سرنوشت پرابهام سرزمین کهن یا سرزمین مادری یا...!


سرنوشت پرابهام سرزمین کهن یا سرزمین مادری یا...!

به گزارش دیباچه، باورش سخت است که بعنوان یک فیلمساز کاربلد و با کارنامه درخشان سریالی را بسازی و 10 سال انتظار پخش آن را داشته باشی! برای کمال تبریزی شاید دیگر هیجانی نداشته باشد که مثلا همین فردا بگویند که سریالش ( سرزمین کهن ) پس از...

به گزارش دیباچه، باورش سخت است که بعنوان یک فیلمساز کاربلد و با کارنامه درخشان سریالی را بسازی و 10 سال انتظار پخش آن را داشته باشی! برای کمال تبریزی شاید دیگر هیجانی نداشته باشد که مثلا همین فردا بگویند که سریالش ( سرزمین کهن ) پس از مدتها پخش می شود. نه تنها برای او بلکه برای بازیگران پرشماری که در این سریال ایفای نقش کرده اند هم شاید دیگر جذابیتی نداشته باشد که این اثر پخش شود!

سرنوشت پرابهام سرزمین کهن یا سرزمین مادری یا...!

حواشی پشت صحنه پخش سریال سرزمین کهن خودش یک اثر کمدی است! مثل متهمی که نمی داند جرمش چیست مدام مسئولان صدا و سیما که یکی پس از دیگری هم تغییر می کنند پرونده این سریال را باز و بسته می کنند؛ مثل همین چندماه پیش که دوباره خبر آمد که سرزمین کهن به زودی پخش می شود اما تا این لحظه خبری از پخش این سریال تاریخی نیست.

در این خصوص ایسنا هم با ارائه گزارشی و صحبتی از قول کمال تبریزی نوشته " «هیچ خبری نیست و فقط اعلام می‌کنند که می‌خواهیم آن را پخش کنیم اما با من صحبتی نشده است.»

ماجرایی که شروع درگیری اش به زمان ریاست ضرغامی بر میگردد و آن اعتراضات بخشی از قوم بختیاری که نتیجه اش شد برکناری چند مدیر در سازمان صدا و سیما و جلوگیری از ادامه پخش سرزمین کهن!

در زمان ریاست علی عسکری هم مجدد پرونده پخش سریال کمال تبریزی روی میز مدیران وقت قرار گرفت و قول مساعد دادند که این سریال با تغییر نام به « سرزمین مادری » و اعمال اصلاحیاتی به روی آنتن خواهد رفت که این امر هم محقق نشد.

سرنوشت پرابهام سرزمین کهن یا سرزمین مادری یا...!

بنظر می رسد کمال تبریزی حالا حالاها باید قید پخش سریالش را بزند مگرآنکه معجزه ای رخ دهد و به یکباره شاهد پخش سریال سرزمین کهن یا سرزمین مادری یا اسم دیگری باشیم؛ البته ناگفته نماند اینکه تا چه میزان به این سریال اصلاحیه وارد می شود هم خودش یک ماجراییست!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان