ملت اجازه نمی‌دهد ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود/ تجلیل از قهرمان حادثه تروریستی شاهچراغ در مجلس


ملت اجازه نمی‌دهد ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود/ تجلیل از قهرمان حادثه تروریستی شاهچراغ در مجلس

رکنا سیاسی : رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نیروهای مسلح با پشتوانه اراده ملت، دشمنان این آب و خاک را ناامید کرده است.

به گزارش رکنا به نقل از خانه ملت ، محمدباقر قالیباف در آغاز جلسه علنی امروز( یکشنبه ) مجلس شورای اسلامی و در نطق پیش از دستور خود بیان کرد: سالروز کودتای ننگین ۲۸ مردادماه یادآور روزهای سیاهی است که اراده سیاستمداران زیاده‌خواه خارجی و سازمان‌های امنیتی آنها بر اراده ملت ایران و دولتمردان چیره بود اما این اراده ملت ایران است که توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و نیروهای مسلح کشور، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه اراده ملت، دشمنان این آب و خاک را ناامید کردند.

وی در ادامه اظهار کرد: ایالات متحده آمریکا می‌داند که احساسات و اقدامات ضد آمریکایی در سراسر جهان مستقیما در نتیجه رفتارهای تبهکارانه آن دولت علیه ملت‌های مظلوم و مستضعف جهان است. بیداری ملت‌ها و شعار مرگ بر آمریکا حاصل سال‌ها غارت، کودتا، تحریم‌های ضد انسانی، جنگ و تهاجم فرهنگی توسط دولت‌های آمریکا در سراسر دنیاست.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران بیدار است و به پشتوانه اتکا به خداوند متعال و با قدرت اندیشه و عمل جوانان خود هرگز اجازه نخواهد داد تا ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود.

تجلیل از قهرمان حادثه تروریستی شاهچراغ در مجلس

به گزارش از رکنا ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز (یکشنبه) خود از فرزاد بادپا ، قهرمان رشید و شجاع حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ در صحن مجلس شورای اسلامی تقدیر کردند.

فرزاد بادپا با حضور در جایگاه هیات رئیسه مجلس، تقدیرنامه خود را از رئیس مجلس شورای اسلامی دریافت کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان تقدیر از فرزاد بادپا قهرمان حادثه تروریستی شاهچراغ بیان کرد: امروز خانه ملت میزبان یکی از فرزندان این ملت است، ملتی شجاع، شهادت طلب، ایثارگر.

قالیباف گفت: این برادر عزیز در حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ شجاعانه وارد صحنه شد و نشان داد که به تمام معنا یک ایثارگر است. شاید هیچ وظیفه قانونی نداشت اما با وظیفه اسلامی و روحیه شهادت طلبی و فرهنگ شهادت و شجاعت و در راستای دفاع از ملت در حرم اهل بیت از جان زائران اهل بیت شجاعانه دفاع کرد و ما امروز در صحن مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از ملت ایران از ایشان تقدیر می‌کنیم.


ملت اجازه نمی‌دهد ایران دوباره حیاط خلوت زورگویان عالم شود/ تجلیل از قهرمان حادثه تروریستی شاهچراغ در مجلس

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

چراغ راهنما در زابل در اثر گرما ذوب شد / مشکل آب سیستان و بلوچستان حل نشود فاجعه مهاجرت...