مساجد قرارگاه مبارزه با دشمن است


مساجد قرارگاه مبارزه با دشمن است

فرمانده سپاه ارومیه گفت: مساجد قرارگاه مبارزه با دشمن است و باید متولیان مساجد ابزارهای تبلیغ را به کار بگیرند و از نوجوانان و جوانان حمایت و پشتیبانی و بدان‌ها میدان داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، قهرمان عیوض‌لو،فرمانده سپاه ارومیه ، امروز در مراسم گرامیداشت روز جهانی مسجد که در مصلای امام خمینی ارومیه برگزار شد، به ارائه گزارشی از مساجد ارومیه پرداخت و اظهار کرد: در طول یک سال اخیر اتفاقات بزرگی در ارومیه افتاده است که تجمع یوم العباس که سال قبل در خیابان سرداران شروع شد و امسال به خیابان امام کشیده شد و سال به سال بیشتر خواهد شد، یکی از اتفاقات خوبی است که مساجد رقم زدند.

وی افزود: جشن های نیمه شعبان مردمی شد و به محلات کشیده شد و جشن های ولادت امام رضا علیه السلام و دهه کرامت با مشارکت شیعه و اهل سنت رنگ و بوی دیگری در ارومیه داشت. فرمانده سپاه ارومیه عنوان کرد: امسال جشن غدیر با مشارکت مردم و مساجد رونق بیشتری داشت و در دو محل جشن یک کیلومتری برگزار شد و در همه محلات نیز جشن ها برگزار بود.

وی به برگزاری پیاده روی جاماندگان اربعین در ارومیه اشاره کرد و گفت: سال گذشته برای اولین بار در ارومیه پیاده روی جاماندگان برگزار شد و امسال با شور و شعور بیشتری نیز برگزار می شود.

سرهنگ عیوضلو خاطرنشان کرد: مساجد در زلزله خوی به خوبی پای کار آمدند و به الگوی ما مسئولین تبدیل شدند و نشان دادند که مساجد فقط جای نماز خواندن نیست بلکه محل همدلی، وصل مردم به نظام و مسئولین است و تلاش داریم تمام مساجد به این حد برسند.

وی در ادامه به خطر آمریکا در ایجاد جنگ رسانه ای علیه ایران اشاره کرد و گفت: سند امنیت ملی آمریکا سه کشور را برای خود تهدید اساسی می داند که یکی از آن‌ها ایران است و کشور ما را از بُعد فرهنگ و باور تهدید برای خود می دانند و امروز دشمن روی نوجوانان ما برنامه‌ریزی کرده است و اغتشاشات سال گذشته نیز این را نشان داد.

فرمانده سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: مساجد قرارگاه مبارزه با دشمن است و باید متولیان مساجد ابزارهای تبلیغ را به کار بگیرند و از نوجوانان و جوانان حمایت و پشتیبانی و بدان‌ها میدان داده شود و همه مردم و محله باید مخاطب مسجد باشند و نباید آن را به قشر خاصی تخصیص داد.

پایان پیام/566

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی