حوزه‌های علمیه بهترین آموزشگاه از منظر تربیتی هستند


حوزه‌های علمیه بهترین آموزشگاه از منظر تربیتی  هستند

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد بهترین آموزشگاه از منظر تربیتی را حوزه‌های علمیه دانست و گفت: اساتید حوزه‌ها نیز با توجه به جایگاه رفیع خود در این زمینه ها فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» ظهر امروز (۱۷ مرداد ماه) در آئین تجلیل از خدمات حجت الاسلام فقیه، اظهار کرد: ضرورت دارد از مقام استادی وی که به مدت یک دهه در حوزه علمیه فعالیت داشت، تقدیر و تشکر کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: حوزه‌های علمیه مکان مقدسی است که مورد توجه پروردگار الهی، پیامبر گرامی اسلام (ص)، انبیا و امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر امروز انبیا و ائمه اطهار علیهم السلام حضور داشتند همین احکام که توسط حوزه‌ها ترویج می‌شود را ابلاغ می‌کردند، ادامه داد: حوزه‌های علمیه امروز مروج احکام خدا، نشر معارف و باید و نبایدهای الهی هستند.

آیت الله حسینی بهترین آموزشگاه از منظر تربیتی را حوزه‌های علمیه دانست و تاکید کرد: اساتید حوزه‌ها نیز با توجه به جایگاه رفیع خود در این زمینه ها فعالیت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد جایگاه استادی را به ویژه در حوزه‌های علمیه که کار تبلیغ معارف دینی و الهی را در دستور کار دارند ارزشمند دانست و افزود: حجت الاسلام فقیه در طول این یک دهه تلاش‌های ارزشمند و قابل تحسین در حوزه علمیه داشتند.

وی گفت: حجت الاسلام فقیه شخصیتی علمی، مقبول و متین هستند و هرکجا حضور داشته باشند، مایه خیر و برکت خواهند بود.

گفتنی است در پایان این نشست، از خدمات یک دهه حجت الاسلام فقیه با حضور نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج تجلیل به عمل آمد.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مراکز آموزشی 4 شهرستان خوزستان غیرحضوری شد/ شناور شدن ادارات تا ساعت 9