدیدهایی که از آشپزخانه های فعال در مکه و مدینه داشت، در خصوص روند طبخ غذا و ارائه باکیفیت آن به زائران کشورمان توصیه هایی بیان کرد.

سرپرست حجاج ایرانی همچنین در مدت حضور در مکه و مدینه دیدارهایی با زائران اهل تسنن، نخبگان و فرهیختگان، دانشگاهیان، روسای بعثه کشورهای مختلف و... انجام داد و شنونده نقطه نظرات آنها در مورد عملیات حج بود.

حجت الاسلام والمسلمین سیدعبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی پس از انجام اعمال حج و نظارت و پیگیری امور زائران بامداد امروز چهارشنبه (۲۸ تیر) مکه مکرمه را به مقصد فرودگاه جده ترک کرد و از فرودگاه جده به ایران بازگشت.

سرپرست حجاج ایرانی بعدازظهر امروز پس از بازگشت از سرزمین وحی، در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره)، در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

رئیس سازمان حج و زیارت کشور که به همراه سرپرست حجاج ایرانی عازم سفر شده بود، قرار است با آخرین کاروان زائران ایرانی به کشور بازگردد.

پایان پیام/47

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

اجرای نمایش های کودکانه با استفاده از داستان های قرآنی در باغ آیات نمایشگاه قرآن