گردهمایی سراسری فعالان مهدویت 12 و 13 مرداد برگزار می‌شود


گردهمایی سراسری فعالان مهدویت 12 و 13 مرداد برگزار می‌شود

گردهمایی سراسری فعالان مهدویت با پیام حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و حضور معاونان فرهنگی، مربیان مهدویت و مسئولان روابط عمومی ۱۲ و ۱۳ مرداد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، گردهمایی سراسری فعالان مهدویت به همت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) پنجشنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ مرداده ماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.

بنابر این گزارش، این گردهمایی با پیام حجت الاسلام والمسلمین قرائتی و حضور معاونان فرهنگی، مربیان مهدویت و مسئولان روابط عمومی همراه است.

انتقال معارف مهدوی با شیوه تفکر خلاق و اکتشافی، کارکردهای مهدویت در امیدواری به آینده، مهارت ها و راهکارهای تربیت مهدوی، اقتضائات فعالیت های فرهنگی و آموزشی مهدوی برای نوجوانان، تربیت نوجوان در عصر رسانه از محورهای موردبحث در روز نخست این گردهمایی است.

در روز جمعه و دومین روز از گردهمایی فعالان مهدویت، راهکارهای تعمیق باورهای مهدوی با توجه به خصوصیات دوره نوجوانی، روانشناسی نوجوان، مخاطب شناسی و ارتباط موثر، با حضور استادان و کارشناسان به بحث و بررسی گذاشته می شود.

زیارت مسجد مقدس جمکران و بازدید از نمایشگاه این مکان مقدس از دیگر فعالیت های دومین روز گردهمایی است.

گفتنی است، شرکت کنندگان برای دریافت گواهینامه دوره باید در آزمون پایانی شرکت کنند و در صورت کسب حدنصاب گواهینامه به آنها اهدا می شود.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلیپ ترسناک مومو | چالش مومو | مومو ترسناک | فیلم ترسناک | مومو