هیچ محدودیتی برای پخش برنامه های کانون های مساجد وجود ندارد


هیچ محدودیتی برای پخش برنامه های کانون های مساجد وجود ندارد

مدیر کل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در دیدار با مدیر فهمای استان گفت: برای پخش فعالیتهای کانون های فرهنگی مساجد در حوزه اوقات فراغت، هیچ محدودیتی نداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت اوقات فراغت مساجد استان در محل صدا و سیما با حضور مدیر کل صد ا و سیما، معاونین و مدیر ستاد کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان برگزار شد؛ مدیر کل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد، اذعان کرد: برای پخش فعالیتهای کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان در حوزه اوقات فراغت هیچ محدودیتی نداریم.

«امیر رئوف» شهید مطهری را به عنوان یک الگوی ناب برای ائمه جماعات مساجد معرفی و بیان کرد: شهید مطهری اعتقاد داشت که مسجد می بایست، قرارگاه فرهنگی و اجتماعی باشد و شعاع فعالیت آن از محله و شهر پیشی گرفته و در گستره ملی فعالیت کند.

هیچ محدودیتی برای پخش برنامه های کانون های مساجد وجود ندارد

وی بیان کرد: اگر ائمه مساجد استان ما این روحیه و این رویه را برای کار خود انتخاب کنند قطعا می توان آینده ای متعالی را برای مساجد استان پیش بینی کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی، هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد، نیز از حسن توجه مدیر کل صدا و سیما تشکر و اظهار کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان دارای ظرفیت بسیار مناسبی برای نظام و مردم می باشد.

«کریم لایقی اصل»، همچنین وی مساجد را بهترین پایگاه تربیتی نسل نوجوان معرفی و اذعان کرد: با امید خداوند، با همراهی و همکاری صدا و سیما گفتمان سازی خوبی در این باب صورت خواهد گرفت.

پایان پیام/630

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب کلاس اول دبستان