جوانان کانون خاتم الانبیا(ص) در موکب جوادالائمه(ع) در حال ارائه خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی هستند


جوانان کانون خاتم الانبیا(ص) در موکب جوادالائمه(ع) در حال ارائه خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی هستند

خزایی با بیان اینکه جوانان کانون خاتم الانبیا(ص)در موکب جوادالائمه(ع)درحال ارائه خدمات به وزاراربعین هستند، گفت: فعالیت۲۰ نفر از جوانان و نوجوانان درکنار پیرغلامان حسینی به صورت شبانه روزی و با بهره گیری از فضای کانون، مسجدو حسینیه پیش بینی شده است.

احسان خزایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به آغاز پیاده روی اربعین حسینی و استمرای فعالیت بچه های مسجدی ،گفت:کانون‌های مساجد باید نسبت به ماهیت و علت حضور مردم در اربعین فعال بوده و این مساله را تبیین کنند؛ از سوی دیگر با توجه به اینکه در ایام تعطیلی مدارس قرار گرفته‌ایم، باید زمینه سازی برای سفر نوجوانان و جوانان فراهم شود به ویژه اکنون که با هجمه فرهنگی دشمنان مواجهیم بهترین بستر و بهترین راه برای هدف گذاری برای فرهنگ‌سازی و مقابله با این هجمه‌ها، اربعین است.

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) مسجد جوادالائمه(ع) سنقر افزود: مکتب اربعین دانشگاه انسان سازی است و ماحصل همه این فعالیت‌ها عرصه فرهنگ است، بنابراین اهمیت دارد که به این عرصه بیشتر توجه شود.

وی با اشاره به اینکه بادی سیاست های فرهنگی اربعین را تبیین کرد، خاطر نشان کرد: استفاده از نشاط و انرژی جوانان در حماسه بزرگ اربعین بسیار ضروری است و یادآور شدند قسمت اعظم خدمات رسانی به زانران اربعین بر دوش جوانان فعال و با انگیزه معنوی است.

خزایی با اشاره به آماده سازی و استقرار ملزومات موکب جواد الائمه(ع) در محوطه شهری شهرستان سنقر ، تصریح کرد: موکب جوادالائمه(ع) مانند سال گذشته با همت جوانان مومن و انقلابی شهرستان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در محوطه شهری سنقراستقرار خواهد یافت.

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیا(ص) مسجد جوادالائمه(ع) سنقر اظهار کرد: موکب جوادالائمه(ع) با حضور جوانان اعضا، مردم مومن در سه بخش اسکان ، تغذیه و اجرای برنامه های فرهنگی و اعتقادی به ارائه خدمت می پردازد.

وی در پایان گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد به اعتبار جایگاه مردمی که دارند در ایام اربعین حسینی در خدمت زائران حضرت سیدالشهدا (ع) بوده و در کنار سایر جریانات خودجوش مردمی، در تلاش هستند خدمتگزاری شایسته ای را به ساحت مقدس حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام داشته باشند.

پایان پیام/712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329