کانون های مساجد؛ پایگاهی برای احیا و تقویت ظرفیت های محلات


کانون های مساجد؛ پایگاهی برای احیا و تقویت ظرفیت های محلات

افشارزاده گفت: امروزه کانون های مساجد فعالیت های گسترده ای را در بخش های مختلف در دست انجام دارند و نقش آفرین هستند معتقدم این کانون ها پایگاهی مهم برای احیا و تقویت ظرفیت های محلی بشمار می روند و باید در این راستا تلاش شود.

مجتبی افشارزاده – مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: در فصل تابستان قرار داریم و با توجه به برگزاری برنامه های مختلف اوقات فراغت در بین نوجوانان، نونهاللان و جوانان باید برای کل جامعه هدف برنامه ریزی و برای توسعه فرهنگ اسلامی و ایرانی تلاش شود.

وی افزود: کانون های مساجد، باید جریان بخش فعالیت ها در مساجد بوده و در فعالیت های مختلف نقش آفرینی کرده و پیشتاز باشند تا بتوان برای رشد جامعه در شرایط کنونی تلاش کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: دشمن با همه توان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب وارد شده است و در شرایط فعلی ساکت نشستن و فعالیت نکردن، همگامی با دشمن است و لذا باید برای مقابله با فعالیت های دشمن باید مقابله با مثل کرد و با تولید محتوای درست برای مقابله با برنامه های ضدفرهنگی دشمن بسیج شد.

افشارزاده گفت: امروزه کانون مساجد فعالیت های گسترده ای را در بخش های مختلف در دست انجام دارد و نقش آفرین است و کانون مساجد، پایگاهی مهم برای احیا و تقویت طرفیت های محلی است و باید در این راستا تلاش شود.

وی یادآور شد: شناسایی ظرفیت های بومی و محلی در مناطق و احیا، بازآفرینی، تقویت و ترویج آن مهمترین هدفی است که در کانون مساجد دنبال می شود و در این راستا باید با قوت برای رفع مشکلات اقدام کرد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی