جدیدترین انیمیشن دیزنی به نام (آرزو) Wish رو حتما ببینید!


جدیدترین انیمیشن دیزنی به نام (آرزو) Wish رو حتما ببینید!

تریلر جدید، به‌علاوه پوستر و تصویر جدید «آرزو» استودیو انیمیشن والت دیزنی را که به طور انحصاری در 22 نوامبر در سینماها اکران می‌شود، ببینید.

این انیمیشن در مورد یک توپ آسمانی است که آرزوی آشا را از آسمان فرود می آورد. همچنین دارای قطعه ای از آهنگ This Wish است که توسط آریانا دبوز اجرا شده است. این یکی از چندین آهنگ جدید است که توسط جولیا مایکلز و بنجامین رایس برای این فیلم نوشته شده است.در اینجا تریلر این کارتون را میتوانید ببینید.

کارگردان کریس باک که کارگردانی فیلم را با فاون ویراسانتورن بر عهده دارد، گفت: قهرمان ما، آشا، در روزاس زندگی می‌کند که به عنوان پادشاهی آرزوها شناخته می‌شود. مردم از همه جا می آیند تا آرزوهای خود را به پادشاهی جادویی بدهند که قول می دهد عمیق ترین خواسته های آنها را برآورده کند . فقط او می تواند تصمیم بگیرد که کدام آرزوها و چه زمانی محقق می شوند.» ویراسانتورن اضافه کرد: «ما در طول 100 سال انیمیشن دیزنی از فیلم‌های نمادین زیادی الهام گرفته‌ایم، به‌ویژه داستان‌هایی که در آن‌ها قدرت فردی با آرزو را بررسی می‌کنیم، همراه با اعتقاد به تحقق آن آرزو. اینکه بتوانیم این میراث را با این داستان باورنکردنی و این شخصیت‌های شگفت‌انگیز ارج بگذاریم، برای کل تیم ما لذت بخش بوده است.»

جدیدترین انیمیشن دیزنی به نام آرزو

درباره فیلم در آرزو، آشا، یک ایده آلیست تیزبین، آرزویی را چنان قدرتمند می کند که توسط یک نیروی کیهانی پاسخ داده می شود . آشا و استار با هم با یک دشمن سرسخت فرمانروای روزاس، پادشاه ماگنیفیکو روبرو می شوند تا جامعه خود را نجات دهند و ثابت کنند که وقتی اراده یک انسان شجاع با جادوی ستارگان مرتبط شود، اتفاقات شگفت انگیزی ممکن است رخ دهد. این فیلم با صدای بازیگر برنده اسکار آریانا دبوز در نقش آشا، کریس پاین در نقش مگنیفیکو و آلن تودیک در نقش بز مورد علاقه آشا، والنتینو، توسط کارگردان برنده اسکار، کریس باک و فاون ویراسانتورن و پیتر دل وچو و خوان پابلو ریس تهیه شده است.

جدیدترین انیمیشن دیزنی به نام آرزو



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ماجرای بچه دار شدن هادی کاظمی و سمانه پاکدل لو رفت! + فیلم