ستاد مردمی اربعین کارهای روی زمین مانده را برخواهد داشت


ستاد مردمی اربعین کارهای روی زمین مانده را برخواهد داشت

یکتا با اشاره به اینکه امسال در دل جامعه مردمی فعالان اربعین، ستاد مردمی را شکل داده ایم، گفت: هرکار روی زمین مانده چه در آموزش و پژوهش، چه در میدان و عملیات، چه کارهای پشتیبانی و خدماتی را بنا داریم برداریم و عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی جامعه ایمانی مشعر، هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی اربعین و هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در این عرصه با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» پیش از ظهر امروز پنجشنبه ۱۹ مردادماه در حرم امام خمینی(ره) برگزار شد.

اربعین هنوز به صورت کامل به جهان معرفی نشده است

حسین یکتا رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها در این مراسم اظهارداشت: باید خود را آماده کنیم برای یک اربعین جهانی، هنوز سیاه‌پوستان آفریقا به اربعین نیامدند، هنوز شیعیان کشورهای مختلف نتوانستند راهی اربعین شوند. هنوز موکب‌های جبهه مقاومت کامل برپا نشده است. معتقدیم هنوز اربعین به صورت کامل به مردم جهان معرفی نشده است.

وی با اشاره به اینکه ما داریم برای یک عملیات بزرگ جهانی خود را آماده می‌کنیم، گفت: خواهش دارم با تمام لجستیکی که دولت انصافاً به میدان آورده است، این را بدانید که شاه بیت این ماجرا دست مردم است. مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، دو شاه بیت جهادی و مردمی را دارند. حکمرانی مردمی از اربعین می‌تواند آغاز شود.

ستاد مردمی اربعین کارهای روی زمین مانده را برمی‌دارد

یکتا با اشاره به اینکه امسال در دل جامعه مردمی فعالان اربعین، ستاد مردمی را شکل دادیم و بنا داریم هرجا بار روی زمین است، برداریم، گفت: هرکار روی زمین مانده چه در آموزش و پژوهش، چه در میدان و عملیات، چه کارهای پشتیبانی و خدماتی را بنا داریم برداریم و عملیاتی کنیم. بنا داریم کارها را با قدرت و قوت جلو بریم.

رئیس هیأت مدیره جمعیت امام رضایی‌ها ادامه داد: ما نشان دادیم که در مواقع بحران مانند سیل و زلزله و کرونا هم موکب‌داران اربعین و هیأتی‌ها پای کار هستند. ما می‌توانیم بسیاری از مشکلات را با روحیه هیأتی‌ و جهادی برطرف کنیم. انتظار این است که هرجا کاری روی زمین مانده است، به دست بچه هیأتی‌ها برداشته شود.

اربعین امسال پرشورتر خواهد بود

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که امسال دشمن بنا داشت محرم را کمرنگ کنند اما با عنایت امام زمان(عج) و حمایت ایشان، محرم پرشوری داشتیم که گرم‌تر از هرسال بود. ان شاء الله با این عنایت و نظر اربعین هم پرشورتر خواهد بود. محرم گام اول برای رسیدن تا دم خیمه امام حسین(ع) بود و اربعین ان شاء الله گام بعدی برای رسیدن زیر خیمه امام حسین(ع) است.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان