عکس/ این بازیکن فوتبال زنان با این قاب در جام جهانی حسابی دلبری کرد!


آلیشا لمن یکی از بازیکنان مطرح دنیای فوتبال بانوان است که مخاطبان زیادی نیز در فضای مجازی دارد. به گزارش وقت صبح، عکسی از این بازیکن تیم ملی سوئیس در جام جهانی در حال تمرین کردن قبل از بازی با نروژ منتشر شده که در فضای مجازی بسیار مورد...

آلیشا لمن یکی از بازیکنان مطرح دنیای فوتبال بانوان است که مخاطبان زیادی نیز در فضای مجازی دارد.

به گزارش وقت صبح، عکسی از این بازیکن تیم ملی سوئیس در جام جهانی در حال تمرین کردن قبل از بازی با نروژ منتشر شده که در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

عکس/ این بازیکن فوتبال زنان با این قاب در جام جهانی حسابی دلبری کرد!

آلیشا لمان؛ فوتبالیستی که مورد تحسین رونالدو قرار گرفت!

آلیشا لمان نشان داده است که علاوه بر جذابیت‌های ظاهری، از نظر فنی نیز حرفی‌هایی برای گفتن دارد.

سرخ نیوز: آلیشا لمان، بازیکن سوئیسی باشگاه استون ویلا، محبوب‌ترین فوتبالیست زن در اینستاگرام است. که معمولا در پست‌هایش مهارتهای فوتبالی‌اش با هوادارانش به اشتراک می‌گذارد.

آلیشا لمان ۲۴ساله که در اینستاگرام ۱۲.۹ میلیون فالوور دارد. در پست اخیرش چندین و چند تاکتیک و مهارت فوتبالی‌اش را به شیوه‌های مختلفی به نمایش گذاشته. که از جمله آن‌ها یک گل والی است که بعد از چند حرکت تاکتیکی وارد دروازه کرده. و یا صحنه‌ای از یک حرکت حیرت‌انگیز با توپ که درنهایت به سقف دروازه کوبیده شد.

بعد از انتشار این ویدیو، هواداران زیادی برای او کامنت گذاشتند. و این ویدیو بیش از ۸۰۰ هزار بار لایک شده تا مشخص شود که مهارت‌ها و استعدادهای او کاملا به چشم می‌آیند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک