پوشاندن فضاهای مجاور حرم امام حسین(ع) برای رفاه زائران اربعین


پوشاندن فضاهای مجاور حرم امام حسین(ع) برای رفاه زائران اربعین

آستان مقدس امام حسین(ع)، پوشاندن فضاهای مجاور حرم حسینی به مساحت پنج هزار متر مربع را برای ارایه بهترین خدمات به زائران اربعین آغاز کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری آستان حسینی، همزمان با نزدیک شدن به اربعین حسینی، اداره نگهداری آستان مقدس امام حسین(ع) کار پوشاندن فضاهای مناطق مجاور حرم حسینی را با هدف فراهم کردن فضایی مناسب برای عزاداران آغاز کرد.

عبدالحسن محمد مظلوم، رئیس این اداره گفت: به توصیه مستقیم شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده مرجعیت عالی دینی و متولی شرعی آستان مقدس حسینی، کادر فنی این اداره کار پوشاندن فضاهای مجاور صحن حسینی را به منظور استراحت زائران در طول ظهر و کاهش گرمای خورشید در مراسم اربعین حسینی ادامه می دهد.

وی افزود: هماهنگی و کار مشترک بین بخش سرمایش اداره نظارت بر بخش های مهندسی و فنی و واحدهای دیگر صورت گرفته است.

مظلوم ادامه داد: پوشاندن منطقه اطراف در حائر حسینی با سیم فولادی، معروف به تور کره ای را آغاز کردیم. این کار درحال اجرا به طور 12 ساعت در روز ادامه دارد واین فعالیت‌ها شامل منطقه باب الرأس تا صحن حضرت زینب(ع) است.

رئیس این اداره گفت: این کار در فاز دوم در منطقه باب قبله امام حسین(ع) ضلع صحن امام حسن مجتبی (ع) و خیابان الشهداء تا صحن حضرت زینب(ع) خواهد بود.

آستان مقدس امام حسین(ع) همزمان با مراسم میلیونی اربعین امام حسین(ع) برنامه‌های متعددی برای ارایه بهترین خدمات به زائران و عزادارانی که از سراسر جهان به شهر کربلای معلی می آیند، تدوین کرده است.

پایان پیام/44

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تصاویر | سریع‌ترین 0 تا 100 خودروهای زمین