کشته شدن عامل بمب‌گذاری در نزدیکی حرم حضرت زینب(ع) در ضاحیه جنوبی بیروت


کشته شدن عامل بمب‌گذاری در نزدیکی حرم حضرت زینب(ع) در ضاحیه جنوبی بیروت

یک منبع امنیتی از کشته شدن یک عضو گروه تروریستی که در نزدیکی حرم حضرت زینب در دمشق سوریه بمب‌گذاری کرده بود، در ضاحیه جنوبی در بیروت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از المیادین، یک منبع امنیتی لبنانی در المیادین گزارش داد: یکی از اعضای یک گروه تروریستی در جریان عملیات در ضاحیه جنوبی بیروت کشته شد.

خبرنگار المیادین گزارش داد: حزب الله لبنان اطلاعاتی درباره یکی از شرکت کنندگان در بمب گذاری‌های روز دهم محرم در منطقه سیده زینب دارد.

وی افزود: حزب الله «وسام مازن دله»(23 ساله) از شهرک التل سوریه را به عنوان تروریست شناسایی کرد. وی اخیرا به طور غیرقانونی به لبنان رفت و در ساختمانی در منطقه حی السلم ساکن شده است و طبقه آخر را برای اجرای هرگونه حمله انتخاب کرد.

این خبرنگار گفت: حزب الله از ترس اینکه ممکن است این تروریست به اقدام جنایتکارانه ای مانند انفجار در منطقه سیده زینب دست بزند، برای اطمینان از فرارنکردن وی به این ساختمان یورش برد.

وی یک هفته پیش به لبنان رفت و از سوریه به دلیل تعقیب توسط سرویس های امنیتی فرار کرد. او به طور قاچاقی به مجدل عنجر رفت و دو روز و نیم در آنجا ماند و سپس راهی ضاحیه جنوبی بیروت شد.

منابع آگاه تایید کردند: وی از لحظه آخرین بمباران در منطقه سیده زینب توسط نیروهای امنیتی سوریه و مقاومت تحت تعقیب قرار گرفته است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!