برخورداری به مدال برنز مسابقات تکواندو دست پیدا کرد


برخورداری به مدال برنز مسابقات تکواندو دست پیدا کرد

ملی پوش تیم دانشجویان ایران مدال برنز مسابقات تکواندو سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت‌های تکواندو در سی و یکمین دوره یونیورسیاد جهانی دانشجویان دو عضو تیم ملی ایران با برتری مقابل رقبای خود به دیدار نهایی صعود کردند.

علیرضا حسین پور در وزن ۵۸- کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های یونیورسیاد جهانی دانشجویان در مبارزه با «پارک چن» از کره جنوبی با ارائه یک مبارزه برتر در دو راند با نتایج ۶ بر یک و ۱۱ بر ۵ صاحب برتری شد و به دیدار نهایی صعود کرد. وی در مبارزه پایانی «امیربک تورائف» از ازبکستان را پیش رو دارد.

حسین پور برای رسیدن به مبارزه نهایی «لیل برونو» از برزیل، «آچنینه» از هلند و «بدارت ساموئل» از فرانسه را هم با نتیجه ۲ بر صفر از پیش رو برداشته بود.

مهران برخورداری در وزن ۸۰- کیلوگرم ایران پس از یک دور استراحت، «لوکاس اوستاپیو» از برزیل را ۲ بر صفرشکست داد و سپس «پیاتکووسکی» از لهستان را ۲ بر یک از پیش رو برداشت و به نیمه نهایی صعود و کسب مدال برنز خود را قطعی کرد. برخورداری در دیدار نیمه نهایی، در پیکار با «سوخرات سالائف» از ازبکستان ۲ بر صفر باخت و برنز گرفت.

در مبارزات امروز ملیکا میرحسینی در وزن ۶۷- کیلوگرم بعد از برتری ۲ بر صفر مقابل «گوالدرون» از کوبا، مرحله یک شانزدهم نهایی ۲ بر یک در پیکار با «سونگ جی» از چین باخت و از دور رقابت‌ها کنار رفت. غزل سلطانی هم در وزن ۴۹- کیلوگرم در دیدار نخست مقابل «باروس» از برزیل نتیجه را ۲ بر صفر واگذار کرد و از جدول رقابت‌ها کنار رفت.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد دانشجویان جهان از ۶ الی ۱۷ مردادماه در چنگدو چین برگزار می‌شود. کاروان ایران در ۱۱ رشته در این رویداد حاضر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید