رضوانی: تقابلی بین مجلس و دولت نبوده و نخواهد بود


رضوانی: تقابلی بین مجلس و دولت نبوده و نخواهد بود

رکنا سیاسی: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هر سه قوه اجزای یک نظام بوده و در هیچ شرایط و هیچ نظامی تخاصم و تقابل قوا قابل قبول نیست.

غلامحسین رضوانی با اشاره به طرح استیضاح وزیر کشور در مجلس، بیان کرد: استیضاح از حقوق قانونی نمایندگان است و نمی توان‌ گفت چرا برخی از نمایندگان تصمیم به استیضاح گرفتند اما بنده از ابتدا مخالف استیضاح بودم و طرفدار این بودم که استیضاح کنندگان انصراف دهند.

وی ادامه داد: با توجه به تغییر معاون سیاسی وزیر کشور و از آنجا که عمده گله مندی ها به وی باز می گشت، فکر می کنم استیضاح وزیر کشور منتفی شده باشد.

رضوانی در ادامه اظهار کرد: هم مجلس و هم دولت وظایفی بر عهده دارند که باید در چهارچوب قانون به آن عمل کنند اما همه قوا اجزای یک نظام واحد هستند. در هیچ شرایط و هیچ نظامی تخاصم و تقابل قوا قابل قبول نیست.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد: الحمدلله تاکنون تقابلی در بین مجلس و دولت وجود نداشته و از این به بعد نیز وجود نخواهد داشت. همکاری قوا از آنجا که همه اجزای یک نظام هستند یک ضرورت است و باید باشد. اگر در جایی نیز این همکاری و تعامل نبوده باید بر مواردی که منجر به تقابل شده خُرده گرفت.

منبع: ایسنا


رضوانی: تقابلی بین مجلس و دولت نبوده و نخواهد بود


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین