جزئیات دستگیری قاتل سه نفر در مرودشت


جزئیات دستگیری قاتل سه نفر در مرودشت

فردی که مرتکب سه قتل شده بود، در کمتر از ۴۸ ساعت توسط پلیس مرودشت دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت سه شنبه ۳۱ مرداد در تشریح این خبر گفت: روز ۲۸مرداد فردی در یکی از محلات مرودشت ۳ نفر رابا سلاح کلت کمری کشته و فرار می‌کند.

سرهنگ فرشید زینلی با بیان اینکه بلافاصله شناسایی و دستگیری قاتل فراری افزود: با توجه به حساسیت موضوع، از نخستین ساعات وقوع این جنایت، دستگیری متهم با جدیت در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفته و اقدامات فنی گسترده ای به منظور شناسایی محل اختفای وی آغاز شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: سرانجام در کمتر از ۴۸ساعت، ماموران پلیس آگاهی موفق شدند قاتل را در یکی از روستاهای این شهرستان دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری به همراه ۱۲ تیر نیز از او کشف کنند.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه در سوابق متهم دستگیرشده ارتکاب یک مورد قتل در سال ۹۶ و محکومیت به قصاص وجود داشته که با جلب رضایت اولیای دم از زندان آزاد شده است، خاطرنشان کرد: این قاتل ۲۶ساله به قتل جوان ۲۶ساله به دلیل اختلاف حساب و قتل برادر و خواهر زن برادرش ۲۶ و ۲۴ ساله به دلیل اختلاف خانوادگی اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی مرودشت گفت: متهم برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت تا پس از تکمیل پرونده تحویل مقام قضایی قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین