صعود حاجی موسایی به دیدار نهایی/ سه نماینده ایران حذف شدند


صعود حاجی موسایی به دیدار نهایی/ سه نماینده ایران حذف شدند

در ادامه رقابت های تکواندو در بازی های جهانی دانشجویان، سه نماینده ایران از دور رقابت ها حذف شدند و تکواندوکار وزن ۵۴- کیلوگرم کشورمان راهی دیدار پایانی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در روز سوم از سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان و در رشته تکواندو چهار نماینده ایران به دیدار رقبای خود رفتند. در رقابت‌های تکواندو بخش کیوروگی یا همان مبارزه مبارزات اوزان ۵۴- و ۶۸- کیلوگرم مردان، ۴۹- و ۵۷- کیلوگرم زنان برگزار شد که در میان چهار نماینده ایران، تنها مهدی حاج موسایی به دیدار پایانی صعود کرد.

وی در وزن ۵۴- کیلوگرم پس از یک دور استراحت، «نورزاگارای» از آمریکا را با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشت و در ادامه با همین نتیجه «ویکاش» از هند را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. وی در این مرحله به مصاف «محمد سیروات» از تایلند رفت و او را هم با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و راهی فینال شد. حریف حاجی موسایی در دیدار پایانی «اوتاجونوف» از ازبکستان خواهد بود.

محمد صادق دهقانی در وزن ۶۸- کیلوگرم، در دور نخست ۲ بر صفر «استیو» از ماداگاسکار را از پیش رو برداشت و سپس در مبارزه با «مارکوس کالبرو» از اسپانیا ۲ بر یک باخت و از دور رقابت‌های کنار رفت.

کوثر اساسه ملی پوش کشورمان در وزن ۵۷- کیلوگرم، دور نخست «مدینا میرابزالووا» از ازبکستان را ۲ بر یک شکست داد. وی در مبارزه دوم خود دو بریک نتیجه را به «لو چیا لینگ» از چین تایپه باخت و حذف شد. حریف اساسه در یک چهارم نهایی، مدال برنز المپیک توکیو و نقره رقابت‌های جهانی مکزیک و جمهوری آذربایجان را در کارنامه خود داشت. سعید نصیری در وزن ۴۶- کیلوگرم، در اولین مبارزه «امبروسیا» از استرالیا را طی دو راند با نتیجه ۱۲ بر صفر مغلوب کرد و سپس در یک مبارزه نزدیک ۲ بر یک نتیجه را به «سوان هوانگ» از چین تایپه واگذار کرد و از جدول خارج

سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۶ الی ۱۷ مردادماه در چنگدو چین برگزار می‌شود. کاروان ایران در ۱۱ رشته در این رویداد حاضر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین