دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با سرپرست حجاج ایرانی


دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با سرپرست حجاج ایرانی

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با حضور در حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج، حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با حضور در حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت با حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب سرپرست حجاج ایرانی و آقای سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار در خصوص نحوه تعامل و همکاری میان سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت و بهره گیری از ظرفیتهای طرفین در حوزه های مختلف گفتگو شد.


در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» با اشاره به تفاهم نامه همکاری امضاء شده بین سازمان عقیدتی سیاسی فراجا و بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت از همکاری های صورت گرفته برای اعزام خانواده های سفر اولی نیروی انتظامی در قالب کاروان های سازمان حج و زیارت به کربلای معلی قدردانی کرد.


بر اساس این تفاهم نامه که در شهریور ماه گذشته امضاء شد مقررگردید از ظرفیت ها و همکاری های فرهنگی، آموزشی و اجرایی طرفین در جهت اعزام کارکنان فراجا و خانواده های آنان به عتبات عالیات استفاده شود.


در دیدارامروزحجت الاسلام والمسلمین ادیانی اظهار داشت: با تعامل و همکاری سازمان حج و زیارت کاروان های زیارتی بویژه خانواده های سفر اولی نیروی انتظامی به عتبات اعزام شده اند.


حجت‌الاسلام والمسلمین نواب نیز بر آمادگی مجموعه حج و زیارت برای استمرار همکاری با سازمان عقیدتی سیاسی فراجا در راستای اعزام زائران نیروی انتظامی به عتبات عالیات تاکید کرد و ارائه خدمات به نیروها و کارکنان خدوم و فداکارنیروی انتظامی را که حافظ امنیت مردم و کشورهستند برای مجموعه حج و زیارت توفیق دانست.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی