مدیر کل مدیریت بحران لرستان عذرخواهی کرد


مدیر کل مدیریت بحران لرستان عذرخواهی کرد

رکنا : در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی، مدیر کل مدیریت بحران لرستان، از رئیس آتش‌نشانی شهرستان دورود عذرخواهی کرد.

به گزارش رکنا از لرستان؛ مهدی پازوکی در توضیح کلیپ منتشر شده در فضای مجازی درباره اختلاف نظر با رئیس آتش‌نشانی شهرستان دورود عنوان کرد:

در پی آتش‌سوزی کارخانه «پترو پالایش گهر» دورود ضمن حضور در محل حادثه و اقدام عملیات‌های پیشگیرانه، اطفا حریق از سوی آتش‌نشان‌ها از همان ساعت اولیه آغاز شد.

مدیرکل مدیریت بحران استان با اشاره به حجم بالای آتش‌سوزی، عنوان کرد: برای این حجم از آتش‌سوزی نیاز بود تمهیداتی اندیشیده شود که خنک‌سازی مخازن انجام و از انفجار مخازن مواد نقتی و سوختی جلوگیری شود.

پازوکی با اشاره به اینکه در فیلم منتشر شده در فضای مجازی اختلاف نظری با رئیس محترم آتش‌نشانی شهرستان دورود برای اضافه کردن لاین جدید برای خنک کردن مخازن در حال دست به دست شدن است، عنوان کرد: در میدان عملیاتی گاهی ممکن است چنین اختلاف نظرهایی پیش آید، در این فیلم از طرف بنده تندی صورت گرفت که از آقای جمالی، رئیس آتش‌نشانی شهرستان دورود عذرخواهی می‌کنم.

پازوکی با بیان اینکه پس از اقدامات پیش‌بینی شده خوشبختانه آتش اطفا شد و خطری برای ساکنان روستای همجوار که بیش از ۲۷۰۰ نفر ساکن دارد اتفاق نیفتد، عنوان کرد: موضوع اطفا حریق بلافاصله از سوی رئیس آتش نشانی اطلاع‌رسانی شد و ما نیز ضمن دلجویی از آقای جمالی در محل مجددا حاضر شدیم.

➖تقدیر رسمی از نیروهای آتش نشان

مدیرکل مدیریت بحران استان گفت: به پاسداشتتلاش‌ها و مجاهدت‌های نیروهای آتش‌نشانی و عواملی که در این عملیات نقش داشتند از سوی ستاد مدیریت بحران رسماً تقدیر خواهد شد.

پازوکی گفت: جا دارد از تمام نیروهای عملیاتی که از شهرستان‌های خرم‌اباد،بروجرد، ازنا، الیگودرز و شازند و نیروهای خدوم دورود که انصافا از جان خودگذشتگی داشتند و تلاش کردند که این حریق در کمترین زمان ممکن و خوشبختانه بدون تلفات جانی اطفا شد تشکر کنم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تاکید کرد: در میدان عملیاتی اختلاف نظر در نوع مدیریت حادثه پیش می‌آید همان‌طور که دیشب رسماً و در حضور شهردار و آتش نشانان از اقای جمالی عذر خواهی کردم، امروز نیز مجددا عذرخواهی میکنم.

مهدی زکی پور / لرستان


مدیر کل مدیریت بحران لرستان عذرخواهی کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جای خالیت