برگزاری هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین


برگزاری هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین

هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی عرصه اربعین و هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛ هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی عرصه اربعین و هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» برگزار می‌شود.

این همایش در هشتمین سال خود، با انگیزه هماهنگی و هم‌افزایی موکب‌داران، کاروان‌برها و سایر فعالان مردمی اربعین حسینی برگزار می‌شود. در این برنامه ضمن گفتمان‌سازی و جریان‌سازی موضوعات مرتبط با اربعین، تلاش می‌کند ایده‌ها و تجربیات فعالان اربعین را نیز به اشتراک بگذارد.

از میان موضوعاتی که در این گردهمایی به آن پرداخته می‌شود می‌توان به موضوعات «جایگاه مردم در حماسه اربعین» «اربعین و تمدن اسلامی»، «تربیت اربعینی»، «امداد اجتماعی در اربعین»، «اربعین، استکبارستیزی و جبهه مقاومت»، «توطئه دشمن در اربعین ۱۴۰۱» و... اشاره کرد.

این همایش با حضور اساتید و کارشناسان متعدد شامل حجج‌ اسلام علیرضاپناهیان، محسن‌قنبریان، میراحمدرضاحاجتی و آقایان محمدمخبر، سرداراحمدوحیدی، دکتر علیرضازاکانی، حاج‌حسین‌یکتا، سیداحمدعبودتیان و یعقوب‌سلیمانی در قالب همایش و موکب‌های تخصصی گفتگو برگزار می‌شود.

در این همایش هزار نفر از موکب‌داران و کاروان‌برها و فعالان رسانه ای و تبلیغی در زمینه اربعین حسینی حضور خواهند داشت. همچنین نمایشگاه جامع نیازمندی‌های اربعین نیز در حاشیه همایش برپا خواهد شد.

هشتمین گردهمایی ملی فعالان مردمی عرصه اربعین و هشتمین همایش ملی هیأت‌های فعال در عرصه اربعین با محوریت «اربعین، آوردگاه حرکت عمومی مردم» پنج شنبه و جمعه ۱۹ و ۲۰ مردادماه ۱۴۰۲ در تهران برگزار می شود.

پایان پیام/49

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان