هشدار حکیم نسبت به برنامه‌های دشمن برای سلب اراده جوانان در قالب آزادی


هشدار حکیم نسبت به برنامه‌های دشمن برای سلب اراده جوانان در قالب آزادی

سید عمار حکیم در بیانیه‌ امروز خود به مناسبت روز جهانی جوان تاکید کرد: دشمن به بهانه‌های واهی و بی اساس و در قالب آزادی برنامه‌های برای سلب اراده جوانان طراحی کرده است، زیرا جوانان ناخدای کشتی جوامع به سمت پیشرفت هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفرات نیوز، سید عمار حکیم، رئیس ائتلاف ملی عراق امروز (شنبه 21 مرداد 1402) در بیانیه ای گفت: مرحله جوانی، مرحله ای است که با فعالیت، انرژی، بخشش، قدرت همراه است. به همین دلیل جوانان ناخدای کشتی جوامع برای حرکت به سمت پیشرفت هستند. نبود آنها یا نادیده گرفتن شان یا طرد آنها به معنای رکود ملتها و توقف چرخه رشد و خیزش است.

حکیم افزود: در روز جهانی جوان، ما مشتاق هستیم تا حمایت سیاسی و اجتماعی از آنها را ادامه دهیم. این همان چیزس است که با مجموعه‌ای از ابتکارات ملی پیشگام متبلور می شود. همچنین ما در این مناسبت نسبت به برنامه‌ها و طرح‌های مداخله جویانه ای هشدار می دهیم که به دنبال در اختیار گرفتن اراده جوانان و هدف قرار آنهاست تا آنها را به بهانه‌های واهی و بی اساس با مفاهیم انحرافی و تحت پوشش آزادی غلط به مصرف کننده ای عشطان برای لذت و هوس تبدیل کند، بدون اینکه فکر کنند یا آگاه باشند.

حکیم در این بیانیه تاکید کرد: در این روز جهانی به ستون این کشور ادای احترام می کند.

پایان پیام/44

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ویژگی های افراد دو جنسه یا همان ترانس ها چگونه است ؟