پیش ثبت نام 194 نفر برای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند


پیش ثبت نام 194 نفر برای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند

بیجاری گفت: در حوزه ا نتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف ۱۹۴ نفر پیش ثبت نام اولیه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدرضا بیجاری- معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند- امروز (25 مرداد) در شورای اداری بیرجند با اشاره به پیش ثبت نام 194 نفر برای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف گفت: این رقم نسبت به دولت گذشته چهار و نیم برابر رشد دارد.

وی افزود: این حضور بی سابقه برای دشمنان نظام نشانه است که ما مدیون خون شهدا، امام، رهبر و نظام هستیم.

بیجاری افزود: در انتخابات دین، شرع، عرف و... برای فرد مطرح نبوده و مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید با حضور حداکثری توطئه دشمنان نظام را خنثی کرد.

به گفته وی از ابتدای انقلاب تاکنون 41 انتخابات برگزار شده است و با وجود توطئه دشمنان هر سال انتخابات بهتر و باشکوه تر از گذشته انجام شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بیرجند خواستار همدلی و همراهی همه ادارات و دستگاه های اجرایی برای برگزاری انتخابات شد و گفت: بر اساس قانون همه دستگاه های اجرایی موظف هستند کارکنان خود را برای برگزاری انتخابات در اختیار ستاد قرار دهند و بایستی حق مأموریت از محل اعتبارات سازمان پرداخت شود.

وی تأکید کرد: انجام تبلیغات انتخاباتی توسط دستگاههای اجرایی و اشخاص حقوقی در ساعات اداری و استفاده از جایگاه و مقام توسط کارکنان ادارات برای فعالیت های انتخاباتی و تبلیغات جرم است.

پایان پیام/706

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا