حضور بیش از 300 دانش‌آموز دخترمنتخب چهل و یکمین دروه مسابقات قرآن دانش‌آموزی در کرمانشاه


حضور بیش از 300 دانش‌آموز دخترمنتخب چهل و یکمین دروه مسابقات قرآن دانش‌آموزی در کرمانشاه

پرنوره گفت: بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز دختر منتخب رشته‌های پژوهشی در مرحله نهایی چهل و یکمین دروه مسابقات قرآن دانش‌آموزی در کرمانشاه حضور دارند که در این بخش ۱۸ داور کشوری کار قضاوت مسابقات را برعهده دارند.

فضل‌الله پرنوره در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه با اشاره به آغاز چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن دانش‌آموزی رشته‌های پژوهشی ویژه دختران در کرمانشاه ،گفت: مرحله نهایی چهل و یکمین دوره از مسابقات سراسری قرآن دانش‌آموزی در کرمانشاه با حضور ۶۵۰ دانش‌آموز دختر و پسر برگزار شد که روز گذشته اختتامیه مسابقات بخش پسران در تالار انتظار با معرفی برگزیدگان این دوره برگزار و بلافاصله پس از برگزاری اختتامیه مسابقات دانش‌آموزان پسر، مسابقات در بخش دختران آغاز شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه افزود: در این دوره از مسابقات، دانش‌آموزان ابتدا در بخش مقدماتی در رشته‌های انشای نماز، صحیفه سجادیه، احکام، تفسیر، گفتمان مهدوی و نهج‌البلاغه آثار خود را از هر استان، هر پایه و رشته به دبیرخانه مسابقات ارسال کرده‌اند و از هر رشته و پایه دانش‌آموزانی که امتیاز حدنصاب را به دست آورده‌اند، به مرحله نهایی راه پیدا کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: این مسابقات به منظور تقویت روحیه قرآنی در دانش آموزان، تربیت نسلی مأنوس یافته با قرآن و نیز توانمندکردن دانش آموزان برگزار می‌شود که امسال استان کرمانشاه پس از داوری آثار برگزیدگان در مرحله مقدماتی ۴۸۰ برگزیده کشوری را میزبانی می کند.

پرنوره تصریح کرد: مرحله کشوری مسابقات در دو سطح مقدماتی به شیوه مجازی و نهایی به شیوه حضوری برگزار شد و اختتامیه چهل و یکمین مسابقات قرآن دانش‌آموزان دختر در رشته‌های پژوهشی سوم شهریورماه در تالار انتظار برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه اظهار کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز، دانش آموزان سراسر کشور در بخش پژوهشی با شرکت قریب به ۶۵۰ نفر دانش آموز و در شش رشته، به مدت هشت روز و به میزبانی شهر کرمانشاه در حال برگزاری است.

پایان پیام/712

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟