طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در اولویت مجلس قرار گیرد


طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در اولویت مجلس قرار گیرد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی خواستار تسریع در بررسی طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش در صحن مجلس شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد وحیدی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۶ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطار قانون اساسی، گفت: با وجود اینکه بیش از صد نفر از همکاران اولویت طرح ساماندهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش را امضا کردند، اما این طرح در رتبه پانزدهم تا هجدهم دستور کار جلسه علنی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: وزارت آموزش و پرورش در یک ماه با حدود ۲۰۰ هزار کسری نیرو روبرو می‌شود. طرح ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش از ادغام ۱۰ طرح تدوین شده و کمیسیون تخصصی نظر خود را بیان کرده و باید در اولویت بررسی در صحن مجلس قرار گیرد.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نایب رئیس مجلس که ریاست جلسه را بر عهده داشت در پاسخ به این نماینده، گفت: فوریت‌ها، اولویت طرح‌ها و لوایح را تعیین می‌کند. در حال حاضر تعداد دو فوریت‌ها بسیار است و طرح این دوفوریتی‌ها در مجلس دارای اولویت است. طرح‌ها و لوایح یک فوریتی نیز بسیار بوده و در نوبت هستند. از سوی دیگر اولویت حدود ۴۰ طرح و لوایح به امضای نمایندگان رسیده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مجلس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی