تلاش 50 ورزشکار مسلمان برای ساخت مسجد جدید در بلکبرن انگلیس


تلاش 50 ورزشکار مسلمان برای ساخت مسجد جدید در بلکبرن انگلیس

۵۰ ورزشکار مسلمان به منظور تامین مالی هزینه ساخت مسجد و مرکز اسلامی جدید در شهر بلکبرن انگلیس به برپایی پیاده روی کوهستانی اقدام کردند و موفق به جمع آوری ۶۰ هزار پوند استرلینگ شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الالوکه، 50 نفر از ورزشکاران مسلمان تیم بوراک موفق شدند تا 60 هزار پوند استرلینگ برای ساخت مسجد و مرکز آموزش اسلامی جدید در جاده دوونپورت در شهر بلکبرن انگلیس جمع آوری کنند.

وزرشکاران مسلمانان این تیم برای جمع آوری کمک مالی ساخت این مرکز اسلامی پیاده روی ورزشی در کوه اسنودون بلندترین کوه ولز به راه انداختند که مورد استقبال مسلمانان شهر بلکبرن قرار گرفتند.

ابراهیم تبسام، یکی از اعضای تیم بوراک به روزنامه لنکشایر تلگراف گفت: برای ما آسان نبود که از مردم بخواهیم در پیاده روی کوهستانی مانند اسنودن به منظور جمع آوری پول برای ساخت مسجد و مرکز اسلامی جدید شرکت کنند.

وی افزود: بسیار شگفت انگیز بود که دوطلبان و شرکت کنندگانی را دیدم که وقت آزاد خود را برای مشارکت در فعالیت خیرخواهانه به منظور کمک مالی به ساخت این مرکز و مسجد جدید صرف کردند.

داوطلبان مسلمان امیدوارند تا پایان سال آینده باقیمانده مبلغ را جمع آوری کنند و قرار است این مرکز شامل مدرسه اسلامی و سایر امکانات باشد.

دوسال پیش نیز یک گروه از ورزشکاران مسلمان دوچرخه سوار موفق شدند بیش از 50 هزار پوند استرلینگ برای ساخت مرکز اسلامی در بلکبرن جمع آوری کردند.

پایان پیام/44

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان