لزوم تولید محتوای فرهنگی مسجدی برای مقابله با توطئه اسلام هراسی دشمن


لزوم تولید محتوای فرهنگی مسجدی برای مقابله با توطئه اسلام هراسی دشمن

باقری گفت: کانون های مساجد باید خنثی کننده توطئه اسلام هراسی دشمن باشند و با تولید محتوای مناسب در همه ایام و به خصوص در اربعین حسینی در این بخش تلاش کنند.

محمدعلی باقری- مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: در آستانه اربعین حسینی قرار داریم و با توجه به اینکه در طول تاریخ دو دسته حق و باطل، روشن دلان مومن و کوردلان مستکبر روبروی هم بودند.

وی افزود: امروز هم این دو گروه روشن دلان مومن و کوردلان مستکبر در مقابل هم قرار دارند و مومتان یاری رسان دین خدا و دشمنان مقابله با دین خدا دارند و ما باید یاری گر دین خدا باشیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: اربعین زمان مناسبی برای یاری رساندن دین اسلام است و باید در این ایام برای دفاع از دین خدا بسیج و به خط شویم.

باقری گفت: کانون مساجد خنثی کننده اسلام هراسی دشمن باشند و با تولید محتوای مناسب در همه ایام و به خصوص در اربعین حسینی و این ایام در این بخش تلاش کنند.

وی افزود: آنچه امروز این همه عشاق را به سمت کربلا برای پیاده روی اربعین سوق می دهد، زیارت قبر امام حسین(ع) و یباری رساندن دین خداست و باید در این راه همه با هم همراه و همگام باشیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری زینبیه نکا یادآور شد: همایش باشکوه اربیعن اوج دلدادگی و محبت به امام حسین(ع) و آل الله است که در اربعین به اوج می رسد و کانون مساجد می تواند در این ایام با همه توان در این بخش وارد شده و ضمن حضور در مراسم اربعین، برای بازنشر فرهنگ حسینی وعاشورایی تلاش و همت کند.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قتل دختر بدنام در ویلای زیبا / اعتراف در سالن کالبدشکافی مشهد + عکس