این شهادت‌ها ملت ایران را بیدارتر می‌کند


این شهادت‌ها ملت ایران را بیدارتر می‌کند

نماینده مردم اراک در مجلس با محکوم کردن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ، گفت: این شهادت‌ها ملت ایران را بیدارتر کرده و ماهیت جریان تروریستی و تکفیری را روشن‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (دوشنبه ۲۳ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی، در تذکری شفاهی، اظهار داشت: جنایت تکفیری‌ها و صهیونیست‌ها را که از طریق داعش دست به حملات تروریستی به حرم شاهچراغ زدند را محکوم می‌کنیم و ان‌شاءالله پاسخ این عناصر تروریستی هر چه سریع‌تر از سوی جبهه مقاومت داده خواهد شد.

وی بیان کرد: این شهادت‌ها ملت ایران را بیدارتر کرده و ماهیت جریان تروریستی تکفیری را برای مردم جهان و ملت‌های آزادیخواه دنیا روشن‌تر می‌کند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی چندین ماه است که در مجلس شورای اسلامی باقی مانده و انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر این طرح در دستور کار مجلس قرار گیرد. کمیسیون اجتماعی نیز اصلاحاتی روی این طرح اعمال کرده و این طرح بار مالی برای دولت ندارد. انتظار می‌رود هرچه سریع‌تر این طرح در دستورکار مجلس قرار گیرد و نیروهای شرکتی ساماندهی شوند.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری که ریاست جلسه علنی مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت در پاسخ به این تذکر، گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از مسائل مهم کشور است و انتظار می‌رود با هماهنگی معاونت قوانین و هیأت رئیسه هرچه زودتر طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستور کار صحن قرار گیرد تا دغدغه این عزیزان هرچه سریع‌تر مرتفع گردد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


سقوط هواپیمای آسمان با حضور آخوندی در کمیسیون عمران مجلس بررسی می شود