افزایش 623 درصدی میزان جذب درآمدهای عمومی در سازمان هواشناسی کشور


افزایش 623 درصدی میزان جذب درآمدهای عمومی در سازمان هواشناسی کشور

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواشناسی کشور از افزایش ۶۲۳ درصدی میزان جذب درآمدهای عمومی در سازمان هواشناسی کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدناصر هاشمی در جلسه‌ای با حضور تعدادی از مدیران ارشد سازمان هواشناسی کشور با بیان مطلب بالا اظهار داشت: درآمدهای عمومی سازمان هواشناسی کشور یک ظرفیت مطلوب برای بهبود اعتبارات سازمان است که در چهار سال اخیر جهش قابل توجهی داشته است.

وی افزود: در چهار سال منتهی به پایان سال ۱۳۹۷ مجموع درآمدهای عمومی سازمان ۴۸۵.۹ میلیارد ریال بوده که تنها ۷۲ میلیارد ریال آن جذب شده است. این یعنی اینکه در این برهه کمتر از ۱۵ درصد این منابع جذب شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: در برخی سال‌ها میزان جذب اعتبارات عمومی سازمان «صفر» بوده است.

هاشمی گفت: این در حالی است که میزان درآمدهای عمومی سازمان در چهار سال اخیر (۱۳۹۸-۱۴۰۱) به ۱۲۶۷.۳ میلیارد ریال رسیده که ۵۲۰.۸ میلیارد ریال آن جذب شده است.

وی خاطرنشان کرد: درآمدهای سازمان هواشناسی کشور «عمومی» است و باید به حساب خزانه دولت واریز شود که به حمدالله در سال‌های اخیر میزان جذب این درآمدهاجهش قابل توجهی داشته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک