عده‌ای به دنبال تخریب مجلس انقلابی هستند


عده‌ای به دنبال تخریب مجلس انقلابی هستند

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی گفت: جریانی که از انقلابی نامیدن مجلس یازدهم توسط رهبر معظم انقلاب عصبانی است، درصدد تخریب مجلس انقلابی، نمایندگان و رئیس مجلس هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان ارکانی در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۵ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: اخیراً جریانی که از انقلابی نامیدن مجلس یازدهم توسط رهبر معظم انقلاب عصبانی است، با ابزار قرار دادن برخی افراد ظاهر الصلاه در صدد تخریب مجلس انقلابی، نمایندگان و رئیس مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم نیشابور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به این افراد که زیر کولر نشسته و در فضای مجازی برای ملت و خانه ملت تعیین تکلیف می‌کنند، عرض می‌کنم که از حباب مجازی خود خارج شده تا این نمایندگان مجلس دست شما را گرفته و به دل شهرستان‌ها و روستاهای حوزه انتخابیه خود ببرند تا متوجه شوید، دغدغه و مشکلات اصلی مردم چیست و بفهمید مردم از سیاست‌زدگی و دفاع شما از ناکارآمدی، خسته شده‌اند.

وی متذکر شد: هفته گذشته نمایندگان مجلس در حوزه‌های انتخابیه مشغول رسیدگی و پیگیر مشکلاتی نظیر قطع برق چاه‌های کشاورزی و مشکل دامداران، درد و دل کارگران، تقاضای همسان سازی حقوق بازنشستگان و دیدن بغض جوانان تحصیل کرده که بیکارند، بودند، ای کاش مدعیان مخالف مجلس انقلابی اگر شهامت دارند و مردمی هستند، شماره تلفن خود و نحوه مراجعه مردم را به آنان برای حل مشکلات بیان کنند تا ببینیم چند مرده حلاج هستند.

ارکانی اظهار داشت: همچنین از رئیس مجلس که با وجود برخی ذهنیت‌سازی‌های منتقدین با غیرت دینی و جهادی خود، همت خودشان را برای پیشبرد و تعمیق لایحه حجاب و عفاف به کار گرفته‌اند، تشکر می‌کنم و این اقدام از کارهای ماندگار مجلس انقلابی خواهد بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید