تهدید ترامپ برای انتشار 100 صفحه سند درباره تخلف در انتخابات


تهدید ترامپ برای انتشار 100 صفحه سند درباره تخلف در انتخابات

رییس جمهور سابق آمریکا گفته یک سند ۱۰۰ صفحه‌ای از تخلف در انتخابات ریاست جمهوری در ایالت جورجیا منتشر خواهد کرد.

تهدید ترامپ برای انتشار 100 صفحه سند درباره تخلف در انتخابات

به گزارش راهبرد معاصر، لیز هرینگتون، دستار و مشاور دونالد ترامپ، رییس جمهور سابق آمریکا وی را در جمع آوری یک سند ۱۰۰ صفحه‌ای درباره ادعای تقلب او در ایالت جورجیا در انتخبات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ کمک کرده است.

به گزارش نیویورک تایمز، مشاوران ترامپ ساعتی پس از آن که دادگاه جورجیا وی را به اشاعه اکاذیب درباره انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ متهم کرد در صفحه‌های اجتماعی مدارکی را منتشر کردند که نشان می‌داد اسنادی در اثبات ادعای خود در زمینه تقلب در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ دارند.

ترامپ پستی در شبکه اجتماعی خود گفت دوشنبه هفته آینده در نشستی خبری با حضور هوادارنش سندی ۱۰۰ صفحه‌ای در اثبات ادعایش در مورد تقلب گسترده در انتخابات ریاست جمهوری در ایالت جورجیا را منتشر خواهد کرد.

وی در صفحه اجتماعی خود مدعی شده این اسناد آن قدر قوی هستند که پس از انتشار آن‌ها تمامی اتهامات علیه او و دستیارانش برداشته خواهد شد.

به گفته یک منبع آگاه این استاد چند هفته‌ای می‌شود که در حال جمع آوری است و شامل اطلاعاتی درباره تقلب‌های گسترده ناهنجاری‌های سیاسی در زمان انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ است.

روز گذشته دادگاه ایالت جورجیا آمریکا کیفرخواست جدیدی علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق این کشور در خصوص پرونده «تلاش برای بی‌اعتبارکردن نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در این ایالت» صادر کرد.

در کیفرخواست ۹۸ صفحه‌ای، ترامپ به ۱۳ اتهام از جمله «تحریک برای شکستن سوگند یک مقام دولتی»، «توطئه برای اظهارات نادرست» و «نقض قوانین ایالتی در مورد مبارزه با فساد و باج‌گیری» متهم شده است./ باشگاه خبرنگاران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه انتخابات

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید