پایان کار ووشوکاران ایران با 13 مدال/ نایب قهرمانی در ساندا


پایان کار ووشوکاران ایران با 13 مدال/ نایب قهرمانی در ساندا

تیم ۱۴ نفره ووشو ایران با کسب ۱۳ مدال طلا، نقره و برنز و عنوان نایب قهرمانی بخش ساندا به کار خود در یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا پایان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات که پنجشنبه گذشته با حضور بیش از ۳۰۰ ووشوکار از ۲۳ کشور به میزبانی ماکائو آغاز شده بود، عصر امروز با نایب قهرمانی تیم کشورمان در بخش ساندا به پایان رسید.

۸ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز حاصل تلاش ووشوکاران ایران و کسب عنوان سومی در مجموع تالو و ساندا در این رقابت‌ها بود. در مجموع دو بخش تالو و ساندا چین با ۱۶ طلا، ۳ نقره و یک برنز عنوان نخست را کسب کرد.، ماکائو نیز با ۱۳ مدال طلا، ۱۲ نقره و ۹ برنز دوم شد.

اما در بخش ساندا یا همان مبارزه چین با ۸ طلا، ۲ نقره و یک برنز قهرمان شد. ایران با ۵ طلا، یک نقره و ۲ برنز عنوان در رده دوم ایستاد و قزاقستان با ۲ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز به مقام سومی رسید.

ووشو ایران با ۱۴ ورزشکار در این رقابتها حضور داشت که در نهایت زهرا بت‌شکن، سید علی میری، دیانا رحیمی، امیر حسام محمدی، نرگس شهبازی، مانی خانی کشی، ثنا پناهی و رضا خورشیدی ۸ مدال طلا، سامیار صادقی، ماهان احمدپور و ثنا پناهی سه مدال نقره، ستایش براتی و روژان فتاحی هم دو مدال برنز کسب کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زیبای خانم بازیگر نقش «مهتاب» سریال دلنوازان بعد 15 سال ! / جی بود و چی شد ؟!