هر شب با «سدره» زائر کربلا شوید


هر شب با «سدره» زائر کربلا شوید

ویژه برنامه تلویزیونی «سدره» هر شب تا پایان ماه صفر به صورت زنده از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی صبح ظهور، ویژه برنامه تلویزیونی «سدره» تا پایان ماه صفر هر شب حوالی ساعت 24 به صورت زنده از کربلای معلی و مقابل گنبد حرم امام حسین(ع) روی آنتن شبکه پنج سیما می رود.


این برنامه با همکاری گروه معارف شبکه پنج سیما، سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و بنیاد فرهنگی صبح ظهور تهیه شده و به مدت 55 دقیقه شب های جمعه و در شب های شهادت ائمه اطهار(ع) به مدت 90 دقیقه از آنتن شبکه پنج پخش مهمان خانه مخاطبان رسانه ملی خواهد شد.


این ویژه برنامه از بخش های متنوعی تشکیل شده که از جمله آنها می توان به معرفی امامزادگان مدفون در ایران اشاره کرد که تقریباً در میان مردم ناشناخته هستند و در این راستا کلیپی پنج دقیقه ای در این برنامه ارائه می شود؛ که در بخش هایی از آن خدماتی که در آستان مقدس آن امامزاده انجام می شود، تبیین می گردد.


از جمله کارشناسان مذهبی این برنامه حجت الاسلام سعیدیان؛ مهدی امین فروغی و... هستند و مداحانی همچون حاج حامد خمسه، علی اکبر حائری، پورکاوه و... در این برنامه به مرثیه سرایی خواهند پرداخت.
گفتنی است: بنیاد فرهنگی صبح ظهور به عنوان صدقه جاریه، تمام فایل های راش خام تصویربرداری شده از اعتاب مقدسه کربلا را بدون هیچ گونه لوگو و آرمی برای استفاده عموم تدوینگران در قالب سایت آپارات در صفحه بنیاد فرهنگی صبح ظهور بارگذاری کرده و طی روزهای آینده تکمیل خواهد کرد.

پایان پیام/248

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329