قتل یک مرد در حمام خانه اش / پلیس اسدآباد قاتل طمعکار را دستگیر کرد


قتل یک مرد در حمام خانه اش / پلیس اسدآباد قاتل طمعکار را دستگیر کرد

رکنا: فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: قاتل مردی که اواخر هفته گذشته در منزل خود به قتل رسیده بود روانه زندان مرکزی همدان شد.

به گزارش رکنا،سرهنگ افشین یاری فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: اواخر هفته گذشته درپی اعلام مرکز پیام شهرستان مبنی بر وقوع یک فقره مرگ مشکوک درسطح محلات شهر، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او گفت: سریعا عوامل گشت کلانتری ۱۲جانبازان جهت بررسی موضوع به آدرس اعلامی عزیمت و مشاهده شد مردی ۵۰ ساله در داخل حمام از نواحی سر و و بدن مجروح و بعلت خونریزی شدید فوت نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: ماموران کلانتری ضمن حفظ صحنه و دعوت از قاضی کشیک و عوامل پلیس آگاهی ، با حضور آنان اقدامات قضایی و قانونی لازم انجام و جسد به پزشکی قانونی و سردخانه منتقل شد.

سرهنگ یاری با اشاره به انجام کار اطلاعاتی گسترده و اقدامات فنی، گفت: سرانجام ماموران پلیس آگاهی به فردی که با وی مراوده داشت مظنون و با هماهنگی مراجع قضایی موفق به دستگیری نامبرده شدند.

او گفت: وی پس از مواجهه با شواهد و قرائن موجود، نهایتا لب به اعتراف گشود.

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد گفت: انگیزه قاتل طمع به اشیای با ارزش مقتول بوده است و نامبرده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و سپس با قرار مناسبت روانه زندان مرکزی همدان شد.


قتل یک مرد در حمام خانه اش / پلیس اسدآباد قاتل طمعکار را دستگیر کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!