روایت بادامچیان از پاسخ امام(ره) به مخالفان تعدد برگزاری انتخابات


روایت بادامچیان از پاسخ امام(ره) به مخالفان تعدد برگزاری انتخابات

دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه مردم پایه و اساس و همه چیز نظام و انقلاب هستند، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخی به امام(ره) گفتند نیازی به برگزاری این همه انتخابات نیست اما ایشان معتقد بودند که باید همه امور توسط مردم انجام شود.

روایت بادامچیان از پاسخ امام(ره) به مخالفان تعدد برگزاری انتخابات

به گزارش راهبرد معاصر؛ اسدالله بادامچیان دوشنبه شب در گفت و گویی درباره نقش و جایگاه احزاب و گروههای سیاسی در انتخابات گفت: امام(ره) فرمودند هر کاری می‌خواهید انجام دهید اما برپایه سه محور باشد؛ ایمانی، مردمی و با برنامه کار کنید و بدانید که امور به تدریج پیش می‌روید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: نگاه امام(ره) به مانند ماهیت انقلاب اسلامی تمام مردمی بود. اینکه می‌گویم تمام مردمی چون از همان سال‌ها که در همه صحنه‌های گوناگون انقلاب شاهد وقایع بودم می‌دانم که امام(ره) چگونه انقلاب را مردمی پیش برد.

بادامچیان تاکید کرد: حرکت میلیون مردم درسال ۵۷ موجب شد که آمریکا، انگلیس، فرانسه و همه کشورهای غربی برای حمایت همه جانبه از رژیم شاه شکست بخورند و رژیم چندهزار ساله شاهنشاهی فرو بریزد و به جای آن نظام مقدس جمهوری اسلامی برپا شد و حتی وقتی که امام(ره) به ایران آمد می‌بینید که استقبال از ایشان مردمی بود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی انقلاب، امام(ره) نظام جمهوری اسلامی را به شکل مردمی پیش برد. خیلی‌ها به امام می‌گفتند نیازی به این همه انتخابات نیست اما ایشان معتقد بودند که باید همه امور توسط مردم انجام شود. بنابراین مردم پایه و اساس و همه چیز نظام و انقلاب ما بودند./ایرنا


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی