ورشتپن: فرم آماده نوریس غافل گیر کننده نیست


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن می‌گوید چرخش مک‌لارن در سال جاری از تقلا برای کسب امتیاز تا رسیدن به سکو «بسیار باورنکردنی» است، اما فرم لندو نوریس در MCL60 به‌روزرسانی‌شده برای او «غافلگیرکننده» نیست. مکلارن شروع سختی را در این فصل پشت سر گذاشت و...

فرمول یک ایران – مکس ورشتپن می‌گوید چرخش مک‌لارن در سال جاری از تقلا برای کسب امتیاز تا رسیدن به سکو «بسیار باورنکردنی» است، اما فرم لندو نوریس در MCL60 به‌روزرسانی‌شده برای او «غافلگیرکننده» نیست.

مکلارن شروع سختی را در این فصل پشت سر گذاشت و نوریس در دو مسابقه ابتدایی در بحرین و جده در رده های انتهایی کار را به پایان رساند. اما زمانی که تیم بسته ارتقای اصلی خود را در اتریش و سیلورستون معرفی کرد، نتایج به طور قابل توجهی بهبود یافت.

نوریس موفق شد برای اولین بار، به صورت پشت سر هم در سیلورستون و مجارستان سکو بگیرد.

ورشتپن در پاسخ به سوالی برای امتیاز دادن به فصل نوریس تا اینجای کار بیان کرد:

اول از همه، فکر می کنم که دیدن آنها در بحرین و اینکه اکنون کجا هستند، بسیار باورنکردنی است. اما فکر می کنم لندو بسیار خوب عمل کرده است.

اما این برای من هم تعجب آور نیست. فقط خوب است که در نهایت می بینیم وقتی یک ماشین توانمند در اختیار دارید، می توانید کار خوبی انجام دهید.

سرجیو پرز هم تیمی ورشتپن در ردبول نیز اضافه کرد:

فکر می کنم از جایی که آنها در بحرین بودند تا سیلورستون، قدمی که آنها این دو مسابقه آخر و در دو پیست بسیار متفاوت برداشتند بسیار تفاوت ساز بود و به نظر من قابل توجه است. انتظار دارم لندو را خیلی بیشتر در اینجاها(روی سکو) ببینم. آنها یک کار باورنکردنی انجام داده اند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | استوری بمب محمدرضا گلزار؛ نگاه عمیق آقای بازیگر به روبرتو کارلوس در کنارش!