ترورهای کور ارزش نظامی ندارد


ترورهای کور ارزش نظامی ندارد

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ، گفت: این ترورهای کور هیچ ارزش نظامی ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پاک فطرت در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی ضمن محکوم کردن حمله تروریستی در حرم شاهچراغ، گفت: دشمن بداند این ترورها هیچ خللی در اراده مردم نسبت به انجام فرایض دینی ایجاد نخواهد کرد.

وی بیان کرد: مردم شیراز در دهه اول محرم امسال با بیش از ۵۰۰ هیأت مذهبی در سراسر شهر به عزاداری پرداختند و هر شب بعد از نماز مغرب و عشا تا اذان صبح در هیأت‌های عزاداری با نظم خاصی سینه‌زنان وارد حرم می‌شدند، لذا طبیعی بود که دشمن نمی‌توانست این همه شور حسینی را ببیند و این ترورهای کور هیچ ارزش نظامی ندارد. جا دارد از هیأت‌های مذهبی تشکر کنم که برای زنده نگه داشتن عاشورا با تمام توان و ۲۴ ساعته پای کار بودند و تمام داشته‌های خود را پای کار آوردند و در سراسر شهر موکب داشتند تا پذیرای عزاداران حسینی باشند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: داعش در وقت نماز به نمازگزاران حمله کرد که این نشان از ضعف و پلیدی این گروه تروریستی دارد. پرسنل حفاظت و انتظامی حرم شاهچراغ به موقع وارد عمل شدند و اجازه ندادند که آن فردی که تروریست وارد صحن مطهر حرم شود.

وی تاکید کرد: وزارت کشور باید در کنترل مرزهای شرقی کشور دقت بیشتری داشته باشد و اجازه ندهد اتباع بیگانه بدون مدارک معتبر وارد کشور شوند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


مجازات‌ حبس تعزیری جرائم قابل گذشت به نصف تقلیل می‌یابد