شناور شدن ساعت کار مدارس قابلیت اجرایی ندارد/ نباید برای حل معضل ترافیک به آموزش ضربه زد


شناور شدن ساعت کار مدارس قابلیت اجرایی ندارد/ نباید برای حل معضل ترافیک به آموزش ضربه زد

رکنا سیاسی : سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن نقد پیشنهاد شهرداری تهران مبنی بر شناور شدن ساعات شروع به کار مدارس از مهرماه، گفت: این پیشنهاد قابلیت اجرایی ندارد و شهرداری تهران باید به جای تغییر ساعات مدارس راهکار دیگری برای حل معضل ترافیک در نظر بگیرد.

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت ، احمد حسین فلاحی با اشاره به پیشنهاد شناور شدن ساعت کار مدارس و اداره‌ها ، عنوان کرد: در تصمیم‌گیری برای خانواده‌ها باید به برنامه ریزی که شهروندان از ابتدای سال برای زندگی خود انجام می‌دهند، توجه شود و از تصمیمات خلق الساعه اجتناب کنیم.

نماینده همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مصوبه شروع کار ادارات از ساعت 6 صبح مسئله‌ای بود که بسیاری از خانواده‌ها را دچار مشکل کرد لذا نباید مجددا تصمیماتی اتخاذ کرد که خانواده‌ها با مشکل مواجه شوند.

فلاحی یادآور شد: پیشنهاد شناور شدن ساعات کاری مدارس به ویژه در شهرهای پر جمعیت که با کمبود کلاس درس مواجه هستند، قطعا برنامه آموزشی مدارس را دچار مشکل می‌کند و ما به عنوان کمیسیون آموزش با چنین پیشنهادی مخالفیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از والدین دانش آموزان کارمند هستند و باید بر اساس برنامه‌‎ای ثابت برای زندگی خود و فرزندانشان در طول یک سال برنامه ریزی کنند، اضافه کرد: این پیشنهاد اداره کل حمل و نقل شهرداری تهران قابلیت اجرا ندارد.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ضمن تأیید مخالفت معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با این پیشنهاد، تصریح کرد: اجرایی کردن این پیشنهاد از سوی شهرداری تهران به هیچ عنوان ممکن نیست و معتقدم برای حل معضل ترافیک، نباید به آموزش به ویژه آموزش ابتدایی ضربه زد.


شناور شدن ساعت کار مدارس قابلیت اجرایی ندارد/ نباید برای حل معضل ترافیک به آموزش ضربه زد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان