قطع برق 213 اداره و بانک در خوزستان


قطع برق 213 اداره و بانک در خوزستان

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خوزستان از قطع برق ۲۱۳ اداره و بانک پرمصرف در شهرستان‌های استان طی روز جاری به دلیل عدم توجه به دستورالعمل‌های کاهش مصرف برق خبر داد.

ستار نظری، با اشاره به مصوبه هیات وزیران در خصوص ضرورت کاهش مصرف برق و پایش مستمر مصرف دستگاه‌های اجرایی، اظهار کرد: در این زمینه، طی امروز (۱۴ مردادماه) به دلیل عدم توجه به این دستورالعمل، تذکرات و هشدارهای این شرکت، برق ۲۱۳ اداره و بانک پر مصرف استان قطع شد.

وی با اشاره به اینکه این شرکت، امکان رصد و پایش مصرف برق ادارات از دور را دارا است، افزود: از این تعداد ۱۰۰ اشتراک مربوط به بانک‌های استان بوده که مصوبه کاهش بار مصرفی را رعایت نکردند و از راه دور برق آن‌ها قطع شد.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خوزستان گفت: در روز چهارشنبه هفته گذشته نیز برق ۲۰۵ و در روز پنج شنبه برق ۴۳۶ اشتراک اداری در شهرستان‌های دزفول، باغملک، عبدالخان، زیدون، بندر امام، ماهشهر، خرمشهر، آبادان، شوش، اندیمشک، ایذه، مسجدسلیمان، گتوند، شادگان، رامشیر، شوشتر، بهبهان، هندیجان، آغاجاری، دهدز، سوسنگرد، امیدیه، رامهرمز و هفتکل که به جای کاهش مصرف در مقایسه با سال گذشته افزایش مصرف داشتند قطع شد.

نظری عنوان کرد: برنامه‌هایی در راستای مدیریت مصرف از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر ابلاغ شده است تا دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی و غیر دولتی نسبت به مدیریت و کاهش مصرف برق اقدام کنند و بتوانیم از پیک بار تابستان امسال عبور کنیم.

مدیر دفتر مدیریت مصرف برق شرکت توزیع نیروی برق خوزستان خاطرنشان کرد: برخی دستگاه‌های اجرایی، ادارات و بانک‌ها نسبت به مصوبه هیات وزیران مبنی بر کاهش مصرف بی توجه هستند که در این زمینه به آن‌ها تذکراتی داده شده است که در صورت تکرار و عدم رعایت، نسبت به قطع برق آن‌ها اقدام می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا